جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 811

فروش و نصب کناف نیاوران قیطریه فرمانیه

فروشگاه محصولات پانل و تایل و سازه کناف در نیاوران قیطریه فرمانیه اجرای تخصصی دکورهای کناف اجرای سقف کاذب کناف در تهران طراحی و نصب سقف کاذب کناف نیاوران قیطریه اندرزگو کامرانیه و فرمانیه

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

22 مرداد 1400 ساعت 14:05

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

تهران و پردیس

متن آگهی

گروه مهندسی سقف کاذب و دکوراسیون داخلی

گروه طراحی و مهندسی غفاری با داشتن متخصصین با تجربه و کاردان، و همچنین سال ها تجربه ی کاری موفق در زمینه پروژه های ساخت، بازسازی و دکوراسیون داخلی، توانسته است به برندی معتبر تبدیل شود تا اعتماد شما کارفرمایان عزیز را جلب کرده و نهایت رضایت را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. همچنین با ارائه جز به جز مراحل پروژه های خود، شما را در جریان تک تک نکات قرار داده است.
 

مجموعه ما علاوه بر نصب و اجرای انواع سقف کاذب ، با داشتن فروشگاه و تامین و تهیه دست اول جنس ارزان ترین نرخ رقابتی را برای شما عزیزان میسر می سازد.
فروش مستقیم و بی واسطه سازه و پروفیل و نبشی و سپری و براکت کناف ، تامین تایل گچبرگ و پنل کناف استاندارد و متفرقه تخصص ماست.
به این ترتیب شما علاوه بر قیمت پایین تر کیفیتی بالاتر را تجربه خواهید کرد .


نمونه های بی شمار اجرایی ما در مناطق شمال تهران مانند نیاوران ، دارآباد ، قیطریه اندرزگو و فرمانیه و کامرانیه و ... گواه سلامت محصولات و اخلاق خوب تیم فروش و نصب ما می باشد.


این گروه مهندسی فعالیت خود را بصورت حرفه ای از 15 سال قبل شروع کرده وآماده ارائه خدمت به شما سروران می باشد .
تنها شعار ما صداقت و کیفیت می باشد . کیفیت را فدای قیمت نکنیم.


خدمات سقف کاذب و دکوراسیون

بازسازی ، نوسازی ، طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ، سقف
طراحي و اجراي سقف و ديوار كاذب كناف
بازسازي و نوسازي صفر تا صد
طراحي 3d
بازديد و مشاوره رايگان
طراحي و اجرا بازسازي مدرن و لوكس
طراحي و اجراي ديوار و سقف كناف
توليد و اجراي گچبري پيش ساخته و ارسال به تمام نقاط كشور
و ….


اجرای کناف و رابیتس

رابیتس کاری و کناف طراحی و اجرای جدیدترین طرح های رابیتس کاری 
در طرح کناف با قرار دادن  گچ در پوشش پنل استفاده می شود در آن اویزهایی با قابلیت تعمیر به سقف وصل میشود واز دو ساختار متحرک است .کلیک در زیرسازی وبرای کامل کردن آن از تایلهای گچی ۶۰در۶۰ استفاده میشودکه خود تایلهای گچی شامل ساده،آکوستیک،فلزی،طرح دار،پوشالی ومعدنی است.
 

این گروه مهندسی  به عنوان یک مجموعه کارآمد و آگاه به عملیات های معماری، طراحی دکوراسیون داخلی، اجرای دکوراسیون، طراحی داخلی، تعمیرات، بازسازی ، نوسازی ، طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ، سقف کاذب کناف، دیوار کاذب کناف، قاب بندی دیوار ، ابزار گچی  و به طور کلی هرچیز مربوط به ساختمان، همواره در تلاش بوده است تا خواسته مشتری به تحقق بپیوندد و همزمان بهترین و زیباترین ساختمان از هر لحاظی (ایمنی و ظاهر) به مشتری تحویل گردد.


مزایای کناف 

ترمیم پذیری آسان کناف نسبت به سایر سیستم های ساختمانی :
با گذشت زمان از عمر ساختمان ، هر از گاهی ایجاد تخریب های موضعی جهت دسترسی به تاسیسات دارای عیب و  ترمیم آن اجتناب ناپذیر خواهد بود که این امر به راحتی با کناف محقق می گردد. همچنین در سقف کاذب کناف به راحتی میتوان جهت اضافه کردن چراغ های سقفی ، گردبر زد و دوایر مورد نیاز را ایجاد نمود تا نور مورد نیاز تامین شود ، حتی با این سیستم ، پر کردن گرد بر های قدیمی و بلا استفاده نیز به راحتی میسر است.


مقامت در برابر رطوبت کناف :
( پانلهای MR  شرکت کناف ایران (  پانل با رنگ سبز ) مقاوم در برابر رطوبت بوده و برای سلول های تر ، سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه های مرطوب ، شهر های با رطوبت بالا ( شهر های شمالی و جنوبی ایران ) مناسب می باشند.


کناف قابلیت اجرا ، در کف تمام شده را دارد : بر خلاف پارتیشن های سنتی و مصالح بنایی و کلیه پارتیشن های با ملات  ، پارتیشن های کناف پس از کف سازی ، حتی بر روی سرامیک و سنگ (بدون تخریب ) قابل اجرا می باشند از این رو بهترین گزینه جهت عملیات باز سازی ساختمانی می باشند.


دیوارهای جداکننده کناف

دیوارهای غیر باربری هستند که برای تقسیم فضاهای داخلی ساختمان استفاده می شوند. این ساختارها شامل قاب های فولادی سبک ساخته شده با مقاطع ناودانی شکل بوده که صفحات روکش دار گچی در یک یا چند لایه، به وسیله پیچ مخصوص بر روی آن ها نصب می شوند. درزهای میان این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه حاصل می شود. سطح بدست آمده قابلیت اجرای رنگ، کاغذ دیواری، کاشی و پوشش های دیگر را خواهد داشت. فضای خالی داخل دیوار، امکان استفاده از انواع عایق های حرارتی و صوتی را فراهم نموده و عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی و مکانیکی را میسر می سازد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

شیشه های دکوراسیونی ...

02122081712

گروه معماری تهران

02126851523

گروه پارسا