جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 988

پیمانکاری آسفالت کاری ارزان تهران کرج

مجری طرح های عمرانی آسفالت کاری اجرای طرح های عمرانی آسفالت،محوطه سازی و جدول سازی آسفالت کاری کوچه ها،نوار حفاری،انبارها و پشت بام ها تهیه و پخش و اجرای آسفالت توپکا و بیندر سراسر تهران

نام و نام خانوادگی:

سعید خورشیدی

موقعیت:

تهران و کرج

تاریخ ارسال:

23 مرداد 1400 ساعت 17:05

تاریخ انقضا:

31 شهریور 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

09122898865

پست الکترونیکی:

saeedkhorshidy7@gmaiil.com

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

تهران و فردیس کرج

متن آگهی

شرکت پیمانکاری آسفالت کاری ارزان تهران و کرج

ارائه انواع خدمات آسفالت ، لکه گیری آسفالت با نازلترین قیمت در کوتاهترین زمان با سال ها تجربه موفق در زمینه ارائه خدمات
تهیه و اجرای آسفالت توپکا و بیندر سراسر استان تهران و کرج
پخش آسفالت با اکیپ دستی با کیفیت بالا
پخش آسفالت با دستگاه های راهسازی فنیشر و غلطک آهنی و لاستیکی
جدول بندی در همه ابعاد کانیوا نهر ایستاده و  کتابی و روسی
زیر سازی خاکریزی و خاکبرداری و تسطیح و آب پاشی و کوبیدن با تراکم بالا
صفر تا صد کار را به ما بسپارید
 

شرکت پیمانکاری آسفالت و ایزوگام خورشید راه با بهره مندی از چندین سال تجربه در زمینه آسفالت کاری خیابان های مختلف و پروژه های سنگین در کنار ایزوگام نمودن هزاران منزل مسکونی، ساختمان های اداری و تجاری اینک با راه اندازی وب سایت اینترنتی خود شرایطی را برای شما بازدید کنندگان عزیز فراهم نموده است تا شما بتوانید به راحتی با محصولات و خدمات قابل ارائه این شرکت آشنا شده و بتوانید به راحتی هماهنگی های لازمه را به منظور انجام خدماتی از قبیل آسفالت خیابان، اجرای قیرگونی و همچنین اجرای ایزوگام را به راحتی با این تیم حرفه ای داشته باشید.


عمده فعالیت این شرکت در شهر تهران و کرج بوده اما در صورتی که شما بازدید کننده گرامی از شهرستان های هم جوار خواستار انجام فعالیت های ارائه شده توسط شرکت پیمانکاری آسفالت و ایزوگام خورشید راه هستید می توانید پس ازتماس بابخش فروش این شرکت نسبت به انجام هماهنگی های لازمه اقدام نمایید.


انواع مختلف آسفالت

آسفالت انواع مختلف دارد و از آن برای ساختن لايه های رويه ،اساس و زير اساس روسازی راه ها و فرودگاه ها استفاده می شود از آنجا كه خصوصيات آسفالت ها بستگی به خصوصيات مصالح تشكيل دهنده ی آن يعنی قير و مصالح سنگی دارد بايستی كل فرايند قابل كنترل باشد.

بتن آسفالت گرم در كارخانه آسفالت پزی تهيه شده و پس از حمل به محل مصرف در سطح آمد‌ و شد راه ، پخش شده و با غلتک زدن متراكم می شود.كارخانه آسفالت پزی ممكن است سيار و يا ثابت باشد.
 

ظرفيت كارخانه های آسفالت پزی سيار  معمولا بين 50 تا 200 تن بتن آسفالتی در ساعت است و ممكن است ظرفيت اين نوع كارخانه ها در 400 تن در ساعت نيز برسد.از نقطه نظر تداوم بتن آسفالتی ، كارخانه های آسفالت پزی به دو  نوع منقطع و مداوم تقسيم می شود.

در كارخانه از نوع منقطع عمل تهيه بتن آسفالتی بطور متناوب انجام می شود.در اين نوع از كارخانه مقدار معينی ازمصالح سنگی پس از توزين وارد مخلوط كن شده و پس از آنكه به مقدار لازم قير اضافه شد،مصالح سنگی با قير اندود شده وسپس بتن آسفالتی به دست آمده در كاميون های حمل آسفالت ريخته می شود.
 

امروزه اغلب كارخانه های آسفالت‌پزی بطور تمام خودكار يا نيمه خودكار ساخته می شود استفاده از كارخانه‌های تمام خودكار دارای اين مزيت است كه جنس بتن آسفالتی ساخته شده نسبت به كارخانه‌ای غير خودكار ،‌‌يكنواختر بوده و كنترل كيفيت آن نيز ساده تر است .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

شیرآلات بهداشتی کی د...

------

مته M.T.B