جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1417

تولید کننده تخته چند لایه پلی وود

مرکز خرید و فروش تخته چندلایی پلی وود ضد آب بورس فروش و پخش تخته چند لایه معمولی و صادراتی کارخانه تولید تخته چند لایی در اردبیل مشگین شهر توزیع و عرضه انواع تخته چند لایه و چوب چند لایه

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

اردبیل

تاریخ ارسال:

17 شهریور 1400 ساعت 12:42

تاریخ انقضا:

31 شهریور 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

تولید کننده تخته چند لایه پلی وود

احمد پاشا ، تولید و فروش تخته چند لایی با کیفیت از سه میل تا چهل میل

تولید کننده تخته چند لایه با کیفیت و مقاوم از با کیفیت ترین الوار و با بروز ترین ماشین آلات
تخته چند لایی یا پلی وود ضد آب صادراتی
تخته چند لایی یا تخته سه لایی معمولی

به تخته هایی که از طریق لایه برداری چوب و طی فرایند خاصی ساخته می شوند در اصطلاح پلی وود یا پلای وود گفته می شود که انواع مختلفی در بازار دارند و با توجه به نوع کاربرد آنها انواع گوناگونی دارند و همچنین تخته ها به روش های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. چوب پلی وود از بهم چسباندن لایه های نازک چوب ساخته می شود.

چوب پلی وود بهترین نوع مصالح ساختمانی چوبی است که به شکل ورق به جای تخته ها فروخته می شود. اجناس چوبی به طور کلی در صفحات یا پانل های ۴ * ۸ پا قرار دارند و در ضخامت هایی مانند ۱/۴ اینچ ، ۱/۲ اینچ و ۳/۴ اینچ قرار دارند. اجزای ورقه ای ساخته شده با لایه های نازک یا قطعات کوچک چوب (روکش شده) با هم ، تخته های چوب را برای ساخت و سازهای مدرن تخته های چوب جامد جایگزین کرده اند و برخی از مزایای مهم چوب پلی وود  نسبت به الوار را دارند که یکی از آنها اندازه بزرگ است. در واقع ، شما می توانید از سایر محصولات ورق مانند تخته های بسیار بزرگ و تخت که می توانید به هر اندازه ای که نیاز دارید برش دهید.

انواع  تخته پلی وود یا چوب پلی وود:

در حالت کلی به صورت دو مدل پلی وود ضد آب و پلی وود معمولی طراحی و تولید می شوند که تفاوت عمده ضد آب و غیر ضد آب در نوع چسب استفاده شده در ساخت تخته ها می باشد برای ساخت و تولید  میبایست که حتماً از چسب مخصوص ضد آب کننده استفاده کرد که در غیر اینصورت تخته بعمل آمده نمی تواند پلی وود ضد آب باشد.

پوشش:
ساخت و ساز استاندارد استفاده شده برای پوشش دیوار ، کف سازی سقف ، سازه های کف (کف زیرزمینی) و ساخت و سازهای خشن عمومی که در آن ظاهر و نواقص سطح اهمیت ندارند.

ماسه سنگ:  
“پروژه” با روکش های مناسب و صاف مناسب برای پروژه های اساسی در اطراف خانه ، مانند قفسه های ابزار یا تاپس های میز کار ، و هر چیزی که نقاشی شود.

کف پوش:
چوب به ضخامت ۳/۴ اینچ با لبه های زبان و شیار که به هم وصل می شوند تا یک سطح کف جامد ایجاد شود.

نمای بیرونی:
انواع مختلفی از ساخت و ساز که برای استفاده در فضای باز در نظر گرفته شده است. فقط  بیرونی تحت فشار مقاوم در برابر پوسیدگی است.

دکوراسیون:
همچنین در دکوراسیون داخلی و همچنین مبلمان در فضای باز از  استفاده می شود ، عموماً یک تابلو با کیفیت بالاتر و روکش های مخصوص چهره چوب سختی مناسب برای رنگ آمیزیرا دارا می باشد.  برای انواع پروژه های نجاری مورد استفاده قرار می گیرد .

دریایی:
چوب ساخته شده با چسب ضد آب برای جلوگیری از لکه دار شدن به دلیل قرار گرفتن در معرض آب. معمولاً به عنوان ” پلی وود ضد آب” شناخته می شود و مقاوم در برابر پوسیدگی می باشد. طراحی شده برای قایقرانی اما همچنین برای پروژه های مبلمان فضای باز محبوب است.

فروش تخته چند لایی پلی وود


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

سرب، شیشه سربی، ملزو...