جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 794

وارد کننده بلبرینگ صنعتی ماشینی کشاورزی

مرکز خرید و فروش انواع بلبرینگ های صنعتی ماشینی کشاورزی عاملیت فروش محصولات SKF سوئد و FAG آلمان در ایران پخش انواع بلبرینگ صنعتی، کشاورزی،ماشینی بابرندهای‌‌: HAMED,KoYO,NACHI, NTN,SKF,SNR

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

11 مرداد 1400 ساعت 16:17

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

گروه بازرگانی آذربایجان

فروشگاه آذربایجان وارد کننده انواع بلبرینگ های صنعتی و ماشینی و کشاورزی و عرضه کننده به صورت عمده و دست اول می باشد 
با پیشینه ای چندین ساله در مرکز بازار بلبرینگ ایران در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ های صنعتی حفاری  راهسازی بلبرینگ های سرامیکی لاینر بیرینگ بال اسکرو  قطعات دقیق CNC  فعالیت داشته و مفتخر است که بتواند با امکانات موجود با صنایع تولید کنندگان و شرکت ها امادگی خود را در خصوص تامین قطعات مورد نیاز با کیفیت و قیمت مناسب اعلام داشته و امیدوار است که بتواند در جهت پیشبرد اهداف شما عزیزان مثمر ثمر بوده باشد 

عرضه کننده مستقیم انواع بلبرینگ ماشینی و صنعتی با پایینترین قیمت
ارائه دهنده تخصصی یاتاقان و برینگهای صنایع پتروشیمی،فولاد،معادن،سیمان،نیروگاه و ....
💯اعتبار ، تخصص، اطمینان 💯
بار جدید بلبرینگ های FAG  ، آین بار آخرین فناوری روز اروپا و NEW ورژن بلبرینگ های مارک FAG 

تاریخچه شرکت FAG

شرکت FAG، شرکتی است پیشرو و مبتکر با سبد محصولات گسترده که در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، صنایع هوایی و به طور خلاصه در هر بخش صنعت از ماشین آلات تا نیروگاه های بادی فعالیت دارد. این شرکت از سال ۲۰۰۱، زیرمجموعه گروه Schaeffler شده است و در هر دو بخش خودروسازی و صنعتی به تولید خود ادامه می دهد.

داستان موفقیت FAG با ایده بسیار متفاوت و جدیدی آغاز شد. در سال ۱۸۸۳، فردریک فیشر، ماشین توپ سنگ زنی را اختراع کرد. برای اولین بار، این اختراع این امکان را به وجود آورد که حجم زیادی  توپهای فولادی کاملا گرد تولید شوند. به این ترتیب پایه و اساس کل صنعت بلبرینگ بنا شد.

حال این بلبرینگ ممکن است بلبرینگ با دقت بالا برای شاتل فضایی یا ایرباس ۳۸۰ باشد، بلبرینگ چرخ یک اتومبیل سواری باشد و یا بلبرینگی بزرگ با قطر خارج ۴/۴ متری برای توربین های بادی باشد. به طور کلی محصولات FAG  مکمل محصولات شرکت INA می باشند که این شرکت هم زیر مجموعه گروه  Schaeffler است.

اصول کارکرد یک بلبرینگ

بلبرینگ خود میزان Sven Gustaf Wingqvist
بلبرینگ (به انگلیسی: Ball bearing) یا یاتاقان توپی گونه‌ای از چرخنده از خانواده یاتاقان‌ها هستند که کاربرد وسیعی در ابزارهای مختلف مانند هر چیزی که می‌چرخد و دیسک‌های سخت رایانه و اسکیت‌ها و صنایع بزرگ و خودروها و موتورها و … دارند. بلبرینگ‌ها می‌توانند هم بارهای شعاعی و هم بارهای محوری را تحمل کنند و معمولاً در جاهایی به کار می‌روند که بار به نسبت کوچک باشد. در یک بلبرینگ بار از لایهٔ خارجی به گوی‌ها اعمال می‌شود و از آنجا فشار به لایهٔ داخلی منتقل می‌گردد. با توجه به کروی‌بودن گوی‌ها، نقطهٔ تماسشان با لایه‌های درونی و بیرونی بسیار کوچک خواهد بود، در نتیجه می‌توانند بسیار نرم حرکت کنند؛ از سوی دیگر با توجه به کوچک بودن محل تماس، اگر فشار بیش از حدی به گوی‌ها وارد شود می‌تواند موجب تغییرشکل یا خردشدن آن‌ها گردد، در اینگونه موارد می‌توان از یاتاقان‌های غلطکی∗ یا یاتاقان‌های غلطکی مخروطی‌شکل∗ استفاده کرد. گونهٔ خاصی از بلبرینگ‌ها، بلبرینگ‌های محوری∗ نام دارند که برای سرعت‌های پایین در نظر گرفته شده‌اند و نمی‌توانند بارهای محوری شدید را تحمل کنند و از نمونه‌های کاربردها آن‌ها می‌توان به کاربردشان در میزهای گردان اشاره کرد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

عرضه مستقیم ام‌دی‌اف...