شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1336

درب ضد سرقت ساری

فروشگاه درب ضد سرقت در ساری بابل آمل قائمشهر بابلسر بهشهر جویبار چالوس کلاردشت رامسر نوشهر تنکابن نکا نور عباس آباد سی سنگان تولید و فروش درب ضد سرقت ارزان مازندران با کیفیت عالی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران_مازندران

تاریخ ارسال:

6 مهر 1400 ساعت 16:38

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

نمایندگی درب ضد سرقت مازندران

هاسکا در ، تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت
مجموعه درب های ضدسرقت و داخلی هاسکا در ،با بهترین کیفیت  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.


تولید و نصب درب های ضد سرقت ترک و ایرانی 
ساخت انواع دربهای لابی
 تولید درب های ضد حریق با تاییدیه آتشنشانی
تولید انواع درب های اتاقی لوکس
تولید انواع درب های مدرن ترموود
تولید انواع درب های مدرن
تولید درب ضدسرقت تمام فلزی
تولید درب های پی وی سی
تولید و پخش انواع درب های سی ان سی و برجسته 
 

خرید و فروش درب ضد سرقت ساری

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارا می باشد نسبت به  درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری می باشد . درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل ها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل  شدن غیر قابل باز کردن هستند. درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تامین می کنند باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.
 

انواع درب های ضد سرقت

در بازار ایران به صورت سه دسته اصلی عرضه می شود، که شامل: درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی است. 
در میان این انواع، درب ضد سرقت ترک هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت در مقام بالاتری نسبت به سایرین قرار دارد. البته درب ضد سرقت ایرانی نیز از نظر ظاهر و کیفیت تا حد زیادی مشابه نمونه ترکیه ای آن است. ولی قیمت آن نسبت به درب ضد سرقت ترک پایین تر است. و نوع چینی درب ضد سرقت ارزانترین آنها است. البته این به معنی بی کیفیت بودن درب ضد سرقت چینی نیست. نکته مهمی که باید در مورد درب های ضد سرقت ایرانی بدانید این است که این درب ها می توانند دقیقا مطابق خواسته شما ساخته شوند یعنی امکان سفارش این درب ها مطابق با نیاز شما وجود دارد.
 

همه ی ما برای خرید یک لباس این همه حساسیت به خرج میدهیم پس باید برای خرید یک درب ضد سرقت حساسیت بیشتری به خرج دهیم . برای خرید درب ضد سرقت خوب و مطمئن باید به استانداردهای اولیه(استراکچر داخلی،ضخامت ورق چهارچوب و ورق داخل درب،قطر چهارچوب،کیفیت و نوع رویه و کیفیت یرآق الات) دقت نماییم . 
 

درب ضد سرقت ایرانی در بازار فعلی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. چرا که ویژگی ها و خصوصیات انواع درب ضد سرقت ایرانی خوب و باکیفیت و از همه مهمتر تطابق آن با استانداردهای جهانی توان رقابت با نمونه های ایتالیایی و ترک را فراهم آورده است. ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ایرانی 110*210 بوده که با توجه به خانه های ایرانی ساخته شده است، و با این که تمام استانداردها در آن رعایت شده از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر نمونه هاست .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
فروشگاه درب ضد سرقت در ساری بابل آمل قائمشهر بابلسر بهشهر جویبار چالوس کلاردشت رامسر نوشهر تنکابن نکا نور عباس آباد سی سنگان تولید درب ضد سرقت مازندران تولید کننده درب ضد سرقت مازندران ساخت درب ضد سرقت مازندران خرید و فروش درب ضد سرقت مازندران عرضه درب ضد سرقت مازندران بورس درب ضد سرقت مازندران قیمت درب ضد سرقت مازندران درب ضد سرقت ارزان مازندران کارخانه درب ضد سرقت مازندران نمایندگی درب ضد سرقت مازندران درب ساختمانی مازندران درب ارزان مازندران