شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1035

فروش درب ضد سرقت سمنان

فروشگاه درب ضد سرقت در سمنان شاهرود دامغان گرمسار مهدی شهر ایوانکی شهمیرزاد بسطام سرخه تولید درب ضد سرقت ارزان در سمنان مرکز خرید و فروش درب ضد سرقت سمنان کارخانه درب ضد سرقت سمنان با قیمت ارزان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران_سمنان

تاریخ ارسال:

7 مهر 1400 ساعت 12:34

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

درب ضد سرقت سمنان

متخصص در حوزه ی تولید انواع دربهای ضد سرقت 
تولید و توزیع و نصب درب های ضد سرقت تمام چوب و تمام فلزی 
تولید و توزیع و نصب درب های لابی در اندازه ها و طرح های مختلف 
تولید و توزیع و نصب درب های اتاقی و لوکس 
تولید و توزیع و نصب درب های حموم و سرویس بهداشتی ( ضد آب و ضد خش ) 
تولید و توزیع و نصب درب های ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی 
تولید و توزیع و نصب درب های سی ان سی
 

تولید کننده درب ضد سرقت ارزان سمنان

1-درب های ضد سرقت در مقایسه با درب های معمولی دارای امنیت به مراتب بیشتر و بالاتری میباشند که این هم در ساختار درب و همچنین در ابزار یراق مورد استفاده قرار گرفته کاملا واضح میباشد . 

2-درب ضد سرقت بر خلاف درب معمولی کلا از چوب ساخته نمیشود و در میان دو رویه لنگه درب ضد سرقت از ورق فولادی جهت جلوگیری از شکستن و سوراخ نمودن درب استفاده شده است.

3-درب ضد سرقت بر خلاف درب معمولی به صورتی نصب میشود که فضای خالی در آن وجود نداشته و مانع از ان میشود که سارقین بتوانند با دیلم  آن را باز نمایند.

4-درب ضد سرقت از دو لولا مانند درب های معمولی استفاده نمیکند بلکه از سه یا بیش از سه لولا استفاده میکند و همچنین لولا های درب ضد سرقت یا به صورت مخفی هستند و یا به سمت داخل میباشند که در واقع دسترسی سارقین به لولا را کلا غیر ممکن میکنند.

5-در درب ضد سرقت از قفل های معمولی و یک زمانه دار استفاده نمیکنند بلکه قفل های ضد سرقت و ساختار درب به گونه ای است که درب از دو و یا هر سه طرف و در برخی از موارد از هر چهار طرف درب ضد سرقت در چهارچوب قفل میشود. 

6-در اطراف چهارچوب از زه لاستیکی استفاده شده است که مانع از ورود گرد و خاک میشود و درب های ضد سرقت عایق صوتی نیز  هستند.

7-درب ضد سرقت دارای قفل هایی با استاندارد روز جهانی و بسیار با امنیت تر نسبت به درب های معمولی میباشند . 

8-نصب آسان درب ضد سرقت

9-درب های ضد سرقت عایق حرارتی نیز میباشند. 

10-درب های ضد سرقت دارای رنگ بندی و طرح های  متنوع و سایزهای مختلف ساخته میشوند .

11-درب های ضد سرقت با توجه به ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین اجناس به کار رفته در آن دارای قیمت های مختلفی هستند و تنوع قیمت دارند. 

12- ضخامت ورق به کار رفته در درب ضد سرقت بیش از یک میلی متر ضخامت دارد که این خود دلیل بر امنیت بالای درب است. 

13-درب ضد سرقت دارای قفل شب بند است. 

14-بر روی درب ضد سرقت یک زنگ هم در صورت نیاز نصب میشود. 

15- ابزار و یراق استفاده شده در درب های ضد سرقت دارای استاندارهای روز جهانی بوده و باید در هنگام خرید به نوع ، جنس ، شرکت سازنده و همچنین کارایی ابزار یراق نصب شده بر روی درب ضد سرقت توجه نمود .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
فروشگاه درب ضد سرقت در سمنان شاهرود دامغان گرمسار مهدی شهر ایوانکی شهمیرزاد بسطام سرخه تولید درب ضد سرقت سمنان تولید کننده درب ضد سرقت سمنان ساخت درب ضد سرقت سمنان سازنده درب ضد سرقت سمنان خرید و فروش درب ضد سرقت سمنان عرضه درب ضد سرقت سمنان مرکز خرید و فروش درب ضد سرقت سمنان کارخانه درب ضد سرقت سمنان درب ضد سرقت ارزان سمنان قیمت درب ضد سرقت سمنان بورس درب ضد سرقت سمنان مونتاژ درب ضد سرقت سمنان نمایندگی درب ضد سرقت سمنان کارخانه درب ضد سرقت سمنان درب ساختمانی سمنان