شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 607

دستگاه تیرچه صنعتی شیراز

فروش دستگاه تیرچه استاندارد در استان فارس شیراز مرودشت کازرون فسا داراب جهرم لارستان فیروز آباد ممسنی لامرد آباده اقلید کوار نی ریز استهبا

نام و نام خانوادگی:

آزمون

موقعیت:

تهران_شیراز

تاریخ ارسال:

10 مهر 1400 ساعت 15:04

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

02176300730

موبایل:

09126105540

پست الکترونیکی:

-

ویدئو:

آدرس:

دفتر: تهران، خیابان جمهوری، مابین چهارراه استانبول و چهارراه سی تیر، پلاک ۴۳۳ طبقه دوم کارخانه: تهران، دماوند، ۴کیلومتربعد از پلیس راه گیلاوند، جاده گیلان، شهرک صنعتی دماوند۲

متن آگهی

دستگاه تیرچه صنعتی شیراز

با پیشرفت فناوری در عرصه ی ساخت و ساز یکی از سازه های ارزان و مقاومی که جزء اصولی ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید تیرچه بلوک میباشد . تیرچه بلوک به علت ارزان بودن و مقاومت بالا در برابر نیروهای جانبی گزینه ی مناسب و کاربردی در امر ساخت و ساز میباشد . 
با توجه به تقاضای بالا و پیشرفت تولید سازه ها ، تولید تیرچه دیگر به صورت دستی تولید نمیگردد و با دستگاههای پیشرفته تولید و به بازار عرضه میشود . 
در تولید تیرچه به صورت دستی میلگردها به شکل زیگزاگ برش داده میشود و توسط الکترود و دستگاه جوش به هم متصل میشود و چون این کار توسط نیروی انسانی انجام میشود احتمال خطا و اشتباه در این کار وجود دارد . 
در تولید تیرچه به صورت دستی به دلیل جوش قوس الکتریکی برای ایجاد اتصالات در تیرچه ها کربن موجود در آرماتورها به سطح کار آمده و آرماتور را به اصطلاح ترد یا شکننده میکند ولی در تیرچه صنعتی سیستم جوش نقطه ای میباشد و این مشکل دیگر به وجود نمی آید . در خیلی از استان ها استفاده از تیرچه دستی ممنوع شده است . 
در تولید تیرچه به صورت دستی به دلیل ناخالصی در الکترود این ناخالصی ها کیفیت فولاد در نقطه اتصال را پایین آورده و ضخامت آرماتور را کم میکند و همین امر باعث پایین آمدن مقاومت تیرچه در برابر تنشهای برشی و کششی میشود . 

در تولید تیرچه به صورت صنعتی جوش ها به صورت نقطعه ای میباشد و آرماتورها پرس میشوند و این راه حل باعث مقاوم شدن تیرچه در برابر تنشهای کششی و برشی میشود . 


انواع تیرچه : 

تیرچه بتنی 
تیرچه خرپایی 
تیرچه صنعتی 
تیرچه پیش تنیده 
تیرچه فلزی

مزایای استفاده از تیرچه صنعتی 
1- کاهش هزینه نهایی تولید تیرچه 
2- با تولید تیرچه به صورت صنعتی مقدار تولید بالا رفته و امکان ذخیره سازی تیرچه ها در تناژ بالا امکان پذیر میباشد . 
3-کاهش مصرف متریال مختلف در تولید تیرچه
4-تولید سقف سبک به وسیله ی تیرچه صنعتی 
5-صرفه جویی در فضای تولید تیرچه
6-جلوگیری از لرزش سقف تولید شده 
7-افزایش کیفیت محصول نهایی 
8- کاهش وزن سازه ی ساخته شده 
9- قابلیت تولید انبوه تیرچه
10-کنترل کیفی محصول در هر مرحله ی تولید 

قیمت تیرچه صنعتی 

در تولید تیرچه سنتی و با دست هزینه ی کارگر و خرید الکترود و غیره محاسبه میگردد و برای تولید تیرچه به صورت دستی پرتی میلگردها بسیار زیاد بوده است ولی در تولید تیرچه به صورت صنعتی تا آخرین متر از میلگردها استفاده میشود . 
در تولید تیرچه به صورت صنعتی و با دستگاه تولید تیرچه سایز آرماتورها و هزینه ها کاهش می یابد و سرعت تولید بسیار بالا میباشد و به دلیل خرید عمده آرماتورها هزینه ی نهایی تیرچه ها کاهش می یابد . در تولید تیرچه به وسیله ی دستگاه دیگر هزینه ای بابت دستمزد کارگران پرداخت نمیگردد .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر