جمعه 7 اردیبهشت 1403، 26 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1383

تولید و اجرای سقف کاذب کناف

طراحی و اجرا و تولید و فروش مصالح سقف کاذب توليد و فروش محصولات سقف كاذب كناف ايران(+k) بازسازی و طراحی داخلی سقف و دیوار کاذب اداری،تجاری،مسکونی فروش مصالح سقف کاذب ساده و مشبک زیر قیمت کارخانه

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

10 مهر 1400 ساعت 16:43

تاریخ انقضا:

31 فروردین 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

تولید و اجرای سقف کاذب کناف


اجرای سقف کاذب کناف ایران

طراحی و اجرای سقف کاذب(کناف،سقف فلت طرحدار ،میزتیوی،pvc، پارکت) 
اجرای فلت باکس نور مخفی انواع طرح سبک و سنگین tv دکور دیوار  تایل و pvc
اجرای تخصصی کناف در سراسر کشور به همراه اکیپ و تیم مجرب و با سابقه با به روز ترین ابزار دنیا 
سفارش مصالح سقف کاذب کناف و سیلینگ ، همچنین اجرای سقف کاذب و دیوارهای پیش ساخته کناف در تهران و سایر استان ها
طراحی ، تولید و اجرای انواع سقف کاذب کناف اعم از سقف کاذب دکوراتیو ، سقف کاذب مشبک و دیوارهای پیش ساخته کناف (dry wall)
فروش،طراحی،نظارت،اجرای کلیه سقف و دیوارهای کاذب،دیوارهای لاینینگ،دکوراتیو،،تی وی روم،پی وی سی،سقف های کشسان،سقف خود ایستا،شیار،دیوار جدا کننده و پارتیشن،شبکه
 

فروش مصالح انواع سقف کاذب کناف

یکی از پرکاربردترین سقف های کاذب، سقف کاذب کناف می باشد. سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد.

سقف کناف به دو مدل ساده و دکوراتیو تقسیم بندی می شوند.

سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند.
 

اجرای سقف کاذب رابیتس

این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است.

از ویژگی های مهم این نوع سقف ها این است که اکثر ملات ها به آن می چسبند و از طرفی ترک هم بر نمی دارند.

رابیتس خود به دو دسته مسطح و برجسته تقسیم بندی می شود. برای دهانه های کوچک از رابیتس نوع مسطح و برای دهانه های بزرگ تر از رابیتس نوع برجسته استفاده می کنند. هم چنین برای اندودکاری بر روی دهانه های کولر و تأسیسات نیز از این نوع سقف کاذب استفاده می گردد.
 

اجرای سقف کاذب آکوستیک

این نوع سقف کاذب از مصالح مختلفی هم چون پارچه چین دار، پلاک های چوبی ، پلاک های گچی و یا ورقه های مقوایی فشرده سفید رنگ و سوراخ دار تهیه شده است و برای مکان هایی مثل سینما، سالن های سخنرانی و … که نباید انعکاس صوت وجود داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.


اجرای سقف کاذب آلومینیومی

جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است.
 

اجرای سقف کاذب چوبی

این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است.
 

سقف کاذب با قطعات پیش ساخته گچی

عموما این سقف ها از جنس آلومینیومی هستند که قطعات داخلی آن ها گچ می باشد. این سقف ها به دلیل نصب سریع و آسان، سبک وزن بودن، تنوع در طراحی، مقاوم بودن در برابر آتش سوزی، ثبات رنگ، امکان تعویض راحت قطعات، رنگ کاری با پرداخت هزینه کم، مقاوم بودن در مقابل ضربه، تهویه مناسب، مقاوم بودن در مقابل صدا و سازگاری با محیط زیست بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند.
 

سقف کاذب ترکیبی

از ترکیب چند نوع سقف کاذب تشکیل شده است . قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود.
 

سقف کاذب گریلیوم

این نوع سقف ها جزء سقف های دکوراتیو می باشند. جنس آن ها از ورق های آلومینیومی و یا آلیاژی می باشد. نام دیگر آن ها سقف باز است، بعد از این که سقف نصب می گردد چیزی که دیده می شود خانه های مربعی شکل هستند که به صورت پیوسته در کنار هم دیگر قرار گرفته اند. در این نوع سقف ها در قسمت پشت سقف تأسیساتی که به کار رفته است به خوبی مشاهده می شود. این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند. سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند.

تولید و اجرای سقف کاذب کناف


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02122081712

گروه معماری تهران

اخبار و خواندنی ها
فروش مصالح و اجرای تخصصی کناف - ابزار آلات کناف اجرای سقف کاذب - دکوراتیو دیوار جدا کننده و پوششی تایل های 60*60 گچی و pvc کف پوش - کاغذدیواری - پنل های سه بعدی اجرای کلیه پروژه های مربوط به کناف ، سقف کاذب ، دکوراتیو دیوار و سقف ، دیوار پوششی و جدا کننده ، دیوار پوش ، pvc و غیره با متریال خوب و قیمت مناسب با حذف واسطه کمتر هزینه کنید