جمعه 7 اردیبهشت 1403، 26 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 682

فروشگاه سیم و کابل صادراتی ایلام

نمایندگی و بورس سیم و کابل کاویان و کرمان و سمنان افشان در ایلام دهلران ایوان آبدانان دره شهر مهران سرابله ارکواز چوار مرکز خرید و فروش عمده و جزیی سیم و کابل برق و ساختمانی و مخابراتی در ایلام

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-ایلام

تاریخ ارسال:

5 آذر 1400 ساعت 20:04

تاریخ انقضا:

31 خرداد 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

نمایندگی و دفتر مرکزی :

متن آگهی

فروش عمده سیم و کابل کرمان و کاویان و سمنان در استان ایلام

خرید و فروش کابل های قدرت با هادی مسی و آلومینیومی
بورس انواع سیم و کابل ,فشار ضعیف و فشار قوی
سیم و کابل افشان ,کابل پروفیباس,کابل آلومینیومی استاندارد
سیم رانژه,سیم و کابل ساختمانی,کابل کولری,کابل شیلد داربا قیمت مناسب

✅این شرکت از بروزترین تجهیزات صنعت سیم و کابل و پیشرفت در سطح کمی و کیفی تولیدات حال این شرکت انواع سیم افشان و کابل افشان در سایزهای مختلف در کنار سیم و یا کابل مفتولی نیمه افشان در سایزهای مختلف و سبک و سنگین، سیم و کابل‌های متحرک افشان و نیمه افشان، کابل قدرت چند رشته و نیز تک رشته، سیم و کابل ارت دار و … بهره می‌برد.

✅ بلدن کابل که همواره مقید به نوآوری و حرکت در مسیر تکنولوژی روز دنیاست، در زمینه کابل مخابراتی و کابل کوآکسیال نیز ارائه خدمات نموده است
✅امنیت محصولات تولیدی، گام دیگری است که مدیریت شرکت بلدن کابل در ارتقاء دیدگاه شرکت نسبت به حصول معیارهای علمی و اصل مشتری مداری و تضمین کیفیت در صنعت سیم وکابل برداشته است.

✅هیچ چیز بدتر از این نمی‌شود که سیم و کابلی برای سیم کشی پروژه صعنتی یا خانگی‌تان استفاده کنید که از مرغوبیت خوبی برخودار نیست. این نه تنها به معنی صرف هزینه هنگفت برای تعمیر است بلکه شهرت و اعتبار کاری‌تان را هم زیر سوال می‌برد. با این حال انتخاب سیم و کابل مناسب چندان هم راحت نیست. به همین منظور ما در این طلب چند ویژگی را معرفی خواهیم کرد که باید در انتخاب سیم و کابل به آن‌ها دقت کنید.
 

توانمندی‌های شرکت سیم و کابل بلدن کابل

✅در ابتدا باید به دنبال سه ویژگی مهم در شرکت بلدن کابل باشید که عبارتند از:
این شرکت  انواع مختلفی از محصولات را عرضه می‌کند و در صورت وجود محصولات سفارشی خاص مشتری‌ها را می‌پذیرد.دومین ویژگی که باید در شرکت سازنده‌ی سیم و کابل به دنبال آن باشید ظرفیت تولید محصولات آن شرکت است. این شرکت می تواند  سفارش محصولات در مقیاس بزرگ و کوچک را تولید کنید.آخرین ویژگی که شرکت پیشتیبانی و خدمات مهندسی پس از فروش محصولات است. پشتیبانی و خدمات پس از فروش نشانه‌ی اعتبار شرکت است و ارائه‌ی این خدامات یک شرط ضروری برای انتخاب شرکت سازنده‌ی سیم و کابل می‌باشد.

✅بعد از توانمندی‌های شرکت، دومین ویژگی که باید هنگام انتخاب برند سیم و کابل به آن دقت کنید قیمت محصولات است. هر گرانی بی علت نیست، اما باید با صرف زمان و در نظر گرفتن بودجه بهترین گزینه را انتخاب کنید.
✅کیفیت
اگر کیفیت سیم و کابل پایین باشد قیمت آن چندان مهم نیست. بنابراین از خرید محصولات کم کیفیت چراکه ممکن است خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. به اطلاعاتی که روی سیم و کابل درج می‌شود دقت کنید. این اطلاعات شامل استانداردهای صنعتی و اجرایی است که شرکت سازنده از آن‌ها پیروی می‌کند.

✅به‌عنوان نکته‌ی آخر به دنبال برندی باشید که طیف زیادی از ابزار و تجهیزات سیم و کابل را تولید می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید تمام محصولات مورد نیاز خود را به صورت یک‌جا و از شرکت بلدن کابل تهیه کنید


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر