جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 866

فروشگاه سیم و کابل صادراتی گیلان

نماینده رسمی فروش و پخش سیم و کابل برق و مخابراتی ساختمانی و صنعتی در رشت بندر انزلی لاهیجان لنگرود هشتپر طالش آستارا صومعه سرا رودسر فومن ماسال املش رودبار منجیل شفت ماسوله کیاشهر آستانه اشرفیه

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-گیلان

تاریخ ارسال:

5 آذر 1400 ساعت 19:46

تاریخ انقضا:

31 خرداد 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

نمایندگی و دفتر مرکزی :

متن آگهی

فروشگاه و نمایندگی پخش سیم و کابل کرمان و کاویان و سمنان در گیلان رشت

تولید کننده انواع سیم و کابل ساختمانی و صنعتی ، سیم و کابل برق ساختمانی و فشار قوی ، سیم و کابل تلفن
فروشگاه انواع سيم و كابل هاي فشار ضعيف و قوی مسي،آلومينيومي
تامین کننده سیم و کابل ، روشنایی، دوربین مداربسته

🎯 شرکت بلدن کابل تولید کننده انواع کابل های فشار متوسط و قوی تاسطح ولتاژ66 کیلو ولت. انواع کابلهای سربدار و زره دار.نسوز.ابزار دقیق.کنترل و کابلهای مخصوص پالایشگاهها و شرکت نفت و راه اهن و کابل خودنگهدار آلومینیومی ,کابل سیلیکونی,کابل شبکه,کابل شیلدار,سیم رانژه
سیم و کابل ساختمانی,کابل سازمانی,کابل شبکه, کابل آلومینیومی فشار متوسط,کابل شیلددار زیر زمینی, هالوژن فری و تاخیر انداز شعله,سیم برق مفتولی,سیم ساختمانی,سیم نسوز قلع اندود,کابل قدرت,کابل با غلاف سربی,کابل برق و......میباشد


اهمیت خرید سیم و کابل برق استاندارد و با کیفیت چیست؟

🎯 برند های مختلف تولید کننده سیم و کابل در ایران سیاست های مختلفی را در قبال تولید محصولات خود اتخاذ نموده اند و از این رو محصولات خود را با کیفیت های مختلف به بازار عرضه می کنند.

🎯 سیم و کابل های برق علاوه بر استاندارد بودن با کیفیت های مختلفی تولید می شوند که این عامل باعث ایجاد اختلاف قیمت در میان برند های مختلف است. 

🎯 اما برخی محصولات غیر استاندارد نیز در بازار موجود بوده و قیمت بسیار پایینی را دارند و برخی از  مشتریان برای خرید این محصولات به بهای کمتر وسوسه می شوند.

🔥 هشدار
خرید سیم و کابل های  غیر استاندارد به بهانه صرفه جویی اقتصادی می تواند گاها باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل آتش سوزی در تاسیسات برقی شود که این موضوع می تواند خسارت های زیاد مالی و جانی را به همراه داشته باشد.

🎯 سرمایه گذاری برای خرید انواع کابل های استاندارد و ایمنی بالایی که برای سیستم های برقی اماکن ایجاد می کند، بدون تردید ارزش زیادی داشته که عدم رعایت آن می تواند زیان های چند صد برابری و حتی جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

🎯 پیشنهاد  می شود در میان محصولات استاندارد، برند های شناخته شده و مرغوب را انتخاب نمایید چرا که گاهی محصولات استاندارد بی کیفیت نیز مشکل ساز می شود.

 از ابتدای فعالیت شرکت بلدن کابل ، آنچه به عنوان یک هدف تعیین شده و تا به امروز سرسختانه و در همه شرایط اقتصادی به آن متعهد و پایبند بوده است، تولید سیم و کابل مطابق استاندارد و با بهترین کیفیت ممکن بوده است. 

🎯  گواه این امر دریافت انواع استانداردهای ملی نظیر گواهینامه استاندارد ملی ایران و همچنین گواهی نامه های بین المللی می‌باشد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر