جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 826

نماینده فروش دستگاه لیزر الکساندرایت خراسان شمالی بجنورد

نمایندگی فروش عمده و تکی دستگاه لیزر الکساندرایت دایود و کندلا در خراسان شمالی بجنورد شیروان اسفراین جاجرم آشخانه فاروج گرمه ارزان ترین قیمت خرید دستگاه لیزر پوست و مو کلینیک زیبایی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

19 آذر 1400 ساعت 13:45

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

بازرگانی و نمایندگی دستگاه لیزر الکساندرایت در خراسان شمالی بجنورد
 

کاربرد دستگاه الکساندرایت

دستگاه الکساندرایت یکی از سریع ترین لیزرهای موجود ، محسوب می گردد.زیرا در جلسات کمتر بالاترین میزان تاثیر گذاری را دارد.
برای رفع موهای زائد، موهای نازک بین 6 تا 8 جلسه و برای موهای ضخیم تر و تیره تر بین 8 تا 12 جلسه توصیه می شود.
این مقدار جلسات تقریبا معادل 70 درصد این موهای زائد را از بین می برد.
 

عملکرد لیزر الکساندرایت 

یرای حذف موهای زائد ، همانطور که کاملا مشخص است.طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت که 750 نانومتر است روی رنگدانه های پوست و مو اثر می کذارد.
 با توجه به پرتو750 نانومتر، و عمق نفوذ کم این طول موج در پوست، بیشترین تاثیر را بر روی رنگدانه های پوست جاری می سازد و همین امر باعث بالاترین درصد رفع موهای زائد می شود.
این طول موج در لایه اپیدرم نفوذ می کند و باعث تغییرات زیادی در این لایه می شود.
و همچنین طول موج الکساندرایت باعث از بین رفتن، ملانین در پوست می شود. به همین دلیل افرادی که پوست تیره یا برنز دارند باید در هنگام استفاده از این دستگاه دقت بساری داشته باشند.
 

لیزر الکساندرایت یا لیزر دایود؟

یکی دیگر از دستگاههای محبوب لیزر ، دستگاه لیزر دیود پالس می باشد. پرتوی این دستگاه، کمی طولانی تر از لیزر اکساندرایت می باشد.
در مقایسه ای که بین این دو دستگاه انجام شده، لیزر اکساندرایت 85 درصد باعث کاهش رشد مو شد و دستگاه دایود 84 درصد موجب کاهش رشد مو شد.
با توجه به این مقایسه و آزمایش  و نتایج حاصل از آن ، مشخص شد این دو دستگاه از نظر نتیجه تفاوتی با هم ندارند.

ریزش موها بعد از لیزر اتفاق می افتد. به طور معمول یک ماه بعد از اولین جلسه لیزر تعدادی از موهای زائد شما ریزش داشته و یا به عبارتی از بین می روند ولی ممکن است مشاهده کنید که تعدادی موی دیگر در آمده اند. در صورتی که با این اتفاق مواجه شدید نگران نباشید،

لیزر فقط روی موهایی تاثیر می گذارد که در حال رشد باشند، موهایی که بعد از لیزر رشد آمده اند را باید در جلسه بعد لیزر خود درمان کنید، چرا که این موها تازه به روند رشد برگشته اند، در جلسات بعدی لیزر مشکل شما با این موها نیز برطرف خواهد شد و در نهایت تا تکمیل روند با ریزش موها زائد بعد از لیزر درمانی روبه رو خواهید شد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02188579935

مرکز زیبایی پرنس