جمعه 7 اردیبهشت 1403، 26 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1075

نمایندگی فروش دستگاه لیزر الکساندرایت اصفهان

بازار خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا دایود ارزان قیمت در اصفهان کاشان نجف آباد شاهین شهر ورزنه فریدن شهرضا مبارکه آران و بیدگل لنجان گلپایگان چادگان فلاورجان خوانسار نائین سمیرم اردستان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

20 آذر 1400 ساعت 00:50

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

شرکت بازرگانی خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا دایود اصفهان
 

یکی از ویژگی های مهم دستگاه های لیزر طول موجی هست که می توانند تولید کنند. با توجه به تاثیر طول موج تولیدی در نتیجه کار، می توان گفت مهم ترین و اساسی ترین مولفه یک دستگاه لیزر طول موج تولیدی آن است.

طول موجی که بین 710 تا 800 نانومتر باشد، لیزر الکساندرایت گفته می شود. از آنجایی که طول موج تولیدشده در دستگاه الکساندرایت 755 نانومتر است، این دستگاه به نام دستگاه لیزر الکساندرایت نامیده شده که بصورت اختصار به نام دستگاه لیزر الکس هم شناخته شده است. 
 
طول موج تولیدشده توسط این دستگاه مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است. 
دستگاه الکساندرایت توسط شرکت آمریکایی کندلا تولید و به بازار عرضه شده است.
منبع نوری که در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است، سنگ یاقوت قیمتی است بنام به الکساندرا. طول موج تولیدی توسط این دستگاه به رنگ سبز و جزء طیف نوری مادون قرمز است و از این رو، دستگاه الکساندرایت جزء دستگاههای لیزر با نور قرمز محسوب می شود. 

افرادی که پوستهای روشن تری دارند و موهای تیره، گزینه بسیار بهتری برای استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت هستند و به نتایج مطلوب تر و بهتری می رسند. 
اما افرادی که پوستهای تیره تری دارند و می خواهند از دستگاه الکساندرایت بهره ببرند، حتماً لازم است که از سیستم خنک کننده استفاده کنند تا نتیجه بهتری بگیرند. 
 

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از دستگاههای معروف لیزر در جهان ، دستگاه الکساندرایت می باشد.
این محبوبیت به دلیل برتری عمکرد و تنظیمات این دستگاه نسبت به دستگاههای دیگر مشابه می باشد.
دستگاه الکساندرایت، این قابلیت را دارد که با تنظیم طول موج دستگاه ، موهای زائد نواحی مختلف بدن را رفع کند.
و نکته حائز اخمیت این است که این دستگاه با هر پوست و مویی سازگار است، یکی دیگر از مزیت های این دستگاه ، خنک کننده آن است که مانع سوختگی پوست در حین لیزر می شود.
در دستگاه لیزر الکسانداریت، به دلیل استفاده از سنگ یاقوت یا الکساندرا به این نام معروف استو طول موج این دستگاه 755 نانومتر است. 
به دلیل استفاده از یاقوت و این طول موج ، این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد و اصولا برای رفع موهای زائد استفاده می شود.
نور لیزر دستگاه الکسانرایت ، قرمز یا سرخ هست که در محدوده مادون قرمز قرار می گیرد.
از دستگاه الکساندرایت علاوه بر رفع موهای زائد می توان برای برخی از مشکلات پوستی نیز استفاده کرد.
البته باید پهنای پالس آن را کوتاهتر کنیم و زمان تخلیه آن را کاهش دهیم. با انجام این کار ، میتوان از این دستگاه لیزر برای رفع رنگدانه های پوستی، کک و مک و حتی تتو استفاده کرد.
نحوه کار با دستگاه ساده و آسان است و دارای سیستم پیچیده ای نیست.
بعد از شش یا هشت جلسه لیزر شاهد اثر و نتیجه آن هستید.
بعد و قبل از لیزر، حتماً لازم است که نکات مراقبتی را رعایت کنید.
برای محافظت از چشم د رهنگام کار با دستگاه حتماً باید از عینک مخصوص استفاده شود. 
برای کم کردن درد و آرامش مراجع در هنگام استفاده از لیزر، کولینگ (خنک کننده) بهره گرفته می شود.

لیزر درمانی با الکساندرایت :

طی لیزر درمانی، موهای کامل و بالغ هدف قرار گرفته می‌شوند، ازاین رو سن افراد تاثیر چندانی در زمان آغاز درمان ندارد. علت اینکه پزشکان ،لیزر درمانی را برای دختران کم سن و سال توصیه نمی‌کنند ارتباطی با مراحل ترشح هورمون یا مسائلی از این قبیل ندارد. بلکه موضوع بیشتر به احساس ترس و آستانه تحمل درد مربوط می‌شود.

احتمال دارد حین اجرای لیزر درمانی احساسی شبیه به گاز گرفتن به بیمار دست دهد و این شرایط می‌تواند موجبات اضطراب و ترس را در برخی بیماران کم سن و سال فراهم آورد و در نتیجه مدام از جای خود تکان بخورند و طی درمان عوارضی از قبیل سوزش احتمالی را برای آنها در پی خواهد داشت. در صورتی که دخترتان با لیزر درمانی مشکلی ندارد و شما هم از درمان او رضایت دارید و می‌توانید در حفظ آرامش وی کمک ساز باشید، پس در شروع درمان تردیدی نداشته باشید.
 

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر الکساندرایت :

-از لباس‌های پنبه‌ای استفاده کنید.
-ازمواد بهداشتی ضد عرقی که حاوی آلومینیوم کلراید هستند اجتناب کنید.
-از تراشیدن با تیغ و مصرف کرم‌های مو بَر اجتناب کنید. 
-از تماس مستقیم با مواد شیمیایی قوی مانند اسپری‌ها و عطرها خودداری کنید..
-رژیم غذایی مناسبی انتخاب کنید. میوه و سبزیجات بیشتری بخورید.

یکی از سریع‌ترین روش‌های رفع تیرگی زیر بغل استفاده از لیزر است. لیزر در سریع ترین زمان ممکن  می تواند بدون هیچ عارضه‌ای، پوست این نواحی از بدن را روشن تر کند.درمان لیزر یک روش مطمئن است که در روشن کردن پوست زیر بغل و رفع تیرگی زیر بغل بسیار موثرعمل می کند. با استفاده از لیزر نه تنها می‌توان چروک‌ها، جای زخم یا جوشگاه، تاتو، لکه‌های پیری و ناشی از نور آفتاب، کک و مک و لکه ماه گرفتگی را ازبین برد ، بلکه می تواند موهای زائد را از بین برده و ضایعات پوستی را درمان کند، همچنین می توان از لیزر برای سفید سیاهی زیربغل نیز بهره گرفت. لیزردرمانی یکی از سریع‌ترین و موثرترین روش‌های برای سفید کردن تیرگی زیربغل محسوب می شود.
 

رفع همیشگی موهای زائد با الکساندرایت :

موهای زائد در تعریف، به معنای موهایی هستند که در جاهایی که نباید باشند رشد می کنند و تلاش برای حذف آنها از دیرباز مورد توجه فرار گرفته است.این موها از نظر ساختاری نیز با سایر مو های بدن متفاوت هستند و در بسیاری از موارد عوامل هورمونی در بوجود آمدن آنها دخیل هستند.امروزه به خصوص در مورد آقایان، تعریف موهای زائد با آنچه در گذشته استفاده می شد تفاوت کرده است. در دنیای فعلی و با پیشرفت تکنولوژی و فرهنگ جا افتاده اهمیت سلایق و تفاوت های فردی، هر مویی که با خواست فرد همخوانی نداشته باشد زاید تلقی شده و امکان از بین بردن آن فراهم شده است.مسائل بهداشتی، فرهنگی، زیبایی شناسی و مهمتر از همه سلیقه شخصی آقایان مراجعه آنها برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد را افزایش داده است. پرکاربرد ترین نواحی لیزر موهای زائد آقایان شامل صورت، گوش و بینی، پشت بدن، سینه و شکم، پا، دست و ناحیه تناسلی می شود.
هر فرد می تواند بسته و سلیقه و نیاز، متقاضی لیزر موهای زائد در همه و یا تعدادی از این نواحی به صورت کامل یا جزئی باشد.
با ليزر الكس اليت پلاس ديگر نگران موهاي زائد خود نباشيد .
 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02188579935

مرکز زیبایی پرنس