جمعه 7 اردیبهشت 1403، 26 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 879

مرکز فروش دستگاه لیزر الکساندرایت سمنان

نمایندگی خرید و فروش ارزان و مستقیم دستگاه لیزر الکساندرایت دایود کندلا سایناشور آمریکا در سمنان شاهرود دامغان گرمسار مهدی شهر ایوانکی شهمیرزاد بسطام سرخه فروش تجهیزات کلینیک پوست و مو و زیبایی سمنان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

19 آذر 1400 ساعت 20:35

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروشگاه رسمی دستگاه لیزر مو زائد الکساندرایت در سمنان
 

برندهای معتبر دستگاه لیزر الکساندرایت
دستگاه های لیزر الکساندرایت با توجه به برندهایی که آنها را تولید کرده اند، به ترتیب زیر دسته بندی می شوند: 
لیزر آلما (Alma)
لیزر کوترا (Cutera)
لیزر آریون (ARION)
 

لیزر آلما (Alma)

این دستگاه تعداد زیادی پالس کوتاه به ناحیه موردنظر ارسال می کند و به این ترتیب با گرمایی که در فولیکولها ایجاد می کند، فولیکول ها و موهای زائد را بدون درد و با سرعت بالا از بین می برد. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده ای است که از سوختگی پوست جلوگیری می کند. دستگاه لیزر آلما بخاطر سیستم ویژه ای که دارد بهترین نوع از دستگاه الکساندرایت به حساب می آید. 
 

لیزر کوترا (Cutera)


در تکنولوژی دستگاه لیزر کوترا از طول موج های بلندتری استفاده می شود. این دستگاه مناسب برای حذف موهای زائد زنان و مردان با رنگ پوستهای مختلف است. افراد با رنگ پوستهای متفاوت، از طیف روشن تا تیره، می توانند از این دستگاه استفاده کنند. این دستگاه بعلت سیستم منحصر به فردی که دارد و دستگاه خنک کننده، یکی از موثرترین و ایمن ترین دستگاه های لیزر محسوب می شود. 
همچنین برای درمان اختلالات وریدی و عروقی یکی از اثرگذارترین دستگاه ها هست که می تواند وریدهای عنکبوتی شکل و آبی رنگ را درمان کند. 
 

لیزر آریون (ARION)

طول موج تولیدشده در دستگاه لیزر آریون 755 نانومتر است که جزء سریع ترین دستگاه لیزر به حساب می آید. در تکنولوژی این دستگاه از یک صفحه بزرگ 60 در 60 میلی متر استفاده شده است که می تواند نواحی بزرگتری را تحت تاثیر موج لیزر قرار دهد. 
این دستگاه پالس های کوتاهی را با سرعت زیاد تولید می کند که با زمان های استراحتی که درنظر گرفته شده، باعث خنک شدن پوست می شود و به این ترتیب هیچ گونه سوختگی ایجاد نمی کند. 
 

درمان با دستگاه الکساندرایت چه مدت زمانی را نیاز دارد؟ 

درمان با دستگاه الکساندرایت جزء درمان های سریع و کوتاه مدت است که زمان استفاده ازدستگاه به اندازه ناحیه مورد درمان در نقاط مختلف بدن ارتباط دارد که بین 10 دقیقه تا 45 دقیقه هست. تعداد جلسات مورد نیاز، از 8 تا 12 جلسه توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

مرکز لیزر موهای زائد...

09376059066

سالن زیبایی سپید بخت

09194000699

بهترین مرکز مزوتراپی...