پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 635

خرید عمده مواد شوینده

خرید مستقیم و بیواسطه محصولات شوینده از کارخانه تولید کننده با قیمت ارزان و دست اول با تضمین استاندارد و کیفیت کالا خرید عمده پودر لباسشویی ، مایع لباسشویی ، شامپو ، صابون ، مایع سفید کننده

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

6 فروردین 1402 ساعت 11:57

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0214468326

موبایل:

0912581343

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

خرید عمده مواد شوینده

از هزینه های جاری تمامی خانوارها خرید مواد شوینده در تمامی شهرها و استانها می باشد. به همین منظور فروشگاههای بسیاری در سراسر کشور برای خرید این کالاهای پر مصرف تدارک دیده شده که آماده عرضه شوینده ها به مراجعه کنندگان هست.

 


مواد شوینده در فروشگاه

حتما می دانید که یکی از پرطرفدارترین شلف های فروشگاه ها مربوط به بخش مواد شوینده می باشد. از این رو تمامی فروشگاه ها بهترین و زیباترین شلف خود را از لحاظ شکل و موقعیت، به موقعیت قرارگیری مواد شوینده اختصاص می دهند.
مواد شوینده هایی که در فروشگاه‌های محل زندگی ما دیده می شود سبد کاملی از انواع شوینده ها، با برندها و قیمت های مختلف می باشد. 
فروشگاه ها با توجه به اینکه از تمامی سلیقه ها و تمامی فرهنگ ها مشتریان را دارند، باید بتوانند در تهیه اقسام گوناگون مواد شوینده موفق عمل نمایند. 


این دسته از فروشگا ها با مراجعه به کارخانه های تولیدی شوینده با خرید گوناگونی که از این مجموعه ها انجام می دهند، تمامی مارک های موجود در بازار را بصورت کامل تهیه می کنند. 
این موضوع که تمامی کالاهای شوینده با تمامی برندها باید در فروشگاه باشد امری اجتناب ناپذیر و ضروری هست. به همین دلیل لازم است که واحد تدارکات فروشگاه ها دارای یک تیم قوی در انتخاب کالاهای مختلف با کیفیت های مختلف باشند. تا ضمن خرید مواد شوینده با قیمت های مناسب موفق به عرضه و فروش آنها با قیمت مناسب به مشتریان خود شوند.


انواع مواد شوینده مایع

مایعات شوینده ای که در قالب کلی مواد شوینده مطرح می باشند دارای تعدد و تنوع بسیار بالایی هست که در ادامه به تشريح به آنها خواهیم پرداخت:
۱. مایعات ظرفشویی
۲. مایعات دستشویی 
۳. مایعات لباسشویی 
۴. مایعات سفید کننده
۵. مایعات جرم گیر
۶. مایعات شیشه پاک کن
۷. مایعات چند منظوره
۸. شامپوی مو
۹. شامپوی بدن


این ۹ کالا جزء کالاهای اصلی شوینده های مایع در فروشگاه ها می باشند. البته هر کدام از این شوینده ها نیز خود به چندین زیر بخش دیگر تقسیم می شود.
مثلا در مورد مایعات ظرفشویی و یا شامپو های مو انواع شامپو در سایزها و اوزان زیر در فروشگاه ها موجود می باشد:
۱. شامپو ۳۵ گرمی هتلی
۲. شامپو ۲۰۰ گرم
۳. شامپو ۲۱۰ گرم
۴. شامپو ۲۲۰ گرم
۵. شامپو ۳۰۰ گرم
۶. شامپو ۶۲۵ گرم
۷. شامپو ۷۰۰ گرم
۸. شامپو ۱۰۰۰ گرم
۹. شامپو ۱۰لیتری
۱۰. شامپو ۲۰ لیتری
این انواع شامپو فقط گوشه ای از انواع بسیار گوناگون شامپو ها در فروشگاه ها می باشند. در همین راستا خود شامپو ها به چند زیر شاخه دیگر گیاهی و عصاره ای و شیمیایی بخش بندی می شود.


قابل توجه است که هر کدام از شامپو ها با کیفیت و قیمت معین مشتریان خاص خود را دارند.
اگر بخواهیم بصورت آماری به میزان عرضه و فروش انواع شوینده ها بپردازیم، مطمئنا خرید و فروش انواع مایعات شوینده در برندهای متفاوت با اختلاف زیاد نسبت به سایر شوینده ها بیشتر خواهد بود. چرا که مثلا در مورد شستشوی ظروف همه روزه در چندین نوبت از این شوینده استفاده می شود. پس به همین علت تولید و فروش آن به نسبت بیشتر از سایر مایعات خواهد بود.

در نگاه کلی در قفسه فروشگاه ها بیشترین کالایی که دیده می شود مایع ظرفشویی هست. چرا که بیشترین مصرف را در بین مردم دارد.
با توجه به اینکه برخی از خریداران مایعات ظرفشویی با توجه به هزینه هایشان دوست دارند مایع کوچک را خریداری نمایند، شرکت های تولیدی مایعات ظرفشویی در حجم ۵۰۰ گرم را برای این دسته از خریداران تولید می کند.
شرکت پاکال از حجم ۵۰۰ گرم تا وزن ۲۰ لیتری جزء محصولات پر فروش هست. که هر کدام مشتریان خاص خودشان را دارد.


اقسام گوناگون مواد شوینده ۴ لیتری

مواد شوینده در سایزهای مختلفی در ایران تولید می شود. این شوینده ها در وزن ۴ لیتری بیشترین حجم خرید و فروش را به خود اختصاص می دهد. 
مواد شوینده شامل انواع مایعات دستشویی و ظرفشویی به علت اینکه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، وزن ۴ لیتری را در دستور تولید کارخانه می توان یافت.


خرید عمده مواد شوینده از کارخانه 

خرید مواد شوینده ارزان قیمت معمولا طرفداران زیادی را دارد. مخصوصا که امروزه با توجه به کاهش قدرت اقتصادی خانوارها فروشندگان بیشتر بع دنبال مواد شوینده با قیمت ارزان هستند. تا مردم توان خرید آنها را داشته باشند. تا وقتی که مصرف کنندگان نتوانند محصولی را که در فروشگاه‌ها موجود هست به علت قیمت زیاد تهیه نمایند، عرضه آن در فروشگاه و یا نمایشگاه کاری عبث و بیهوده خواهد بود.


خرید مواد شوینده اگر بصورت عمده صورت گیرد می تواند منشا فواید بسیاری برای خریداران و فروشندگان باشد.
انواع خرید های موجود در بازار:
۱. خرید آنلاین 
۲. خرید فیزیکی 
۳. خرید تلفنی


در خریدهای آنلاین خریداران و تاجران یا صادر کنندگان مواد شوینده، با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت پاکال به آدرس : www.shuysndeh.ir می توانند براحتی و با سرعت محصولات تولید شده شرکت را مشاهده نمایند. پس از مشاهده لیست محصولات و تصاویر آنها با مطالعه خصوصیات محصول با آنها شناخت کامل تری را خواهند داشت. در ادامه خریداران می توانند با مراجعه به بخش خریدها لیست قیمت تمامی آن محصولات را استعلام گرفته و با تمامی جوانب نسبت به درج سفارش اقدام نمایند.
در خریدهای عمده تلفنی مشتریان و متقاضیان می توانند با تماس تلفنی که با شماره های زیر خواهند داشت: 
 


همچنین با گرفتن مشاوره های رایگانی که با همکاران بازاریابی و فروش شرکت خواهند داشت، محصول مد نظر را با حجم عمده و تناژ بالا سفارش خواهند داد.
نوع سوم خرید عمده مربوط است به خرید حضوری و یا فیزیکی. در اینگونه خریدها متقاضیان با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران، با تمامی محصولات شوینده در حضور کارشناسان فروش شرکت آشنا خواهند شد. پس از آنکه معرفی محصولات شوینده بطور کامل انجام شد مشتریان با دقت تمام محصول مد نظر را انتخاب کرده و بار عمده شوینده را ثبت سفارش خواهند نمود.


بازاریابی و فروش عمده مواد شوینده پاکال

برای اینکه کار بازاریابی و فروش شرکت پاکال تدوین شده و با برنامه باشد، مدیریت فروش این مجموعه با داشتن برنامه های مشخص شده زیر توانسته حجم مشتریان شرکت را توسعه داده، و نیز حجم فروش را به سرعت بالا ببرد.
  تهیه کاتالوگ های فیزیکی برای معرفی‌ بهتر محصولات
  تهیه کاتالوگ مجازی در فضای آنلاین برای مشتریانی که قصد خرید انلاین محصولات را دارند
  بررسی مشتریان بالقوه و ارتباط گیری با ایشان برای جذب و تبدیل آنها به خریدار
  شناسایی مشتریان با وفا و تجلیل از آنها


زمانی که شرکتی قصد توسعه فروش محصولات خود را دارد بایستی در نوع تولیدات خود تغییراتی در جهت استاندارد های روز جهانی ایجاد نماید. وقتی که تولیدات از نظر شکلی و محتوایی با تولیدات روز دنیا منطبق شد می توان انتظار داشت که میزان فروش روز به روز با کسترش مواجه شود.
انواع بازاریابی که در علم روز دنیا به آنها اشاره شده است توسط تیم بازاریابی شرکت پاکال در حال اجرا می باشد. بازاریابی های مدرنی که در حوزه های داخلی و صادراتی در قالب فضای فیزیکی و شرکت در نمایشگاه ها گرفته تا حضور پر رنگ در فضای اینترنت و مجازی ادامه دار خواهد بود.


شرکتی که قصد حضور پر رنگ در بازار را داشته باشد اولین گامی که باید برداشته شود مربوط می شود به حوزه تبلیغات محیطی و رسانه ای. شرکت پاکال با برند آتنا و تولیدات مختلفی مانند مایعات شوینده و صابون های رختشویی توانسته حجم زیادی از فروش در داخل کشورمان ایران را بدست آورد.


شرکت پاکال برای دیده شدن بیشتر در رسانه ها و اینترنت با تبلیغات گسترده ای که در وب سایت شرکت  انجام شده طی سالیان اخیر با رشد تعداد مشتریان خارجی و نیز داخلی مواجه شده است. در این بین مشتریان به دلیل آنکه بیشتر از طریق فضای مجازی با شرکت پاکال و تولیداتش آشنا شده اند و سپس اقدام به خرید مواد شوینده این شرکت کرده اند، اعتماد بیشتری را به این شرکت ایحاد شده است.


خرید مواد شوینده از کارخانه و مزایای آن

وقتی که کارخانه ای مواد شوینده را با کیفیت ها و استاندارد های مورد قبول سازمان استاندارد تولید می کند، بایستی حتما از مواد اولیه توصیه شده شرکتی و مرغوب بهره برده باشد، تا موفق به تولید محصول شوینده با کیفیت استاندارد شود.
مواد اولیه در مقادیر عمده و انبوه از شرکت های پتروشیمی تهیه می شود. این محصولات با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تامین خواهد شد.


خرید محصولات شوینده از کارخانه دردهمه جا وبرای همگان  به آسانی انجام نمی‌شود. شرکت پاکال برای همه‌ی مشتریان و خریداران راه های ارتباطی مختلفی قرار داده است که بتوانند به سادگی با کارخانه ارتباط بگیرند.و خرید های خود را مستقیما د بدوم واسطه انجام دهند تا هم حاشيه‌ی سود بالایی برای خریداران و بنکداران داشته باشد.


مزایای خرید از کارخانه

آیا می دانید  مزایای خرید از کارخانه چیست ؟
 بزرگترین و بهترین مزیت آن این است که می‌توان به طور مستقیم با کارخانه ارتباط گرفت،و از تخفیفات و اشانتیون های فروش کارخانه‌ مطلع شد و اینگونه حاشیه سود بالایی نصیب خریداران عمده و بنکداری ها  می‌شودو محصولات هم با قیمت مناسب و ارزان به دست مشتری خرده می‌رسد.
کارخانه پاکال یکی از شرکت هایی است که در راستای فروش های خود قصد دارد با بیشترین مزایا محصولات شوینده را به بازار عرضه نماید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09107623721

آراد اکسیدان

------

سانسیلک ایران

09179587990

فروشگاه عطر و ادکلن ...