جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 983

نمایندگی فروش دستگاه لیزر الکساندرایت گرگان

مرکز خرید و فروش ارزان دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت و دایود و کندلا آمریکایی و چینی در گلستان گرگان گنبد کاووس آق قلا بندر ترکمن بندر گز آزادشهر کردکوی رامیان علی آباد گمیشان اینچه برون

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

19 آذر 1400 ساعت 23:53

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

نماینده انحصاری فروش دستگاه لیزر الکساندرایت آمریکایی در استان گلستان گرگان
 

بیوتی اسکین مد ، نمایندگی انحصاری و واردات و فروش دستگاه لیزر مو زائد الکساندرایت ، دستگاه ها و تجهیزات کلینیک پوست و مو و زیبایی

فروش دستگاه الکساندرایت
از بین بردن موهای زائد بدن یکی از مسائلی هست که تقریباً تمام مردم دنیا با آن درگیر هستند. با پیشرفت علم و رشد سریع تکنولوژی، با روش ها و پیشنهادات زیادی مواجه هستیم که می توانیم با وقت صرف بهترین روش را انتخاب کنیم.
یکی از این روشها استفاده از امواج لیزر برای رهایی از موهای زائد بدن است و یکی از شناخته شده ترین و بهترین دستگاها، دستگاه الکساندرایت است که بخاطر سرعت و قدرت و نتیجه عالی، کلینک های زیبایی بسیاری از این دستگاه استفاده می کنند. 
 

چگونگی کار دستگاه لیرز الکساندرایت

چگونگی کارکرد دستگاه های لیزر به هم شباهت دارد. این دستگاه ها براساس فوتوترمولیز کار می کنند. در فوتوترمولیز، نور یه ناحید هدف تابانده می شود و باعث ایجاد حرارت در آن ناحیه می شود. حرارت تولیدشده فقط روی فولیکول های مو اثر گذاشته و بر روی بافت پوستی اثری ندارد.

نور تولیدشده توسط دستگاه های لیزر، از یک جهت به پوست تابیده شده و باعث ایجاد گرما در ناحیه هدف می شود. انرژی گرمایی تولیدشده، به فولیکول های مو و پوست وارد می شود و بر روی رنگدانه های پوست و فولیکول های مو و رنگدانه های داخل اثر می گذارند. فولیکول های مو در اثر حرارت ایجاد شده، از بین می روند.
این طیف نوری بر روی کل قسمت های بدن از جمله صورت، زیربغل، بازو، ساعد، بیکینی، ساق پا، ران و … تاثیر می گذارد. 
 

نکات مهم استفاده از لیزر الکساندرایت 

اگر اپراتور دستگاه الکساندرایت، نحوه صحیح کار با دستگاه را بلد نباشد، احتمال اینکه در جلسات درمانی به مراجعه کننده آسیب هایی وارد کند، افزایش می باید. آسیب هایی که در اثر عدم درست کار با دستگاه به وجود می آید شامل ایجاد احساس درد، سوختگی، التهابات پوستی و لک هست. 
همچنین لیزر الکساندرایت در مواردی باعث تغییر در رنگ دانه های پوست شده و باعث تیرگی یا روشنی پوست می شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02122232907

کلینیک تخصصی پوست و ...

09128665696

مرکز تخصصی گیتا

0912275985

کلینیک کاشت مو ونک ت...

09357656331

ارزانکده آرایشی مطلق