سه شنبه 28 فروردین 1403، 16 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1081

نمایندگی فروش دستگاه لیزر الکساندرایت مازندران

خرید و فروش دستگاه لیزر مو زائد الکساندرایت کندلا و دایود ارزان در مازندران ساری بابل آمل قائمشهر بابلسر بهشهر جویبار چالوس کلاردشت رامسر نوشهر تنکابن نکا نور عباس آباد سی سنگان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

19 آذر 1400 ساعت 20:14

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش دستگاه لیزر مو زائد الکساندرایت و دایود و کندلا در مازندران ساری

از بین بردن موهای زائد بدن یکی از مسائلی هست که تقریباً تمام مردم دنیا با آن درگیر هستند. با پیشرفت علم و رشد سریع تکنولوژی، با روش ها و پیشنهادات زیادی مواجه هستیم که می توانیم با وقت صرف بهترین روش را انتخاب کنیم.
یکی از این روشها استفاده از امواج لیزر برای رهایی از موهای زائد بدن است و یکی از شناخته شده ترین و بهترین دستگاها، دستگاه الکساندرایت است که بخاطر سرعت و قدرت و نتیجه عالی، کلینک های زیبایی بسیاری از این دستگاه استفاده می کنند. 

یکی از ویژگی های مهم دستگاه های لیزر طول موجی هست که می توانند تولید کنند. با توجه به تاثیر طول موج تولیدی در نتیجه کار، می توان گفت مهم ترین و اساسی ترین مولفه یک دستگاه لیزر طول موج تولیدی آن است.

طول موجی که بین 710 تا 800 نانومتر باشد، لیزر الکساندرایت گفته می شود. از آنجایی که طول موج تولیدشده در دستگاه الکساندرایت 755 نانومتر است، این دستگاه به نام دستگاه لیزر الکساندرایت نامیده شده که بصورت اختصار به نام دستگاه لیزر الکس هم شناخته شده است. 
 
طول موج تولیدشده توسط این دستگاه مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است. 
دستگاه الکساندرایت توسط شرکت آمریکایی کندلا تولید و به بازار عرضه شده است.
منبع نوری که در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است، سنگ یاقوت قیمتی است بنام به الکساندرا. طول موج تولیدی توسط این دستگاه به رنگ سبز و جزء طیف نوری مادون قرمز است و از این رو، دستگاه الکساندرایت جزء دستگاههای لیزر با نور قرمز محسوب می شود. 
 

چگونگی کار دستگاه لیرز الکساندرایت

چگونگی کارکرد دستگاه های لیزر به هم شباهت دارد. این دستگاه ها براساس فوتوترمولیز کار می کنند. در فوتوترمولیز، نور یه ناحید هدف تابانده می شود و باعث ایجاد حرارت در آن ناحیه می شود. حرارت تولیدشده فقط روی فولیکول های مو اثر گذاشته و بر روی بافت پوستی اثری ندارد.

نور تولیدشده توسط دستگاه های لیزر، از یک جهت به پوست تابیده شده و باعث ایجاد گرما در ناحیه هدف می شود. انرژی گرمایی تولیدشده، به فولیکول های مو و پوست وارد می شود و بر روی رنگدانه های پوست و فولیکول های مو و رنگدانه های داخل اثر می گذارند. فولیکول های مو در اثر حرارت ایجاد شده، از بین می روند.
این طیف نوری بر روی کل قسمت های بدن از جمله صورت، زیربغل، بازو، ساعد، بیکینی، ساق پا، ران و … تاثیر می گذارد. 

لیزر الکساندرایت برای چه کسانی مناسب تر است؟

این نوع لیزر به افرادی که پوست های روشن با موهای تیره دارند، بسیار توصیه می شود، چون بیشترین اثرگذاری را روی پوست آنها دارد و بهترین نتیجه را می گیرند.
برای افرادی که پوست تیره دارند، توصیه می شود که حتماً از دستگاه خنک کننده دستگاه استفاده کنند تا به نتیجه مطلوب برسند.

امروزه اصلی ترین دغدغه افرادی که از لیزر موهای زائد استفاده می کنند، دستگاهی است که با آن تحت درمان قرار می گیرند.

دستگاه الیت پلاس با دو لیزر اِن دی یَگ (Nd:YAG) و الکساندرایت (Alexandrite) از جمله جدیدترین لیزرهای ساخت شرکت سایناشور امریکا (Cynosure)، دستگاهی منحصر به فرد و با سرعت بسیار بالا در عملکرد است که به راحتی برای رفع موهای زائد در همه افراد با تایپ ­های پوستی مختلف (تایپ­ های پوستی 1،2،3،4،5،6) مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به اینکه در این دستگاه از دو نوع لیزر استفاده می­ شود، افرادی که پوست خود را با آفتاب یا سولاریوم برنزه کرده اند به راحتی می توانند از این دستگاه لیزر استفاده کنند.
این دستگاه دارای تائیدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) است و سال ­ها متخصصین پوست و مو از آن به عنوان استاندارد طلایی در رفع موهای زائد نام می­ برند.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02122088428

مرکز لیزر سعادت آباد

------

هرباسان

09381111710

کلینیک پوست مو و زیب...

------

خدمات دندانپزشکی و ج...

09179587990

فروشگاه عطر و ادکلن ...