شنبه 1 اردیبهشت 1403، 20 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 795

نمایندگی فروش دستگاه لیزر الکساندرایت شهرکرد

مرکز توزیع و عرضه و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت دایود کندلا در چهارمحال و بختیاری شهرکرد و بروجن لردگان فرخ شهر فارسان هفشجان جونقان فارسان سامان فراد تپه سردشت

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

20 آذر 1400 ساعت 00:22

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت در چهارمحال و بختیاری شهرکرد
 

این دستگاه دارای طول موج 755 نانومتر است که در نوع خود منحصر بفرد است.به همین دلیل و به علت این طول موج، همه انژی و قدرت را در یک جا متمرکز می کند و در یک جهت و به طور یکسان حرکت می کند.
این طول موج و قابلیت تنظیم در دستگاه الکساندرایت ، باعث می شود پوست کمترین اسیب را در زمان انجام لیزر ببیند.

عملکرد دستگاه الکساندرایت به گونه ای است که جلسات کمتری برای رفع موهای زائد لازم است. تقریبا بین 6 تا 8 ماه کافیست تا موهای زائد بدن رفع گردد. البته برای تمدید هر چند ماه یکبار بهتر است دوباره شات بزنید تا درمان به طور کامل صورت گیرد.

دستگاه الکسانداریت با طول موج 755 نانومتر ، به راحتی جذب ملانین پوست می شود و این مسئله باعث می شود انرژی بیشتر و بهتر جذب شود . جذب بیشتر انرژی موجب حذغف هرچه بهتر فولیکول های مو و از بین رفتن مو می شود.

این دستگاه لیزر ، برای رفع موهای نازک و کرکی هم کاربرد دارد . البته ممکن است موهای کرکی به زمان بیشتری برای و جلسات بالاتری نیاز داشته باشند ولی دستگاههای دیگر مانند دایود  با این نوع مو مشکل دارند و زمان بیشتری برای رفع موهای زائد می برد.

دستگاه لیزر الکساندرایت مجهز به دستگاه خنک کننده می باشد که این خنک کنندگی باعث کاهش درد هنگام لیزر می شود. البته اگر بعد از لیزر همچنان درد داشتید می توانید از ژل یا پمادی که کلینیک به شما معرفی می کند استفاده کنید.
به خاطر سرعت بالای دستگاه الکساندرایت ، در زمان لیزر نیازی به استراحت بعد از عمل لیزر ندارید و جلسه لیزر شما نسبت به دیگر دستگاههای لیزر زودتر تمام میشود.
 

لیزر موهای زائد با دستگاه حرفه ای و اصل الکساندرایت

اسکراب پوست پس از لیزر
یک هفته پس از درمان، پوست خود را اسکراب کنید. این امر نه تنها باعث می‌شود که ریزش موهای زائد سریع‌تر گردد، بلکه موجب نرم و صاف نگه داشتن پوست شما می‌شود. با این حال، اگر پوست لیزر شده دارای سوزش و خارش است، از اسکراب پوست خودداری کنید.

اسکراپ پوست چیست و نحوه صحیح انجام آن چگونه است؟
اسکراب به معنای ساییدن و برداشتن لایه‌های سطحی پوست است. اسکراب با توجه به نوع پوست، معمولا هفته‌ای یک یا دو مرتبه انجام می‌شود.
اسکراب پوست، سلول‌های مرده را از سطح پوست پاک می کند و آلودگی‌ها را از منافذ پوست خارج کرده و پوست را نرم و لطیف می‌کند. با اسکراب و زدودن آلودگی‌ها از سطح پوست، کرم چین و چروک، کرم صورت یا محلول ضد آکنه شما موثرتر از قبل عمل خواهد کرد، زیرا اجازه نفوذ به زیر سلول‌های پوستی داده می شود و سلول‌های مرده مانع رسیدن و جذب مواد مغذی به پوست نخواهند بود.
 

عوارض و صدمات پوست با اپراتور غیر حرفه ای دستگاه لیزر الکساندرایت

مراجعه به تکنسین های لیزر‌موی بی تجربه و بی صلاحیت؛
نمی‌توان گفت که فرایند لیزر مو کاملا بدون خطر و بدون عوارض جانبی است. اما همانطور که پیش از این اشاره شد در صورتی که حذف موهای زائد با لیزر اليت پلاس الکساندرایت توسط تکنسین های بی تجربه و غیر متخصص انجام گیرد احتمال سوختگی های شدید و یا جزئی ناشی از لیزر مو وجود خواهد داشت.

عوارض جانبی لیزر مو شامل التهاب و قرمزی، درد و ناراحتی یا حتی ایجاد لکه هایی روی پوست است که کاملا موقتی و طبیعی هستند و حتی در کلینیکهای تخصصی و با بهترین دستگاه ها نیز این عوارض جانبی تا حدودی مشاهده می شوند. اما نکته اینجاست که بروز سوختگی یا باقی ماندن اثر سوختگی روی پوست به هیچ وجه از عوارض جانبی طبیعی لیزرمو نمی باشد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09179587990

فروشگاه عطريجات

------

هرباسان