سه شنبه 4 اردیبهشت 1403، 23 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 730

خرید و فروش پنجره دو جداره وین تک سیستان و زاهدان

سازنده پنجره آلومینیومی ترمال بریک در زاهدان نمایندگی پروفیل وینتک،هافمن،ماکرو وین،هوم لند دستگیره توری اسپانیولت پنجره و لوازم توری پلیسه یراق آلات یوپی وی سی upvc در سیستان و بلوچستان و زاهدان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-زاهدان

تاریخ ارسال:

21 فروردین 1401 ساعت 06:53

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0215671950

موبایل:

0912515318

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

نماینده رسمی وینتک در سیستان و بلوچستان و زاهدان


انواع پروفیل با کیفیت را از ما بخواهید
 

فروش یراق آلات Upvc  درب و پنجره دوجداره زاهدان

در پنجره دوجداره وین تک، پنجره دوجداره ویستابست و یا هر برند دیگری از چه پروفیل Upvc برای ساخت درب و پنجره Upvc استفاده می شود..
 

این پروفیل ها با توجه به نوع کارایی و ساختار آنها طبقه بندی و اسم گذاری می شوند. در برندهای پروفیل همانند پنجره دو جداره وین تک، پنجره دوجداره ویستابست و یا هافمن این پروفیل یکسان بوده و تفاوت نامحسوسی دارند.
 

پروفیل فریم
این پروفیل در درب و پنجره Upvc بعنوان قاب دور استفاده می شود. این پروفیل از لحاظ ابعادی دارای سطح مقطع های 6 سانتی متری و 7 سانتی متری می باشد اما سطح مقطع 5 سانتیمتری و 8 سانتیمتری نیز در سبد محصولات برخی از شرکت ها وجود دارد که به ندرت استفاده می گردد. سطوح مقاطع مختلف با نام سری تولید می شود. بطور مثال سری  W640 پنجره دوجداره وین تک سطح مقطع 6 سانتی متری و سری W700 آن 7 سانتیمتری می باشد.
 

پروفیل پنجره upvc از لحاظ کارایی نیز به سری کشویی، سری بازسازی و سری نوسازی تقسیم بندی می شود. همانطور که در قسمت قیمت مترمربع پنجره دوجداره شرح دادیم، استفاده از هر پروفیل موجب کاهش یا افزایش قیمت خواهد شد.

تمامی پروفیل های مورد استفاده در چارچوب را می توان بعنوان پروفیل قاب دور و یا فریم استفاده کرد. بطور مثال از پروفیل ساش و یا لنگه بازشو می توان بعنوان ساش فریم (پروفیل قاب دور لبه دار) استفاده کرد.
 

پروفیل مولیون

سطح برش پروفیل مولیون بصورت T شکل است و بعنوان تقسیم کننده پنجره بصورت افقی یا عمودی استفاده می شود. بطور مثال برای کتیبه بالای پنجره از مولیون استفاده می شود. اگر بخواهیم انواع پروفیل مولیون را دسته بندی کنیم، به مجموعه زیر تقسیم بندی می شوند:

⇐ مولیون سری 60: در کنار مجموعه پروفیل های 6 سانتی متر استقاده می شود.

⇐ مولیون سری 70: با عرض 7 سانتی متر در کنار پروفیل های سری 7 سانتیمتری کاربرد دارد.

⇐ مولیون متحرک: پروفیلی که به لنگه بازشو پیچ می شود و همراه با بازشو حرکت می کند. از پروفیل مولیون متحرک در درب و پنجره دوجداره فرانسوی استفاده می شود که در آن هر دو لنگه کنار هم باز می شوند.

⇐ مولیون کتیبه کشویی: شکل ظاهری این مولیون بدلیل ساختار متفاوت پروفیل کشویی، کاملا با مولیون های دیگر متفاوت است. این پروفیل بعنوان تقسیم کننده افقی در پنجره های کشویی استفاده می شود.
 

پروفیل بازشو یا ساش

همانطور که از اسم این پروفیل مشخص است، پروفیل ساش یا بازشو بعنوان بازشو در پنجره دوجداره استفاده می شود. شکل استاندارد این پروفیل بصورت S شکل می باشد و در انواع زیر دسته بندی می گردد:

⇐ پروفیل بازشو پنجره: بازشوی پنجره پرمصرف ترین پروفیل بازشو در انواع درب و پنجره UPVC می باشد.

⇐ پروفیل بازشو درب: تفاوت پروفیل بازشوی درب با پنجره در ابعاد آن است. به این شکل که پروفیل ساش درب از لحاظ ارتفاعی بزرگتر است. تصویر روبرو بیانگر این تفاوت در درب دوجداره با پنجره دوجداره می باشد.

⇐ پروفیل بازشوی کشویی: پروفیل های سری کشویی را می توان تنها در پنجره دوجداره کشویی استفاده کرد.

بغیر از موارد بالا، به دسته های بیرون بازشو و داخل بازشو نیز تقسیم بندی می شوند. بطورمثال پروفیل بیرون بازشو پنجره...
 

کارکرد و مکانیزم یراق آلات درب UPVC دوجداره

نا آشنایی با کارکرد و مکانیزم یراق آلات درب UPVC دوجداره موجب شده است که اغلب مشتریان نتوانند درب دوجداره را با استفاده از کلید قفل کنند.
بنابراین گمان می کنند که قفل درب و پنجره دوجداره خراب است و یا رگلاژ نیست!

 
مکانیزم باز و بسته شدن درب دوجداره
قفل و سیلندر درب ضد آب UPVC بصورتی است که بدون حرکت دستگیره و تنها با فشار درب به سمت چارچوب، شما می توانید درب را ببندید. کافیست درب را به طرف چارچوب فشار دهیم، زبانه قفل درب بصورت فنری عمل کرده و درب بصورت موقتی بسته می شود. در این حالت بدلیل اینکه درب نیمه بسته شده است، جریان هوا، گردوغبار و سروصدا از درب عبور خواهد کرد.
 

برای اینکه درب کاملا بسته شود و عایق بندی آن کاملا عمل کند، باید دستگیره را به سمت بالا فشار دهیم. با حرکت دستگیره، لنگه بازشوی درب به سمت چارچوب درب کشیده می شود و تمامی درزهای بین لنگه و فریم کاملا بسته خواهد شد. اگر حس می کنید که عایق بندی درب شما کامل عمل نمی کند، پس از بستن درب، دستگیره را تا انتها فشار دهید.
 

پنجره دوجداره دو حالتهUPVC

پنجره دوجداره دو حالته UPVC برای تمامی مکان ها قابل استفاده است، چه برای محل کار چه برای محل زندگی زیبایی، کارایی، قیمت مناسب تنها بخشی از خصوصیات این پنجره هاست.

بر خلاف پنجره های تک حالته که تنها یک حالت باز شدن در آنها ممکن است، این پنجره به شما اجازه می دهد تا هم به صورت لولایی و هم به صورت مورب آن را باز کنید.

این کار به سادگی و تنها با یک دستگیره انجام می شود. بر خلاف پنجره های تک حالته که دستگیره در یک حالت قفل و در یک حالت امکان باز شدن دارند، پنجره دوجداره دو حالته  UPVC دو حالت باز شدن و یک حالت قفل را برای شما امکان پذیر کرده است.

این پنجره طوری ساخته شده است که بتواند در برابر انواع فشارهای طبیعی مانند باد، طوفان، انواع آلودگی های صوتی و گرد و خاک مقاومت بسیار بالایی از خود نشان بدهد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

مته M.T.B

------

شیرآلات بهداشتی کی د...

09334751029

گروه طراحان معماران ...