پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 781

تهیه و توزیع کانکتور و قطعات الکترونیک

واردات , تهیه و توزیع انواع کانکتور , ابزار و قطعات الکترونیک تامین و تهیه و پخش کانکتور , پینهدر ، ابزار , فن و قطعات الکترونیکی نظامی , پزشکی , صنعتی , خودرویی و . . .

نام و نام خانوادگی:

آقای صدقی تبار

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:17

تاریخ انقضا:

31 خرداد 1403

تلفن تماس:

02166735682

موبایل:

09120316102

پست الکترونیکی:

asaelec1394@gmail.com

ویدئو:

آدرس:

تهران، خیابان جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ فرقانی، طبقه 2، واحد 4

متن آگهی

تهیه و توزیع کانکتور و قطعات الکترونیک

فروشگاه آسا الکترونیک ، تامین کننده و واردات ابزار و قطعات الکترونیک

فروشگاه آسا الکترونیک در سال 1395 خورشیدی جهت رفاه حال مشتریان عزیز در زمینه فروش ، تامین و تولید انواع اتصالات و قطعات الکترونیک افتتاح گردید .


عمده فعالیت فروشگاه :
تامین کانکتورهای Board TO Board ، Wire TO Board ، Wire TO Wire ، انواع ترمینالها ، مونتاژ انواع سرسیم و تولید انواع درخت سیم .
واردات و تامین انواع قطعات الکترونیک آی سی ، خازن ، مقاومت ، ال ای دی ، وریستور و مادربوردها ، ال سی دی و تاچ های صنعتی به صورت تک و تعداد .
واردات انواع فن ، آرمیچر ، موتور و استپ موتورهای الکترونیکی .
واردات انواع ابزار آلات صنایع الکترونیک . 
 

سیاست اصلی فروشگاه :
ارائه خدمات عالی ، قیمت مناسب ، خلاقیت در طراحی و تولید و بدون نقص بودن محصول میباشد .تمامی محصولات این فروشگاه مطابق با قوانین و استانداردهای بین المللی میباشد .کلیه محصولات ما به صورت گسترده در مادر بورد های کامپیوتری ، دوربین های دیجیتال ، تلفن ، تلفن های بیسیم ، صنایع مخابرات ، تجهیزات دیجیتال ، صنعت رباتیک ، صنایع خودرو سازی ، تجهیزات پزشکی و صنعتی و همچنین صنایع نظامی ، پتروشیمی و هسته ای کاربرد دارد .
این مجموعه همواره سعی بر این دارد شهرت زیادی کسب کند و این امر فقط از راه جلب اعتماد و رضایت مشتری ها با اریه خدمات صادقانه میسر می گردد .
 

محصولات الکترونیکی فروشگاه :

کانکتور مینیاتوری
Pin Header پین هدر
d sub دی کانکتور
سوکت سیمکارت
memory card
box header باکس هدر
connector PTR ترمینال
PHL باکس قفلدار
IDC کانکتور آی دی سی
USB یو اس بی
کانکتور تلفن وشبکه
5264 کانکتور پینگرد
XH کانکتور دزدگیری
2510 کانکتور مخابراتی
SM کانکتور بین راهی
housing هوزینگ
PHD مینیاتوری دوردیفه
HY کانکتور مینیاتوری قفلدار
کانکتور بین راهی 2.00 میلی متر
CH کانکتور پاور
VH کانکتور پاور قفلدار
miner کانکتور ماینر
ماینر ، شبیه ساز ماینر
فن ماینر

تهیه و توزیع کانکتور و قطعات الکترونیک
 

فروش قطعات الکترونیک

اگر دنبال خرید و فروش انواع قطعات الکترونیک هستید این را باید بدانید که عدم به کار بردن قطعه ی مناسب به کل مجموعه آسیب وارد خواهد کرد. بهتر است با تولیدی های معتبر و برندهای روز آشنایی داشته باشید.
 

آیا می دانستید که در خلال سالهای 2007 تا 2012، تعداد 12 میلیون قطعه تقلبی وارد بازار و صنعت شده است! این قطعه ها صدمه های جبران ناپذیری را هم به صنعت هم به مشتری ها وارد کرده است. امروزه اکثر این شرکت های تقلب متوجه کشور چین هستند که ایران را بازار مناسبی برای کالاها . قطعات الکترونیکی تقلبی خود کرده اند.


به دو روش می توانید خرید قطعات الکترونیک خود را انجام دهید. یا از بازارهای رسمی خرید کنید یا از واردکننده ها و شرکت های بازرگانی.
این که کدام یک از این روش ها بهتر است کاملا به خودتان برمی گردد.
اگر نیاز ضروری دارید و برایتان کیفیت زیاد ملاک نیست، خرید قطعه های الکترونیک از بازار بهتر است وگرنه برای خریدهای تخصصی می توانید در میان برندهای مختلف جست و جو کنید.
 

امروزه رقابت میان برندهای مشهور باعث افزایش کیفیت ها شده است. می توانید به جای اینکه در بازارها به دنبال قطعات بگردید، لیست موارد مورد نیاز را برای شرکت های واردکننده همچون برند آسا الکترونیک بفرستید، قیمت ها و مشخصات را دریافت و سپس اقدام به خریداری کنید. در این میان شرکت های هستند که در کشورهای اروپایی و آسیایی دفتر دارند. بعضا خرید از این دفترها به شرط اینکه از حسن اعتماد آنها مطمئن شده باشید، می تواند سودمند باشد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر