سه شنبه 4 اردیبهشت 1403، 23 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1213

تولید و پخش رنگ ساختمانی و صنعتی

تولید کننده رنگ صنعتی، رنگ زینک ریچ اپوکسی تولید و فروش رنگ دریایی کارخانه رنگسازی رنگ ساختمانی تولید و عرضه رنگ اتومبیل تولید رنگ صنعتی اپوکسی دوجزئی،پلی یورتان دوجزئی،رنگ آستری،رویه روغنی آلکیدی

نام و نام خانوادگی:

اکسیر پرتو الوان

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

11 خرداد 1401 ساعت 19:59

تاریخ انقضا:

31 مرداد 1403

تلفن تماس:

02165422413

موبایل:

09120281258

پست الکترونیکی:

info@exirpartoalvanpaint.com

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

تهران .صفادشت . شهرک صنعتی صفادشت . بلوار خرداد . خیابان 4 غربی پلاک 138

متن آگهی

تولید و پخش رنگ ساختمانی و صنعتی


اکسیر پرتو الوان ، کارخانه تولید کننده انواع رنگ

شرکت اکسیر پرتو الوان شرکتی پویاست که کیفیت و مشتری مداری را سرلوحه کار خویش قرار داده است تا بهترین محصولات و خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. روح اعتماد، کارآفرینی و تعهد شرکت به درستکاری سنگ بنای موفقیت آن بوده است. با افتخار مدعی هستیم که شرکت اکسیر پرتو الوان به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان رنگ های صنعتی و حفاظتی مرغوب شناخته شده است و این جایگاه را از زمان معرفی خود حفظ کرده است.
 

هدف اصلی مجموعه اکسیر پرتو الوان جلب رضایت کلیه مخاطبان از طریق ارائه محصولات با کیفیت بالا و استاندارد تحت نظارت مهندسین داخلی و خارجی، با قیمت و شرایط مناسب، بهمراه سرویس دهی منظم و منسجم و نیز ارائه کلیه اطلاعات لازمه از قبیل لیست محصولات تولیدی بهمراه قیمتها و تخفیفهای آنها می باشد.


شرکت رنگسازی اکسیر پرتو الوان در زمینه تولید انواع رنگهای صنعتی،ساختمانی، ترافیکی و اتومبیلی و انواع تینر فعال میباشد. مشاوره فنی-نظارت بر سیستم رنگ پاشی و ارائه فرمولاسیون رنگ و‌تینر و اجرا توسط اکیپ متخصص از جمله فعالیت های جانبی این شرکت است .
این شرکت با برخورداری از نیروی کارآزموده و متخصص، در تلاش برای ارائه محصولات باکیفیت است. این شرکت، با استفاده از فناوری‌های نوین، از جمله شرکت‌های توانمند ایرانی محسوب می‌شود که حضور پررنگی در زمینه صنعت دارد. رعایت حقوق مصرف‌کننده، حفظ کیفیت، و رعایت استانداردها، ازجمله اهدافی هستند که شرکت اکسیر پرتو الوان با تکیه ‌بر سرمایه‌هایی همچون نیروی متخصص و تجهیزات پیشرفته، به دنبال تحقق و تأمین‌شان است.


فروش انواع رنگ ساختمانی صنعتی

فروش مشتقات رنگ با کیفیت عالی، مستقیما از کارخانه و با قیمت فوق العاده⚜️
دارای تأییدیه‌های لازم
اپوکسی پلی‌اورتان_ترافیکی_ضد‌زنگ_رنگ‌نما_زینکا_نسوز_ضدحریق_کولتار_رنگ‌مخازن_جدولی_آلکیدی_پلاستیک_اکرلیک_روغنی_اکلیل‌ها_تینر‌ها
کارخانه اکسیر پرتو الوان آماده همکاری و عقد قرارداد با پروژه‌های پیمانکاری، دولتی و... می‌باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.🌟
(جهت فروش داخلی و صادرات)
جهت خریدی ایمن و تضمین اصالت کالا مستقیما با ما در ارتباط باشید.
ارسال به سراسر کشور


محصولات کارخانه رنگسازی اکسیر پرتو الوان : 

انواع رنگ ساختمانی پلاستیک، روغنی، آکریلیک، بلکا، پتینه، نانو، مولتی کالر، کنیتکس و ضد حریق

انواع رنگ های صنعتی اپوکسی دوجزئی، پلی یورتان دوجزئی، رنگ آستری و رویه روغنی آلکیدی، رنگ مقاوم به حرارت

پوشش های صنعتی حفاظتی ، پوشش های دریایی ، سیستم های پوششی ، رنگ تزیینی و رنگ اتومبیل

کیفیت  بالا و قیمت مناسب ، ظرافت در بسته بندی ، ارسال به موقع


شرکت رنگ اکسیر پرتو الوان با تولید رنگهایی فاقد فلزات سنگین از قبیل سرب توانسته است علاوه بر بهبود بخشیدن به سرعت خشک شدن رنگها، سلامتی پرسنل خود و  مشتریان را بهبود بخشد‌.‌..
زیرا فلزات سنگین پس از ورود به بدن از طریق خوردن،آشامیدن و استنشاق در بدن تجزیه نشده و با انجام واکنشات مختلف ،در طولانی مدت اثرات مخربی را بر بدن فرد باقی بگذارد.
 سمیت سرب باعث رشد ضعیف سلول­های خاکستری مغز، و در نتیجه بهره هوشی کم می­شود. 
 بروز انواع بیماری های کلیوی، قلبی و عصبی از عوارض ورود این ماده فلزی به درون بدن است.


شرکت رنگ اکسیر پرتو الوان برای سلامتی جامعه ی رنگ کار ارزش قائل است ...


مزایای محصولات ما:

⁩آنتی یووی(محافظت در برابر اشعه خورشید)
⁩ضد خوردگی(وجود پیگمنت های ضد خوردگی)
⁩پوشش عملی بالاتر از حد استاندارد
⁩چسبندگی 5B
⁩پوشش مقاوم
⁩دوستدار طبیعت 
کاهش هزینه در ازای کاهش مصرف
ارسال فوری
کیفیت فوق العاده و تضمینی


شماره تماس : 

02165422413

02165422418

02165422427

تلفن همراه: 09120281258
 

تولید و پخش رنگ ساختمانی و صنعتی


ارزيابی ميزان پوشش رنگ

ارزيابی ميزان پوشانندگی رنگ، يک فاکتور تعيين کننده برای پيمانکار مجری و همچنين ناظر می باشد . پوشانندگی عملی رنگ، تابع عوامل مختلفی نظير اتلافهای ناشی از وضعيت سطح، نحوه توزيع رنگ، روش اعمال و درصد  ضايعات رنگ بوده و مجموعه عوامل فوق الذکر در مقدار نهايی حجم رنگ مصرفی موثر می باشند . د ر مرحله ابتدايی تخمين هزينه رنگ مصرفی، حجم جامد  رنگ و مقدار پوشانندگی تئوری رنگ مد نظر قرار می گيرند . تخمين دقيق مقدار رنگ لازم برای يک سازه صرفا بر اساس دو فاکتور فوق امکان پذير نمی باشد  چرا که با اين فرض انواع مختلف اتلاف رنگ مد نظر قرار نگرفته است.

 

نکاتی در مورد انواع کلی رنگ

به طور کلی رنگ ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:


1  -رنگ های خنثی)رنگ های خنثی رنگ هایی هستند که در طیف رنگی وجود نداشته و از ترکیب رنگ های دیگر به وجود می آیند و می توانند اثرات مثبت یا منفی داشته باشند. سیاه،سفید، خاکستری، بژ و قهوه ای رنگ های خنثی هستند. 


2  -رنگ های گرم )رنگ های گرم محرک سیستم عصبی بوده و احساسات را تشدید می کنند
این دسته از رنگ ها به وضوح قابل رویت بوده و موجب جلب توجه می گردند. رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، سبز و ارغوانی رنگ های گرم هستند. 


3  -رنگ های  سرد )  رنگهای سرد رنگ های آرامش بخش هستند و هارمونی آن ها در محیط های مختلف بیش تر است و زیاد درچشم نیستند. رنگ های آبی، نیلی، سبز از جمله رنگ های سرد هستند


رنگ بازتابی از نور است که به شکل‌های متفاوتی در می‌آید و این بازتاب مجموعهٔ وسیعی را شامل می‌شود. اگر یک ناحیه باریک از طول موجهای نور مرئی توسط ماده جذب شود رنگ بوجود می‌آید.


رنگ دارای دو بخش اثرگذار است: جنبهٔ روانی و جنبهٔ بصری. برای خلق یا تفسیر یک اثر اعم از عکس، گرافیک، نقاشی، انیمشین و سینما یا یک محصول تبلیغاتی ضروری است درک صحیحی از چهار نکتهٔ مهم داشته باشیم: 


۱- ویژگی منحصر به فرد رنگ‌های اصلیِ تشکیل‌دهندهٔ نور سفید (قرمز، سبز، نارنجی، زرد، آبی، نیلی، بنفش) به علاوهٔ سفید، مشکی، خاکستری و در نهایت قهوه‌ای به عنون رنگی پر کاربرد. 
۲- شناخت فرهنگی جوامع خاص در زمینهٔ رنگ‌ها
۳-در نظر گرفتن تجربه‌های بصری و محیطی
۴- تاثیر هماهنگی دو یا چند رنگ (هارمونی) یا (کمپوزیسیون رنگی)


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

عرضه مستقیم ام‌دی‌اف...

اخبار و خواندنی ها
تولید کننده رنگ صنعتی تولیدی رنگ دریایی کارخانه رنگسازی رنگ ساختمانی تولید و عرضه رنگ اتومبیل تولید انواع رنگ های صنعتی اپوکسی دوجزئی، پلی یورتان دوجزئی، رنگ آستری و رویه روغنی آلکیدی تولید و فروش انواع رنگ ساختمانی پلاستیک، روغنی، آکریلیک، بلکا، پتینه، نانو، مولتی کالر، کنیتکس و ضد حریق شرکت تولید رنگ پلاستیک با کیفیت عالی پخش به صورت عمده و تکی به تمام نقاط کشور