پنج شنبه 30 فروردین 1403، 18 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 721

فروشگاه لوازم یدکی مزدا اردبیل

تامین و تهیه لوازم و قطعات یدکی اصلی و اورجینال مزدا در اردبیل پارس آباد مشگین شهر خلخال بیله سوار سرعین نمین گیوی اصلاندوز نیر هیر جعفر آباد هشجین فروش مستقیم لوازم مزدا در اردبیل

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-اردبیل

تاریخ ارسال:

27 خرداد 1401 ساعت 01:51

تاریخ انقضا:

31 تیر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش لوازم و قطعات اصلی مزدا در اردبیل

همان‌طور که می‌دانید، مزدا یک شرکت خودروساز ژاپنی است. این شرکت از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو است و در ایران نیز سواری‌های مزدا و وانت مزدا طرف‌داران زیادی دارند. یکی از خودروهای این شرکت که طرف‌داران زیادی دارد، مزدا 3 است. 
مزدا سال‌های بسیار زیادی است که وارد ایران شده  و خودروهای ایمن و باکیفیتی را عرضه کرده است. باوجوداینکه این خودروها بسیار کیفیت بالایی دارند؛ اما درصورتی‌که مشکلی برای خودرو ایجاد شود، لوازم و قطعات مزدا به شما کمک خواهند کرد تا این مشکل را رفع کنید. در ادامه این بحث به لوازم و قطعات مزدا بیشتر خواهیم پرداخت. 


خرید لوازم مزدا نو و استوک در اردبیل

مزدا شرکتی ژاپنی است که خودروهای باکیفیت عرضه می‌کند. این خودروها استهلاک کمی دارند؛ اما اگر نیازی به تعویض قطعه باشد، هزینه تعمیر و قیمت لوازم جانبی این خودروها بالاست. 
از طرفی قطعات تقلبی و غیر استانداردی نیز وجود دارند که شاید قیمت پایینی داشته باشند؛ اما باعث آسیب جدی به قطعات موتور و گیربکس خودرو خواهند شد؛ بنابراین برای این خودروها نباید به‌هیچ‌عنوان از قطعات و لوازم تقلبی و غیراستاندارد استفاده کرد. 
در خرید لوازم و قطعات خودرو باید سعی شود که از قطعات اصلی یا وارداتی که از برندهای معتبر بوده و کیفیت ساخت و ایمنی بالایی دارند، استفاده کرد. 


تهیه لوازم و قطعات مزدا

در ایران فروشگاه‌های معتبر زیادی وجود دارند که به‌صورت حضوری یا اینترنتی، انواع لوازم‌یدکی و تجهیزات موردنیاز خودروهای مزدا را به‌صورت اورجینال عرضه می‌کنند؛ بنابراین تهیه این محصولات در داخل ایران امکان‌پذیر است و افراد می‌توانند به‌راحتی خودرو باکیفیت ژاپنی خریداری کرده و نگران لوازم جانبی آن نباشند. 


قیمت لوازم‌ یدکی مزدا 

همان‌طور که می‌دانید باتوجه‌به نوسان ارز، تحریم‌ها و ثابت نبودن قیمت محصولات وارداتی در ایران، قیمت لوازم و قطعات خودرو نیز ثابت نمی‌ماند. این قیمت‌ها مدام در حال تغییر است و نمی‌توان قیمت قطعی برای آنها در نظر گرفت.


در صورت نیاز و جهت سفارش خرید لوازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09141901792

گروه ماشین سازی علیز...