جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1094

فروش کوکونات کلاژن مای ویتامینز

مرکز خرید و فروش عمده و تکی مکمل و قرص کپسول کوکونات کلاژن مای ویتامینز فروشگاه کوکونات کلاژن اصل انگلیس در تهران کرج شیراز بوشهر هرمزگان بندرعباس میناب قشم بندر لنگه کیش بندر کنگ جاسک خمیر درگهان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

22 مرداد 1401 ساعت 13:09

تاریخ انقضا:

31 مرداد 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش مستقیم کوکونات کلاژن مای ویتامینز انگلیس

کپسول کوکونات کلاژن ترکیبی معجزه آسا برای زیبایی،جوانی و شادابی پوست حاوی کلاژن هیدرولیز شده جهت حفظ رطوبت پوست حاوی روغن نارگیل(منبع غنی تری گلیسرید) حاوی ویتامین C. کلاژن یکی از اجزای اصلی پوست شماست. این ماده در تقویت پوست نقش بسزای دارد به علاوه ممکن است از خاصیت ارتجاعی و هیدراتاسیون نیز برخوردار باشد.


با افزایش سن، بدن شما کلاژن کمتری تولید می کند و منجر به خشکی پوست و ایجاد چین و چروک می شود. مطالعات متعددی نشان داده اند که استفاده از کپسول کوکونات کلاژن و مکمل های حاوی کلاژن به کاهش چین و چروک و کند شدن پیری پوست شما کمک فراوانی کند.


قرص کوکونات کلاژن مای ویتامین دارای ترکیبی قوی از ویتامین C، روغن نارگیل و کلاژن می باشد که باعث افزایش رشد مو و ناخن می گردد.
روزی 2 عدد همراه با وعده غذایی میل شود | این ویتامین یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که به محافظت پوست در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد نیز کمک می‌کند.


نقش کلاژن در بدن

پوست،مو ،ناخن ،مفصل ها تماما ماده اصلی و حیاتی براشون کلاژن یعنی چی؟؟؟
یعنی اگر مکمل کلاژن اضافه کنید به روتین پوستتون برای همه اینایی که گفتم مفیده
بهترین برند کلاژن هم مای ویتامینز هست.
پیشنهاد میشه روزی يك عدد از این مکمل رو همراه با آب میل کنید


همون طور که میدونید با افزایش سن سطح کلاژن بدن به مرور کم میشه.اولین نشانه ها از کم شدن کلاژن بدن به وجود اومدن چین و چروک های پوستی هست.

این مکمل با تامین کلاژن مورد نیاز بدن چین و چروک های پوستتون رو از بین میبره و در کل وضعیت پوستتون رو بهبود میده.همچنین روی سلامت ناخون ها و موهاتون هم تاثیر شگفت انگیزی میذاره.

این محصول ترکیبی از کلاژن های هیدرولیز شده،روغن نارگیل و ویتامین سی هست که این ویتامین سی باعث جذب بهتر کلاژن میشه و منبع غنی آنتی اکسیدان هست

علاوه بر موارد بالا میشه گفت این محصول:
⚡️رطوبت پوست رو حفظ میکنه
⚡️از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری میکنه
⚡️ضد پیری و سفت کننده پوست هست
⚡️روشن کننده پوست هست
⚡️خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست رو‌ بهبود میده


کوکونات کلاژن مای ویتامینز  چیست ؟

کپسول کلاژن و نارگیل مای ویتامینز Myvitamins Coconut And Collagen Capsule

کوکونات کلاژن یا همان کلاژن و روغن نارگیل از مواد معدنی مفید برای حفاظت و باز سازی پوست شما تهیه شده است. این ماده حاوی کلاژن هیدرولیز شده برای بهبود زیست‌ فراهمی آن و روغن نارگیل به عنوان منبع طبیعی تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط است. ویتامین C اضافه شده به حمایت از تشکیل فرم کلاژن 1 در بدن و حفظ وضعیت پوست ما کمک می کند.


• حاوی کلاژن هیدولیز شده، روغن نارگیل و ویتامین C
• بهبود سلامت پوست
• افزایش رطوبت پوست
• بهبود وضعیت کلی پوست و مو
• افزایش تولید کلاژن
• بهبود آکنه و جوش
• ضد پیری پوست
• روشنی و لطافت پوست
• کاهش چروک و خطوط ریز
• آبرسانی و جوانسازی
• موثر در تقویت فولیکول مو
• کاهش ریز مو
• حاوی ۱۸۰عدد کپسول


قرص نارگیل و کلاژن مای ویتامینز

(قرص کوکونات کلاژن) به طور اختصاصی از ترکیب مواد معدنی ساخته شده است تا کاملا ماهرانه وضعیت پوست شما را بهبود دهد.


ترکیبات قرص نارگیل و کلاژن
این محصول شامل کلاژن هیدرولیز شده می باشد که تاثیرگذاری آن بسیار بالاتر است. به ترکیب عصاره نارگیل و کلاژن، ویتامین C اضافه شده است تا به کمک کلاژن وضعیت پوست را بهبود دهد. این مواد تشکیل دهنده که در کپسول coconut & collagen جمع آوری شده در هیچ محصول دیگری یافت نمی شود. این موارد شامل روغن نارگیل، کلاژن (ماهی)، ویتامین C، ژلاتین، اسکوربیک اسید، منیزیم و سیلیکون دی اکسید (سیلیکا) می باشد.


تاثیر منیزیم موجود در قرص کوکونات کلاژن
منیزیم در کنار روغن نارگیل به رطوبت رسانی پوست کمک می کند و پوست از چین خوردگی و خشک شدن در امان می ماند. خواص ضدالتهابی که منیزیم در بدن ایجاد می کند از بروز جوش و آکنه جلوگیری می نماید. علاوه بر تاثیراتی که بر روی پوست دارد، از طرفی مواد معدنی است که در سنتز ویتامین ها و پروتئین ها نقش ایفا می کند و این امر برای کاهش ریزش موها و افزایش رشد مو بسیار کاربردی است.


ماده ژلاتین
خود ماده ژلاتین باعث کلاژن سازی در پوست می شود. در واقع کلاژن پروتئینی است که ژلاتین را تولید می کند. راز جوانی پوست وابسته به این دو ماده موجود در کپسول می باشد. ژلاتین استحکام و سفت شدن پوست را تضمین می کند و شلی و افتادگی آن را به تعویق می اندازد. همچنین احتمال بروز ترک های پوستی و سلولیت را کاهش می دهد. ژلاتین توانایی این را دارد که لطافت و نرمی خود را به پوست انتقال دهد.


تاثیر ویتامین C در قرص نارگیل و کلاژن
ویتامین C منبع کلاژن سازی پوست را تحریک می کند و دوباره آن را به فعالیت می اندازد. ویتامین C از پوست در برابر آلودگی ها و رادیکال های آزاد محافظت می نماید . سبب تقویت کیفیت بافت پوست و افزایش رشد موها می شود. این ویتامین فوق العاده از ایجاد لک و بروز جوش و آکنه پیشگیری می کند. مزایای ویتامین C برای پوست و مو تقریبا غیرقابل شمارش است!


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09357656331

ارزانکده آرایشی مطلق

09179587990

عرضه مستقیم ادکلن و ...

09128665696

مرکز تخصصی گیتا

09107623721

آراد اکسیدان

------

هرباسان

اخبار و خواندنی ها
مرکز خرید و فروش عمده و تکی مکمل و قرص کپسول کوکونات کلاژن مای ویتامینز فروشگاه کوکونات کلاژن اصل انگلیس در تهران کرج شیراز بوشهر هرمزگان بندرعباس میناب قشم بندر لنگه کیش بندر کنگ جاسک خمیر درگهان کوکونات کلاژن 1- سفتی پوست رو حفظ می‌کنه 2- ارتجاعی بودن پوست رو تقویت می‌کنه 3- چین و چروک پوست رو به شدت کاهش می‌ده 4- سلامت مفاصل رو بهبود می‌بخشه 5- آبرسانی به پوست رو انجام می‌ده 6- یک منبع انرژی کامله که به راحتی جذب می‌شه