جمعه 7 اردیبهشت 1403، 26 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2827

فروشگاه محصولات سلولزی

بازار عمده محصولات بهداشتی فروش عمده محصولات سلولزی فروش و توزیع پوشک کامل کودکان عرضه و توزیع پوشک بزرگسالان فروش عمده دستمال کاغذی تولید و فروش نواربهداشتی ارزان

نام و نام خانوادگی:

سمیرا عسگری

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

31 اردیبهشت 1397 ساعت 07:28

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

09107623721

وب سایت:

http://napkins.ir

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش عمده محصولات سلولزی

👌عرضه انواع دستمال کاغذی باکیفیت:

مرکز فروش دستمال کاغذی مرغوب ویتا 

دستمال کاغذی طرح ویتا پریستیو 200 برگ 

این محصول حرفه‌ای مطابق با استانداردها و فن آوری های روز دنیا و با استفاده از مرغوب ترین تیشوهای خارجی تولید شده است. دستمال کاغذی پریستیو جذب فوق‌العاده بالایی داشته، بسیار نرم و لطیف بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. 
 

فروش عمده دستمال کاغذی 

دستمال کاغذی طرح گُلدِن ویت پریستیو 300 برگ 
این محصول حرفه‌ای مطابق با استانداردها و فن آوری های روز دنیا و با استفاده از مرغوب ترین تیشوهای خارجی تولید شده است. دستمال کاغذی پریستیو جذب فوق‌العاده بالایی داشته، بسیار نرم و لطیف بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.
دستمال کاغذی مرحبا
ویژگی دستمال کاغذی مرحبا
دستمال کاغذی مرحبا بیشتر به قیمت توجه داشته و با استفاده از بسته بندی های به صرفه و اقتصادی سعی دارد تا قیمت پایین تری ارائه دهد. به خصوص در این بازار که هر روز اجناس گران تر می شود قیمت دستمال کاغذی مرحبا یک امتیاز ویژه برای آن است.

تولید وعرضه  عمده دستمال کاغذی مرحبا
تولید دستمال کاغذی مرحبا با کیفیت و استانداردهای وزارت بهداشت و سلامت صورت می گیرد و جزء دستمال کاغذی های مرغوب و با کیفیت شناخته شده است.

فروش بدون واسطه پوشک کامل ارزان 

پوشک های امروزی کش های قابل انعطافی دارند که به راحتی کشیده و دور کمر سفت می شود. همین موضوع باعث می شود بخار آمونیاک بعد از ادرار راهی برای خروج نداشته باشد و زمینه را برای رشد و #تکثیر_باکتری ها فراهم کند که نه تنها زمینه ساز مشکلات پوستی است، بلکه مهمتر از آن باعث عفونت ادراری مخصوصا در دختران می شود که مجاری ادراری باریکی دارند. به همین دلیل قبل از 2 سالگی برای بچه هایی که پوشک می شوند حتما باید یک بار کشت ادرار انجام داد. در کودکان زیر 2 سال عفونت ادراری شایع و بدون علائم است؛ به همین دلیل بررسی لازم و درمان باید انجام شود.
جنس داخلی پوشک پنبه ای هست برای راحتی کودک دلبند شما لایه ی زیرین از مشما هست که کاملا عایق و نم پس نمیده جنس های رویی پوشک هم طرح ها ورنگهای مختلف و زیبایی دارد.

قیمت عمده محصولات سلولزی و ارسال به سراسر ایران

پوشکی سالم است که عاری از ترکیب و اسانس های شیمیایی باشد و از جنس پلاستیک هم نباشد تا باعث تعریق شود. هر ماده شیمیایی که در پوشک وجود دارد، می تواند حساسیت های پوستی ایجاد کند. البته هنوز هیچ تحقیقی ثابت نشده که پوشک های یکبار مصرف سرطان زاست اما تحقیقات گسترده در مورد ترکیب ها و موادی که در آنها استفاده شده مثل پلی اکریلات ها یا فتالات ها یا دیتیلبن چندان مثبت نبوده و همگی یا سرطان زا بوده اند یا در زنان باردار باعث نقص های جنینی شده اند. استفاده از پارچه های قابل شستشو نه تنها به نفع سلامت کودک، بلکه به نفع محیط زیست و اقتصاد خانواده است.
پوشک های آلوده بعد از استفاده در محیط زیست پخش می شود؛ این موضوع نه تنها باعث انتقال آلودگی می شود بلکه جنس پلاستیکی این پوشک ها تا سال ها در محیط زیست باقی می ماند و تجزیه نمشود.
سایز بندی پوشک کامل کودکان 
نورادی تا ۶ کیلو سایز ۲ یا S
از 6 تا 9 کیلو سایز 3 یا M
از 9 تا 11 کیلو سایز 4 یا L
از 10 تا 13 کیلو سایز 5 یا L
از 13 تا دور کمر ۵۲ سانت فقط xL

🚚آماده ارسال به سراسرکشورازدرب کارخانه
👩‍💻مدیریت فروش : خانم عسگری
#دستمال_کاغذی #نواربهداشتی #پوشک

بازارعمده محصولات بهداشتی وسلولزی درراستای تامین مایحتاج بیمارستان ها، داروخانه ها، هایپرمارکتها، سوپرمارکتها، فروشگاهها، هتل ها، مراکزاقامتی و.....تهیه وتوزیع( دستمال کاغذی ونواربهداشتی و....)
کانال تلگرام:
https://t.me/napkins1

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

پیرسینگ و کاشت نگین ...

09146773766

ادکلن اصلی پیرانشهر

اخبار و خواندنی ها
فروش محصولات بهداشتی و دارویی فروش عمده محصولات سلولزی به قیمت درب کارخانه به صورت عمده و تک ارسال به سراسر کشور آماده همکاری با بیمارستان ها، داروخانه ها، هایپرمارکتها، سوپرمارکتها، فروشگاهها، هتل ها، مراکزاقامتی و..... تهیه وتوزیع( دستمال کاغذی ونواربهداشتی و....) فروش انواع ماسک ماسک های کاسه ای کریستال ماسک نمک دریایی ناکس ماسک سه لایه ماسک پزشکی