یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 155

سرویس نگهداری و تعمیر خرابی آسانسور در انقلاب تهران

سرویسکار و تعمیرکار حرفه ای شبانه روزی در میدان و خیابان انقلاب تهران 09125376268 بهترین شرکت نصب فروش بازسازی و نوسازی آسانسور در محدوده انقلاب تعمیر برد و تابلو و موتور آسانسور در انقلاب تهران

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

8 مهر 1402 ساعت 15:14

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

سرویسکار و تعمیرکار آسانسور انقلاب تهران

آیا در تهران از آسانسور در ساختمان خود استفاده می‌کنید؟ آیا به دنبال یک شرکت معتبر جهت سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسور خود هستید؟ 

به شرکت کیهان گستر مانا خوش آمدید! ما یک شرکت حرفه‌ای در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور در منطقه انقلاب تهران هستیم. با بیش از ۱۵ سال تجربه در این صنعت، ما آمادگی داریم تا نیازهای شما را برآورده کنیم.


تیم ما از کارشناسان و تعمیرکاران ماهر و مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و ابزارهای مدرن، بهترین خدمات را در زمینه سرویس و تعمیر آسانسور به شما ارائه می‌دهند. هدف ما امنیت و راحتی شما است و به همین دلیل، تفتیش دوره‌ای آسانسورها را به صورت دقیق و با کیفیت انجام می‌دهیم.


اعتماد شما بزرگ‌ترین دارایی ماست و به همین دلیل، قیمت‌های ما قابل تناسب با بودجه شماست. ما بر پایه ارزشیابی دقیق، قیمت‌های فردی را تعیین کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم همیشه به کیفیت بالا دست یابید.


اگر به دنبال یک شرکت قابل اعتماد جهت سرویس و نگهداری آسانسور خود در منطقه انقلاب تهران هستید، کیهان گستر مانا آماده است تا خدمات حرفه‌ای و با کیفیت خود را در خدمت شما قرار دهد. با ما تماس بگیرید و از مزایای خدمات ما بهره‌مند شوید.


تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده انقلاب تهران

آیا برد و تابلو فرمان آسانسور شما نیاز به تعمیر دارد؟ آیا موتور آسانسور شما عملکرد ناقصی دارد؟ اگر پاسخ شما بله است، ما در کیهان گستر مرکز می‌توانیم به شما کمک کنیم!

کیهان گستر مرکز یکی از برترین مراکز تعمیر و نگهداری بردها، تابلوهای فرمان و موتورهای آسانسور در محدوده انقلاب تهران است. تیم ما از تکنسین‌های با تجربه و متخصص در این صنعت تشکیل شده است و به شما خدمات با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهد.


در کیهان گستر مرکز، ما به تعمیر بردها و تابلوهای فرمان آسانسور در محدوده انقلاب می‌پردازیم. با تجهیزات پیشرفته و استفاده از قطعات اصلی، ما مشکلات شما را به سرعت و با کیفیت حل می‌کنیم. همچنین، ما قادر به تقویت امنیت و عمر مفید آسانسور شما هستیم.

اگر موتور آسانسور شما عملکرد ناقصی دارد، ما نیز می‌توانیم به شما کمک کنیم. با تعمیر و نگهداری منظم، ما موتور آسانسور شما را بازسازی و به بهترین حالت عملکرد برگردانیم. هدف ما این است که شما از آسانسور خود بهره‌وری مطلوبی داشته باشید.


با انتخاب کیهان گستر مرکز، مشتریان ما از قدرت، امنیت و عملکرد برجسته خود مطمئن هستند. تیم ما همواره آماده پاسخگویی به نیازهای شما است و اعتماد شما را به عنوان یکی از برترین مراکز تعمیر و نگهداری بردها و تابلوهای فرمان و موتورهای آسانسور در محدوده انقلاب تهران، می‌پذیرد.

با کیهان گستر مرکز تماس بگیرید و مشکلات آسانسور خود را به ما بسپارید. ما اطمینان داریم که با ارائه خدمات با کیفیت و رضایت‌بخش، شما را به مشتریان راضی و وفادار تبدیل خواهیم کرد.


چه زمانی نیاز به سرویس و نگهداری آسانسور داریم

نیاز به سرویس و نگهداری آسانسور معمولاً به صورت دوره‌ای در اوقات زیر داریم:


۱. سرویس روزانه:
آسانسورها نیاز به چک کردن روزانه دارند تا از سلامت و عملکرد صحیح آن‌ها اطمینان حاصل شود. این شامل بررسی علائم نشان‌دهنده، کارکرد دستگاه و تمیز کردن کابین است.


۲. سرویس ماهانه:
در این سرویس، تکنسین‌ها وارد آسانسور می‌شوند تا بررسی‌های عمده‌تر را انجام دهند. این شامل چک کردن قطعات مکانیکی و الکتریکی، روان‌کاری، تنظیم کردن درب‌ها و سیستمهای امنیتی و غیره است.


۳. سرویس سالیانه:
این سرویس شامل یک بررسی جامع و شامل‌تر است. طی این سرویس بررسی مولفه‌های مکانیکی و الکتریکی آسانسور، ایمنی و عملکرد آن‌ها انجام می‌شود. به علاوه، آزمایش‌هایی مانند آزمایش بار و آماده‌باش برای برقراری اتصال به نیروگاه را نیز در این سرویس انجام می‌دهند.


همچنین، نگهداری ضروری است هرگاه که هرگونه نشت یا خرابی شدیدی را در آسانسور مشاهده کنید. همچنین، در مورد هرگونه نگرانی یا علائم غیرعادی در عملکرد آسانسور، باید فوراً تکنسین را خبر دهید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر