یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 321

سرویس دوره ای و تعمیر خرابی آسانسور جنت آباد

بهترین مرکز خدمات سرویس و نگهداری و رفع خرابی آسانسور در جنت آباد 09125376268 شرکت سرویسکار و تعمیرکار آسانسور و پله برقی در محدوده جنت آباد تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور فوری و تضمینی در جنت آباد

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

6 مهر 1402 ساعت 07:32

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

شرکت سرویسکار و تعمیرکار آسانسور جنت آباد

آیا شما در جستجوی یک شرکت معتبر برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسور در جنت آباد تهران هستید؟ پس کیهان گستر مانا بهترین انتخاب برای شماست!

کیهان گستر مانا با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات آسانسور، آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. تیم متخصص و مجرب ما با استفاده از تجهیزات و فناوری های بروز، قادر به انجام سرویس دوره ای، نگهداری و تعمیرات اضطراری آسانسورها در سریعترین زمان ممکن می باشد.


مزایای انتخاب کیهان گستر مانا:

۱. تیمی مجرب و حرفه ای که در هر لحظه آماده پاسخگویی به نیازهای شماست.
۲. استفاده از تجهیزات مدرن و فناوری های نوین در تعمیر و نگهداری آسانسورها.
۳. قیمت های مناسب و رقابتی.
۴. تضمین کیفیت و رضایتمندی مشتریان.
۵. سرویس ۲۴ ساعته و حضور سریع در محل در صورت بروز هرگونه نقص یا نیاز به تعمیرات اضطراری.


اگر می خواهید از خدمات حرفه ای و قابل اعتماد کیهان گستر مانا استفاده کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید و برای مشاوره رایگان و ارائه پیشنهاداتی سازنده با ما در تماس باشید.

کیهان گستر مانا، راه حلی جامع برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورها در جنت آباد تهران.


تعمیرات برد و تابلو فرمان آسانسور در محدوده جنت آباد تهران

اگر در محدوده جنت آباد تهران به دنبال راهی برای تعمیر بردها و تابلو فرمان آسانسور خود هستید  کیهان گستر با تخصص و تجربه بیش از 20 ساله، مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور در خدمت شماست. 

ما با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب و متخصص، قادر به تعمیر و نگهداری بردها و تابلو فرمان آسانسورهای شما هستیم. نیازهای شما با ما در اولویت قرار می‌گیرد و بهترین راه حل‌ها را با توجه به نیازهای فنی و مالی شما ارائه می‌دهیم.


خدمات ما شامل تعمیر انواع بردها، تعمیر تابلو فرمان، تعمیر سنسورها و سیستم‌ها، بررسی و رفع عیب و خرابی‌های مختلف و به‌روزرسانی بردهای قدیمی می‌شود. همچنین، در صورت لزوم قطعات مورد نیاز را با قطعات با کیفیت و اورجینال جایگزین می‌کنیم.


با کیهان گستر مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور در جنت آباد تهران، می‌توانید به آسانی با مشکلات فنی آسانسور خود مقابله کنید و باعث افزایش کارایی و ایمنی آن شوید. ما به شما تضمین می‌دهیم که با استفاده از خدمات ما، نگرانی‌های فنی آسانسور به حداقل خواهد رسید.

اگر به دنبال راه حلی با کیفیت و قابل اعتماد برای تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور خود هستید، با کیهان گستر مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور در جنت آباد تهران تماس بگیرید. ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم و تجربه‌یی مطمئن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


اگر در آسانسور حبس شدیم چه کار کنیم!

نکته اول و مهم این است که دیوارهای کابین آسانسور در مقابل هوا ایزوله نیست و قرار نیست دچار کمبود اکسیژن شوید. پس آرام باشید و خطر خفگی را در فکر خود تقویت نکنید. توصیه اصلی به حبس‌شدگان، برقراری ارتباط با بیرون از کابین است. پس به هیچ‌وجه درصدد باز کردن درهای کابین با اهرم نباشید، چون گره کار را کور‌تر و خطر را جدی‌تر می‌کند. نگران سقوط آزاد هم نباشید، در صورت بوجود آمدن خطر سقوط سیستم ترمز اضطراری آسانسور فعال شده و این سیستم مکانیکی است و از کار نمی‌افتد. ضمن اینکه سیم بکسل‌های آسانسور دارای ضریب ایمنی بسیار بالایی هستند و امکان پاره شدنشان چیزی در حد صفر است. 


بعضی از کابین‌ها، تلفن اضطراری دارند، بعضی‌ها هم زنگ خطر دارند. اگر این‌ها در دسترس نبود، از موبایل استفاده کنید. اگر موبایل هم آنتن نداشت، خونسرد باشید و از روش سنتی فریاد زدن و کوبیدن به در استفاده کنید. وقتی هم گروه نجات از راه رسید، با حفظ خونسردی خود صبر کنید تا عملیات نجات انجام گیرد.

حفظ خونسردی باعث می‌شود که تصمیم‌های بهتری بگیرید و در غیر این صورت ممکن است کس دیگری هم توی کابین باشد که تشویش شما، او را دچار حمله قلبی کند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر