یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 186

سرویس و تعمیر فوری شبانه روزی آسانسور در جلال آل احمد گیشا

سرویسکار نگهداری و رفع خرابی آسانسور در جلال آل احمد گیشا تهران 09125376268 شرکت معتبر تعمیرکار برد و تابلو آسانسور در گیشا به صورت حرفه ای و تخصصی فروش نصب پشتیبانی آسانسور با قیمت ارزان

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

8 مهر 1402 ساعت 15:27

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

سرویسکار و تعمیرکار آسانسور در جلال آل احمد گیشا

آیا در ساختمان شما نیاز به سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورها دارید؟ با کیهان گستر مانا همراه شوید و از خدمات حرفه‌ای ما در منطقه گیشا تهران بهره‌برداری کنید.

با بیش از 20 سال تجربه در ارائه خدمات آسانسور در تهران، تیم ما با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و کادری مجرب، آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم. ما به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در صنعت سرویس و نگهداری آسانسورها، همواره بهترین کیفیت خدمات را برای مشتریانمان فراهم می‌کنیم.


خدمات ما عبارتند از:
۱. سرویس دوره‌ای: با استفاده از برنامه ریزی منظم، تعمیرات پیشگیرانه را انجام داده و مشکلات را در مراحل ابتدایی تشخیص می‌دهیم.
۲. نگهداری و عیب‌یابی: تیم ما با بررسی دقیق آسانسورها، از بروز هرگونه مشکلی پیشگیری می‌نماید و در کوتاهترین زمان ممکن آن را برطرف می‌کنیم.
۳. تعمیرات فوری: در صورت بروز هرگونه خطای ناگهانی، برای شما در کمترین زمان ممکن حضوری فوری فراهم می‌کنیم.


ما با ارائه خدمات ماهیانه و بسته‌های قابل تنظیم به متناسب با نیازهای شما، به عنوان همکار اصلی شما در حوزه آسانسورها خواهیم بود.

تیم کیهان گستر مانا با تلاش بی‌وقفه و تعهدمان به کیفیت و امانت‌داری، به صاحبان ساختمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند از آسانسورهای خود بهره‌وری بیشتر و آسوده‌تری را تجربه کنند.


برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت دریافت خدمات ما، با ما تماس حاصل فرمایید.

کیهان گستر مانا، همراهی شما در سرویس و نگهداری آسانسورها!


تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده گیشا تهران

آیا در حوزه برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور به دنبال تعمیرات با کیفیت و قیمت مناسب هستید؟ به کیهان گستر مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور خوش آمدید.

با تجربه‌ی بیش از 20 سال در این زمینه، ما بهترین خدمات تعمیراتی را به شما ارائه خواهیم کرد. با تیم متخصص و ماهری که در تعمیر و نگهداری تجهیزات الکترونیکی آسانسور آموزش دیده‌اند، ما می‌توانیم در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات شما را حل کنیم.


خدمات ما در محدوده گیشا در تهران فعالیت می‌کند و مفتخریم که به مشتریانمان خدماتی با کیفیت و مطمئن را ارائه دهیم. از تعمیر بردها، تابلو فرمان و موتور آسانسور تا تعویض قطعات یدکی و ارائه خدمات نگهداری دوره‌ای، به تمامی نیازهای شما پاسخ خواهیم داد.

همچنین، برای مشتریانمان که اولویت تعمیرات سریع است، خدمات تعمیرات اضطراری در هر ساعت از روز و در روزهای تعطیل نیز در دسترس است. تیم فنی ما همواره آماده پاسخگویی به شماست.


اگر به دنبال تعمیرات با کیفیت و قیمت مناسب هستید، با کیهان گستر مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور تماس بگیرید. ما راه‌های مختلفی برای ارتباط با ما فراهم کرده‌ایم که شامل شماره تماس و آدرس ایمیل می‌شود.

با اعتماد شما به ما، ما می‌توانیم امیدوارانه به کمک شما باشیم و خدماتی کیفیتی را در اختیار داشته باشید.


چرا باید اسانسور را به صورت دوره ای سرویس و نگهداری کنیم

سرویس و نگهداری دوره ای اسانسور بسیار اهمیت دارد به دلیل موارد زیر:


1. ایمنی:
سرویس و نگهداری منظم اسانسورها به افزایش ایمنی سامانه کمک می‌کند. با افزایش عمر مفید اجزای اسانسور و تجهیزات همچون سیستم ترمز، درب‌ها، سیستم برق و الکترونیکی و غیره، خطر حوادث و نقص فنی کاهش می‌یابد.


2. عمر مفید:
سرویس و نگهداری مستمر اسانسور باعث افزایش عمر مفید تجهیزات و قابلیت عملکرد صحیح آن می‌شود. این باعث کاهش هزینه‌های تعمیر و تعویض اجزا می‌شود و همچنین از نیاز به تعویض سریع ترمینال اسانسور جلوگیری می‌کند.


3. بهره‌وری:
اسانسورهایی که به صورت منظم سرویس و نگهداری می‌شوند، عملکرد بهتری دارند و خرابی کمتری را تجربه می‌کنند. این بهره‌وری بیشتر باعث کاهش زمان توقف و مسافران در انتظار اسانسور می‌شود و همچنین کاهش هزینه‌های اضافی مربوط به مسافرانی است که در انتظار اسانسور هستند.


4. رفاهی:
اسانسورهایی که به صورت منظم سرویس و نگهداری می‌شوند، عملیات بی صدا و صداهای ناخوشایند را کاهش می‌دهند. این باعث افزایش راحتی مسافران است که بدون نگرانی از صداهای ناخوشایند و احتمالی از کار افتادن اسانسور، از آن استفاده می‌کنند.


به طور کلی، سرویس و نگهداری دوره ای اسانسورها به افزایش عمر، بهبود ایمنی و عملکرد، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و ارتقای راحتی استفاده کنندگان منجر می‌شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر