شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 106

نمایندگی فروش چرتکه و مای مث تهران

شرکت پویا ابتکار برتر صداقت تولید کننده و فروشنده محصولات آموزشی چرتکه و مای مث در تهران با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت مرکز خرید و فروش پک کامل و نیم پک چرتکه ، فروش قطعات مای مث و چرتکه

نام و نام خانوادگی:

مهندس جعفرزاده

موقعیت:

اصفهان

تاریخ ارسال:

19 اسفند 1402 ساعت 11:21

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

03137507100

موبایل:

09134041324

پست الکترونیکی:

info@iranchortke.com

آدرس:

نمایندگی مرکزی : اصفهان ، قهدریجان خیابان امام کوچه شهید قاسم طاهری (جنب بانک صادرات) بن بست شهید مرتضی طاهری پلاک 40 مجتمع آموزشی صداقت

متن آگهی

فروش پک کامل و نیم پک چرتکه و مای مث در تهران

آیا به دنبال راهی برای تقویت تفکر منطقی و ریاضی فرزندانتان هستید؟
پویا ابتکار برتر، نمایندگی فروش محصولات آموزش ریاضی چرتکه و مای مث در تهران، آماده خدمت رسانی به شماست.
با محصولات ما، فرزندانتان به صورت سرگرم کننده و آموزشی مهارت های ریاضی خود را تقویت خواهند کرد.
از تجربه یادگیری شگفت انگیز بهره مند شوید و با ما همراه باشید تا بهترین محصولات ریاضی را برای شما ارائه دهیم.

شرکت پویا ابتکار برتر، نمایندگی فروش محصولات آموزش ریاضی چرتکه و مای مث در تهران است. با استفاده از این محصولات، کودکان شما به صورت موثر و جذاب با مفاهیم ریاضی آشنا می‌شوند و توانایی‌های ذهنی خود را بهبود می‌بخشند. معتبرترین و کارآمدترین روش آموزش ریاضی را انتخاب کنید و به کودکانتان یاد بدهید که با اعتماد به نفس و صداقت، بهترین نتایج را در درس‌های ریاضی خواهند داشت. 
برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با ما تماس بگیرید.

چرتکه چیست و چه کاربردی دارد 

چرتکه وسیله‌ای است که برای توجیه و توضیح مفاهیم ریاضی استفاده می‌شود. این وسیله آموزشی معمولاً شامل تعدادی قطعه چوبی یا پلاستیکی با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف است که به کودکان کمک می‌کند تا بهتر مفهوم اعداد، اندازه‌ها، شکل‌ها و الگوها را درک کنند. با استفاده از چرتکه‌ها، کودکان می‌توانند بازی کنند و از روش‌های تجسمی برای یادگیری و تمرین اعداد و مفاهیم ریاضی بهره ببرند.

مزایای چرتکه

در کلاسهای چرتکه  تمریناتی مانند تندنویسی,شنیداری, دیداری،قدرت تفکر حل مساله و... وجود دارد که باعث می شود به مرور زمان فرزندان عزیز در تمامی دروس(ریاضی, فارسی,علوم و...) تقویت شوند.

✅1-سریع ببینند و بخوانند
✅2-سریع درک کنند
✅3-سریع و بهتر از بقیه بشنوند 
✅4-و در آخر سریع بنویسند و حل کنند.

پس چرتکه فقط برای حل چند عدد ریاضی نمیباشد بلکه توانایی فرزندان را در چند مهارت مثل شنیداری و دیداری و تند نویسی و درک بهتر را بالا می برد.
چرتکه زبان محاسبات در ریاضی ست.

فواید کلاس چرتکه برای کودکان

زمانی که می توان از ماشین حساب استفاده کرد چرا باید چرتکه یاد بگیریم؟
در قسمت مزایای آموزش چرتکه برای کودکان بیان گردید که هدف از آموزش چرتکه تنها تقویت درس ریاضی کودکان نیست و این یکی از کم اهمیت ترین اهداف شرکت در کلاس چرتکه است در آموزش چرتکه ، چرتکه تنها وسیله ای (بهانه ای) است برای تقویت مهارت های ذهنی کودکان ، مهارت های تمرکز ، دقت ، افزایش سرعت عمل و … که به طور کامل در قسمت مزایای آموزش چرتکه تشریح گردید .

شرکت در کلاس های چرتکه مانع نوشتن راه حل تشریحی در حل مسائل ریاضی می گردد؟
پایه اصلی روش های آموزش در کلاس چرتکه بر مبنای همان اصول پایه ریاضیست و تنها تفاوتی که در سبک آموزش چرتکه به وجود می آید بازی با اعداد و روابط بین آن هاست به عنوان مثال در یکی از روش های محاسباتی چرتکه برای تعریف عدد ۷ آن را به صورت ۲+۵ تجزیه می کنند و با استفاده از این تغییر (شکستن عدد) محاسبات را سریع تر انجام خواهند داد.

پویا ابتکار صداقت تولید کننده محصولات آموزشی چرتکه

آیا به دنبال محصولات آموزشی با کیفیت و قیمت مناسب هستید؟ با شرکت پویا ابتکار صداقت همراه شوید و از بهترین و جذاب‌ترین محصولات آموزشی چرتکه با قیمتی فوق العاده ارزان بهره ببرید. ما مفتخریم که محصولاتمان را به شما تحویل دهیم و به شما کمک کنیم تا بهترین تجربه آموزشی را داشته باشید. برای خرید و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و لذت یک تجربه آموزشی متفاوت را تجربه کنید.

ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور در سریع ترین زمان انجام می شود.
چنانچه به دنبال اخذ نمایندگی برای شهر و استان خود می باشید می توانید با شماره های ثبت شده تماس گرفته و نسبت به اعطای نمایندگی بدون پرداخت حق نمایندگی اقدام نمایید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

آموزشگاه غواصی

------

مجمع خیرین نجات هامو...

02188730185

موسسه آموزش عالی آزا...

02188063268

کاواک (سرای کتاب و ه...