جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2434

بهترین مشاوره روانشناسی در کرج

مرکز زوج درمانی کرج ارزان ترین مشاوره تحصیلی کرج بهترین خانواده درمانی کرج مشاوره قبل از ازدواج کلینیک روانشناسی بالینی کرج بهترین روانشناس و تفسیر نقاشی کودک در کرج جامع ترین انواع تست هوش کرج

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

2 خرداد 1397 ساعت 06:43

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

بهترین روانشناس کودک در کرج 

در روان شناسي اگر هر رفتار مطلوبي با يك نتيجه يا پيامد خوشايندي توام شود يا هر رفتاري به دنبالش يك پاداش داشته باشد مي گويند آن رفتار تقويت مثبت شده است كه نتيجه آن تقويت و استمرار از آن رفتار است.
زماني كه رفتارهاي مطلوب كودك را تشويق مي كنید به او كمك كرده ايد تا با خود سنجي و خود ارزيابي ، احساس خود ارزشمندي كند و به خود و نفسش اعتماد پيدا كند. به فرزندتان بگوييد كه چه رفتارهايي شما را خوشحال مي كند و از او چه انتظارهايي داريد. براي مثال وقتي مهمان آمد ، شما رفتار خوبي داشتيد ، وقتي من با تلفن صحبت ميكردم شما به آرامي بازي مي كرديد. در روان شناسي از روشهاي تشويق كردن به عنوان روشهاي تقويت كننده ياد ميشود.
 

کلینیک روانشناس بالینی در کرج

تئوری میان فردی فرض می کند که همه اختلالات روان شناختی - که در اثر برخی صدمه های فیزیکی به مغز ایجاد نشده اند - ناشی از اختلالاتی در روابط میان فردی اند. افراد ممکن است از یک درمانگر برای علت های گوناگونی کمک بگیرند؛ افسردگی، فوبيا، اضطراب، کم رویی، ناتوانی وغيره، اما در زیر این دلایل و معمولا برای همه، یک ناتوانی برای ساختن روابط رضایت بخش و پایدار با افراد دیگر وجود دارد. این مشکلات رابطه ای، ریشه در گذشته ی دور، یعنی در روابط اولیه با والدین دارند. زمانی که روش های نابسامان ارتباط با دیگران شکل گرفتند، پیشرفت می کنند و موجب تغییر یافتن روابط بعدی با خواهر و برادران، هم بازی ها، معلمان، دوستان، معشوقها، زوجها و فرزندان می گردند. پس روان درمانی به مطالعه ی روابط میان فردی و روانکاوی به اصلاح روابط تحریف شده ی میان فردی و درمان آن برای برقراری ارتباط مناسب با دیگران به جای ارتباط بر پایه ی برخی نیازهای شخصی ناهشیار سرکوب شده می پردازد. اگرچه منشأ الگوهای رفتاری ناهنجار در گذشته است، اما اصلاح تحریف ها تنها می تواند در زمان حال اتفاق بیفتد و کجا بهتر از بی فاصله ترین روابط کنونی، بین بیمار و درمانگر.

یهترین روان درمانگر کرج 

فرق بین سودهای اولیه و خشنودیهای ثانویه در روان درمانی چنین است. بیماران به دنبال درمان برای آزادی از رنج اند؛ این رهایی و معمولا تغییر شخصیت ضروری همراه با آن، سود اولیه را تشکیل میدهد_ محتوای روان درمانی.
از طرفی بیمار لذت های بسیاری از روند حقیقی حضور در درمان می برد؛ ممکن است از اندیشیدن بی وقفه و بی پایان، توجه به هر فکرش، حضور اطمینان بخش فردی واقف به همه چیز، درمانگر حمایت کننده، حالت معلق زمانی که هیچ تصمیم مهمی نباید گرفته شود، لذت ببرد. این خشنودیهای ثانویه ممکن است، به قدری بزرگ باشند که آرزوی ماندن در درمان به نسبت آرزوی شفا یافتن بزرگ تر شود.
 

دفتر مشاوره روانشناسی در کرج

قیمت فایل های روانشناسی 10 هزار تومان 🌸

انواع کتابهای روانشناسی به صورت فایل🌸
مشاوره انلاین و غیرحضوری 20 دقیقه 12 هزار تومان🌸
نکته هـاى مهم در حفظ صمیمیت روابط زناشویى
با فردی که قصد خودکشی دارد چگونه رفتار کنیم
https://t.me/ravanshenasdsm5
زوج درمانی در کرج
خانواده درمانی در کرج
درمان کودک پرخاشگر در کرج
مشاوره قبل از ازدواج در کرج
درمان استرس و اضطراب افسردگی در کرج
مشاوره تحصیلی در کرج
شیوه برخورد با خیانت در کرج
تفسیر نقاشی کودکان در کرج
انواع تست هوش در کرج
افسردگی و شخصیت شناسی در کرج

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09122066124

رژیم لاغری دکتر کرما...

36066215

تخصصی ترین کانال دند...

09194000699

بهترین مرکز مزوتراپی...

02122232907

کلینیک تخصصی پوست و ...

09124575595

بازار لوازم طبی ارتو...