جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2629

سایه روشن

طراحی و تولید سازه پارچه ای ( سقف های داخلی)

نام و نام خانوادگی:

سایه روشن

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

12 شهریور 1397 ساعت 14:10

تاریخ انقضا:

30 دی 1403

تلفن تماس:

02122367612

موبایل:

09120124339

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

سعادت آباد - خیابان یازدهم شرقی (کوچه احمد مقدس) - پلاک 3 (ساختمان کاج) - طبقه 2 - واحد 201 

متن آگهی

اولين تولیدکننده سایبان برقی ،سایبان اتوماتیک ،سایبان تراس، سایبان متحرک، سایبان رستوران ،سایبان دكوراتيو  در ایران
طراحی و تولید سازه پارچه ای ( سقف های داخلی) برند اسمانه
گارانتی پارچه 5 سال و همچنین دارای 15 سال خدمات پس از فروش
💥محصولات جانبی :
✔شاتر پنجره 
✔سازه پارچه ای کششی 
✔شیشه های اسلایدینگ 
✔پرده های کابلی 
💥معرفی محصولات :
شاتر پنجره:
پنجره ای است که یک کارکرد جالب و زیبا را به شما خواهد داد . در زمان استفاده ، شما انتخاب های متنوعی از میزان دید و کنترل مقدار نور ورودی خواهید داشت . عملکرد به این شکل است که وقتی که پایین ترین تیغه آلومینیوم به سطح پایین پنجره میرسد شما میتوانید موتور را استپ داده و خطوط افقی 4 میلیمتری باز با فواصل دو سانتیمتر از یکدیگر را داشته باشید . از اینجا به بعد در صورت ادامه حرکت موتور از قسمت پایین پنجره زبانه تیغه ها (که شیار عبور نور بروی این زبانه ها ایجاد شده) یک به یک داخل یکدیگر رفته و میزان دید و عبور نور به صفر میرسد . حالا این شما هستید که میتوانید انتخاب کنید تا چه ارتفاعی تیغه ها درون هم بروند و پنجره شما تا چه ارتفاعی تیره شود.
سازه پارچه ای کششی :
 سیستم سازه های پارچه ای کششی به همان میزان که از لحاظ بصری برای همگان پر جاذبه است از نظر فنی (حتی برای بسیاری از معماران و مهندسان) ناشناخته و مبهم است
مهمترین و اساسی ترین بخش این ساختارها ، چهارچوب و سازه پشتیبان آنهاست که برای نگهداری و انتقال فرم مورد نظر به پوشش و لایه pvc با دقت و ظرافت ساخته می شود و بایستی از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردار باشد.
شیشه های اسلایدینگ :
سهولت و راحتی در استفاده ، از اصلی ترین مزیت های سیستم شیشه های اسلایدینگ نسبت به سایر سیستم های شیشه ایی مشابه میباشد . ضخامت شیشه های سکوریت شده بکار رفته در این مکانیزم 8 میلیمتر میباشد. این مکانیزم بصورت دستی بوده و با حرکت شیشه اول ، بقیه  ی تایلهای شیشه ای بصورت قطاری بدنبال یکدیگر حرکت خواهند کرد. از دیگر مزیت های سیستم شیشه های اسلایدینگ ، بازشو حداکثری است . با بهرگیری از ریلهای 5 شیاره به راحتی میتوان تا 80 درصد فضای پنجره را باز نمود . مکانیزم به این صورت است که عرض دهانه پنجره به 5 قسمت تقسیم میگردد و 4 قسمت آن قابل جمع شدن بر روی قسمت اول میباشد . به منظور هوابندی حداکثری و ایجاد مانع برای نفوذ گرد و غبار به فضای داخل در لبه های هر تایل از دو نوار مویی استفاده میگردد. محدویت های ابعادی به این صورت است که از نظر عرض پنجره محدودیت تا 10 متر و از جهت ارتفاع نیز محدودیت تا 2.5 متر میباشد. سیستم شیشه های اسلایدینگ در دو تیپ قابل ارائه هستند . سیستم شیشه اسلایدینگ داخلی و سیستم شیشه اسلایدینگ خارجی. تنها تفاوت ظاهری این دو سیستم با یکدیگر در ریلهای پایینی هستند که بر روی زمین نصب میگردند. در تیپ داخلی ارتفاع ریل 1 سانتیمتر و در تیپ خارجی به ارتفاع 25 میباشد .
پرده های کابلی ؛
مکانیزم پرده کابلی عمدتا برای فضاهای خارجی و بیرون پوسته ساختمان استفاده میگردد . مکانیزم پرده کابلی به این صورت است که یک تیغه ی آلومینیومی در لبه پایینی شید نصب میشود و دو سر ابتداء و انتهایی این تیغه افقی با یک دیتیل ظریف و زیبا با کابل های ریل مانند درگیر میشوند . مزیت سیستم پرده کابلی در این است که در مواقع باد ریل های کابلی مجاور شید بیرون پنجره اجازه تکان خوردن و ایجاد سر و صدا را نمیدهند .

کانال تلگرام : sayeroshancompany
اینستاگرام : Sayeroshan.co


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09334751029

گروه طراحان معماران ...

------

کاشی پردیس(هادیشهر)

02144753701

آسمان و پنجره های مج...

------

مته M.T.B