شنبه 1 اردیبهشت 1403، 20 April 2024

تبلیغات
آدم فضایی واقعیت یا خیال
 آدم فضایی    واقعیت یا خیال
  • 7 سال و 6 ماه قبل - 12 آبان 1395 ساعت 09:44
  • تعداد بازدید: 2093

آدم فضایی واقعیت یا خیال

اگر اشیاء آنها در آسمان دیده شده است و به این حد از تکنولوژی دست پیدا کرده اند که ما را پیدا کنند منطقاً  آنها ابتدا از طریق ارسال پیام و سیگنال ما با ارتباط برقرار می‌کردند!  

‏‎پس چرا پیام‌های ما را پاسخ نمیدهند!؟ چرا هیچ پیامی از آنها تا بحال دریافت نشده است !؟ آیا می‌شود فقط به سیگنال WOW که آن هم مشخص نیست از طرف هوش فرازمینی باشد امیدوار بود؟

اگر تمدن‌های هوشمند در کهکشان راه شیری وجود دارد که میلیونها سال دوام آورده اند و هنوز با ما ارتباط فیزیکی برقرار نکرده اند شاید بحث کرمچاله‌ها تخیلی بیش نباشد!

‏‎آیا ممکن است پیام آنها به نوعی باشد که ما هنوز قادر به درک دریافت آن پیام‌های ماوراء زمینی نباشیم و بطور کلی نحوه ارسال و نوع اطلاعات آنها برای ما ناشناخته باشد!؟
 

بنظربنده هوش فرازمینی در کهکشان ما بدون شک وجود دارد ولی آنها با ما از نظر مسافت بسیار فاصله دارند،احتمالا در برابر سرعت نور تسلیم باشند و اگر تمدنشان کهن باشد موجوداتی صلح طلب باشند

اما از نظر فیزیکدان نابغه  استیون هاوکینگ موجودات فرا زمینی بی شک وجود دارند و تا زمانی که ماهیت صلح طلبی آنها روشن نشده هرگونه تلاش برای تماس با آنها اقدامی است که منجر به اتمام حیات نوع بشر میشود

توسط: امیر عباس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
برچسب ها:
بازار آگهی
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر