سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024

تبلیغات
آدمکشی پسر 16 ساله در جشن عروسی
آدمکشی پسر 16 ساله در جشن عروسی
  • 7 سال و 2 ماه قبل - 23 بهمن 1395 ساعت 16:23
  • تعداد بازدید: 2775

آدمکشی پسر 16 ساله در جشن عروسی

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پسری 16 ساله که در جریان یک نزاع در مراسم عروسی اقدام به قتل جوانی 24 ساله کرده بود، خبر داد.

به گزارش بازار آذربایجان به نقل از ایسنا،در ساعت یک بامداد نوزدهم بهمن ماه امسال وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی در بلوار الغدیر جنوبی به کلانتری 151 یافت آباد اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که نزاع و درگیری مربوط به دعوت شدگان در یک مراسم عروسی بوده که در تالار عروسی با یکدیگر درگیر شده و طی آن یکی از مهمانان به نام کامران . ب  24 ساله  بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه سینه به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و با حضور کارآگاهان در محل جنایت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد درگیری منجر به جنایت در زمان اجرای رقص محلی چوب بازی میان مقتول و یکی دیگر از مهمانان مراسم عروسی به نام رمضان آغاز شده و با دخالت اعضای خانواده و بستگان آنان شدت پیدا کرده است. در ادامه  تعدادی از طرفین درگیری نیز با چاقو مجروح شده و نهایتا مقتول به علت اصابت ضربه  چاقو به سینه به قتل رسیده است .

در تحقیقات ازشاهدان درگیری مشخص شد مقتول در حالتی غیرطبیعی که احتمالا ناشی از مصرف مشربات الکلی بوده قصد گرفتن چوب دستی یکی از اعضای خانواده رمضان به قصد چوب بازی را داشته که همین موضوع انگیزه آغاز درگیری آنها بوده است .

در ادامه رسیدگی به پرونده، رمضان به‌همراه برادرش و پس از انجام اقدامات درمانی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر شد و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در نزاع و درگیری حضور داشتم و حتی چند نفر را نیز با چاقو مجروح کردم اما ارتکاب جنایت توسط من انجام نشده است.

 او در اظهاراتش گفت: زمانیکه متوجه شدم برادرم بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح شده و خونریزی شدید پیدا کرده ، از داخل درگیری خارج شدم تا او را به بیمارستان برسانم ؛ داخل بیمارستان بودم که متوجه شدم کامران . ب به قتل رسیده و بنده را به عنوان قاتل معرفی کرده اند .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین های مداربسته داخل تالار عروسی ، موفق به شناسایی جوانی شدند که در یک لحظه چاقویی را از زیر لباس خود خارج کرده ، به سمت مقتول رفته ، ضربه ای را به او وارد کرده و پس از آن نیز به سرعت از تالار خارج شده است، با شناسایی این جوان به‌نام رضا . ص 16 ساله، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که او برادرزاده رمضان است که در یک لحظه با چاقوی همراهش اقدام به ارتکاب جنایت کرده اما به واسطه سن کم ، کسی در شلوغی درگیری متوجه او نبوده است .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت شش صبح روز بیست و یکم بهمن ماه با حضور در محل زندگی رضا . ص در شهرک ولیعصر ، وی را دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

رضا در همان تحقیقات اولیه به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و مدعی شد : مقتول با یک چاقو به سمت پدرم حمله ور شده بود و من نیز به حمایت از پدرم، با چاقویی که همیشه در زیر لباس خود همراه داشتم ضربه ای به سینه مقتول زده و به سرعت از تالار خارج شدم .

رضا . ص در خصوص انگیزه حمل سلاح سرد نیز به کارآگاهان گفت : خانواده من با خانواده عمویم  رمضان  از چندی پیش اختلاف شدیدی پیدا کرده و همین موضوع باعث شده تا همیشه ، چاقو همراه خود داشته باشم؛ زمانیکه متوجه شدم  عمویم به عنوان قاتل معرفی شده تصمیم به سکوت گرفتم تا او را به عنوان قاتل دستگیر کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت،سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:  با شناسایی عامل اصلی جنایت و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت  قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید