سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024

تبلیغات
اعتراف خواننده معروف به قتل
اعتراف خواننده معروف به قتل
  • 6 سال و 8 ماه قبل - 29 مرداد 1396 ساعت 12:28
  • تعداد بازدید: 1763

اعتراف خواننده معروف به قتل

خواننده سرشناس رپ، به اتهام قتل پدرخوانده‌اش دستگیر شد. درحالی که متهم منکر جنایت است، مقتول قبل از مرگ او را به عنوان قاتل معرفی کرد.

به گزارش  بازار آذربایجان، ساعت 13 دیروز و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، یک مورد فوت مشکوک از طریق بیمارستان به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد .

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است. او سه روز قبل به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شده بود.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به‌دستور قاضی منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت. متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان کرده بود که توسط پسر همسرش به نام حمیدرضا 24 ساله مورد ضرب و جرح قرار گرفته است .

همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم، حمیدرضا ساعت ۱۵ دیروز به کلانتری ۱۴۵ ونک مراجعه و خودش را به ماموران معرفی کرد .

با انجام هماهنگی قضایی، حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد.

او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شده است.

حمیدرضا در اظهاراتش گفت: من همراه مادر و پدرخوانده‌ام زندگی می‌کردیم. 24مرداد زمانی که به خانه‌مان در خیابان شیخ بهایی رفتم، متوجه شدم مادرم با همسرش درگیر شده؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم.

پس از پنج ساعت سکوت، سرانجام حمیدرضا لب به اعتراف گشود و به قتل همسر مادرش اعتراف کرد.

او در بازجویی‌ها گفت: برادرم از آمریکا با من تماس گرفت و عنوان کرد مقتول مادرمان را کتک زده است سریع خود را به خانه رسانده و با همسر مادرم درگیر شدم، او را کتک زدم و قصد کشتنش را نداشتم .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت: متهم که خواننده رپ است، درحال حاضر در اختیار اداره دهم قرار دارد و تحقیقات از وی در مراحل مقدماتی است.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر