یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024

تبلیغات
بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران
بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران
  • 1 سال و 10 ماه قبل - 3 تیر 1401 ساعت 10:41
  • تعداد بازدید: 950

بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران

بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران


تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی 

کارخانه درب ضد سرقت با سالها سابقه در امر تولید و فروش انواع درب های ایرانی و خارجی اقدام به طراحی و ساخت درب های ضد سرقت ایرانی نموده است که به جرات می توان گفت از لحاظ کیفیت متریال به کار رفته و همچنین استاندارد ابعاد با نمونه های درب ترک برابری می نماید.


توجه به بودجه کارفرمایان گرامی باعث شده تا هاسكا دُر نسبت به ساخت انواع درب با قیمت های مناسب و کیفیت بی نظیر اقدام نماید.
این شرکت سازنده درب های لوکس و لاکچری ضدسرقت امنیتی با رویه چوبی و فلزی می باشد . و در کنار این موضوع جهت رفع نیاز انبوه سازان دربهای ضد سرقت اکونومی با کیفیت بالا نیز تولید می کند.


کافیست با شماره های تماس این کارخانه ارتباط برقرار کرده تا لیست موجودی انواع درب به همراه پایین ترین نرخ رقابتی بازار را دریافت کنید.
پاسخگویی و پشتیبانی حرفه ای و آنلاین این مجموعه از مهمترین ویژگی های کارخانه هاسكا دُر می باشد تا مشتری گرامی از ابتدای ساخت تا تحویل و نصب درب ، با خیال راحت و اطمینان کامل نسبت به سفارش گزاری محصولات مورد نیاز خود اقدام کند.
 

تولید کننده درب ضد سرقت


کارخانه تولید درب ضد سرقت 

اگر به آپارتمان‌های نوساز و شرکت‌ها توجه کرده باشید، متوجه می‌شوید که اغلب آن‌ها دارای درب‌های ضد سرقت هستند. امروزه افراد بسیار زیادی هستند که از این درب‌ها استفاده می‌کنند و روز به روز به شمار طرفداران این درب‌ها افزوده می‌شود. اما درب‌های ضد سرقت در کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. کیفیت درب ضد سرقت برای خریداران آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. اما یک درب ضد سرقت مرغوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در ادامه همراه ما باشید تا مطالبی در این باره در اختیار شما قرار دهیم.


درب ضد سرقت چیست؟

درب‌های ضد سرقت به گونه‌ای ساخته می‌شوند که بهترین مقاومت را در مقابل هرگونه فشار خارجی دارند. بیشتر این درب‌ها از یک لایه محکم فلز و چوب ساخته شده‌اند. به همین دلیل است که سارقان نمی‌توانند این در را بشکنند یا روی آن را برش دهند. اگر شما یک درب ضد سرقت تولید داخل تهیه کنید، قطعاً یک درب ضد سرقت با کیفیت که امنیت شما را تامین می‌کند را در اختیار خواهید داشت. 


به جرأت می‌توانیم بیان کنیم درب‌های ضد سرقت ایمن‌ترین و محکم‌ترین نوع درب‌های ساختمانی هستند. اگر شما کلید اصلی این درب را در اختیار داشته باشید به راحتی می‌توانید آن را باز کنید. اما اگر کسی قصد داشته باشد به زور، قفل آن را بشکند یا حتی خود درب را بشکند و وارد ساختمان شود، در این اقدام خود ناکام خواهند ماند. 


انواع درب ضد سرقت

 این درب‌ها در دو نوع زیر تولید می‌شود:


•  درب‌های ضد سرقت فلزی
درب‌های ضد سرقت فلزی از فولاد و آهن نرم تشکیل شده است. 


•  درب‌های ضد سرقت چوبی
درب‌های ضد سرقت چوبی را از ترکیبات فلز و چوب تولید می‌کنند. درب‌های ضد سرقت چوبی نسبت به نوع فلزی آن، طرفداران بیشتری دارد. درون این درب‌ها جهت افزایش مقاومت، ورقه‌های فلزی قرار داده‌اند. اما جهت فرم دهی و زیبایی ظاهری آن‌ها از ورقه‌های چوبی استفاده شده است. 

 

کارخانه تولید درب ضدسرقت


تولید کنندگان درب‌ های ضد سرقت به چه چیزهایی باید توجه کنند؟

در هنگام خرید درب ضد سرقت لازم است تا یک‌سری نکات مهم در رابطه با در ضدسرقت را مورد توجه قرار دهید. یکی از موارد مهم، ابعاد آن است. باید توجه داشته باشید که حتما ابعاد درب انتخابی شما با ابعاد منطقه مورد نظر هم‌خوانی داشته باشد. جنس چهارچوب نیز دیگر نکات مهم است؛ چراکه به کار رفتن آلیاژ باکیفیت در امنیت آن نقش بسیار مهمی دارد. توجه به جنس لولاها و لایه نیز از دیگر نکات مهم هنگام خرید این درب‌ها است.


بیشترین نکته قابل توجه هنگام خرید درب ض سرقت، جنس آن‌ها است که با خرید از تولید کننده درب ضد سرقت معتبر و با اطمینان، خیالتان از بابت کیفیت و ایمنی آن آسوده است. مجموعه ما با تولید درب‌های ضد سرقت با بهترین کیفیت، تجربه خریدی مطلوب را برای شما به ارمغان می‌آورد.


درب‌های ضد سرقت با توجه به مشخصاتی که دارند، می‌توانند امنیت بیشتری را نسبت به درب‌های قدیمی و آکاردئونی به ارمغان آورند. به طور کلی درب‌های ضد سرقتی که توسط تولیدکنندگان به بازار ارائه می‌شوند باید دارای مشخصات زیر باشند:


•  کیفیت بالا و عمر طولانی
 درب‌های ضد سرقتی که تولید می‌شوند، دارای روکش فلز باشند. این ورق‌های فولادی مقاومت بسیار زیادی دارند.


•  عایق صدا
زیر لایه فولادی این درب‌ها از پشم سنگ استفاده کنند تا آن‌ها را به عایق صدا و انرژی نیز تبدیل کنند. 


•  امکان نصب مرغوب‌ترین قفل‌های ضد سرقت
 بهترین و مرغو‌ب‌ترین قفل‌های ضد سرقت را  روی این درب‌ها باید نصب کرد. مطابق آزمایشاتی که روی این قفل‌ها در کارخانجات صورت خواهد گرفت، هیچ‌گونه مته و دریلی نباید بتواند مقاومت آن‌ها را خدشه‌دار کند و موجب خرابی قفل آن‌ها شود. 


•  مقاومت بسیار بالا در مقابل حرارت و آتش سوزی
بیشتر این درب‌ها عایق‌های بسیار خوبی هستند. برخی از مدل‌های این درب‌ها عایق صدا و برخی دیگر عایق حرارت هستند و می‌توانند تا چندین ساعت در مقابل حرارت مستقیم آتش مقاومت کنند. از طرف دیگر این درب‌ها باید بتوانند مانع اتلاف انرژی ساختمان در فصول گرم و سرد سال شوند. 


•  قرارگیری لولاها درون ساختمان
درب‌های ضد سرقت به گونه‌ای باید ساخته شوند که قسمت لولا در هنگام نصب، درون ساختمان قرار می‌گیرد. همین نکته یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های درب ضد سرقت است. زیرا دیگر نمی‌توان توسط خراب کردن یا آسیب رساندن به لوله‌ها، آن را باز کرد. 


•  زیبایی
اما بهترین ویژگی این درب‌ها زیبایی بی‌نظیر آن‌ها است. تولید کنندگان درب‌های ضد سرقت، هزینه بسیار زیادی را روی طراحی این درب‌ها صرف می‌کنند. در نتیجه هنگام خرید این درب‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی مواجه خواهید شد که می‌توانید مطابق سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. 

تولید درب ضد سرقت ایرانی

بهترین کارخانه درب ضد سرقت 

یکی از ابزار ایجاد امنیت در خانه‌ها، درب ضدسرقت است. این درب‌ها، همانطور که از نامشان مشخص است، از ورود دزد و سارقین جلوگیری کرده و امنیت را فراهم می‌کند. برای اطمینان از کیفیت و عملکرد این درها، باید از تولید کننده درب ضد سرقت مطمئن آن را تهیه کرد. در ادامه بیشتر به این موضوع اشاره می‌شود.
 

درب‌های ضد سرقت می‌توانند یکی از بهترین درب‌های ساختمان شما باشند. همانطور که از نام این درب‌ها مشخص است مقاومت بسیار زیادی در مقابل آتش و هرگونه ضربه دارند. مقاومت این درب‌ها در مقابل آتش‌سوزی موجب می‌شود تا حداقل به مدت یک ساعت آتش به سایر بخش‌های ساختمان سرایت نکند و موجب افزایش ایمنی هر چه بیشتر ساختمان شود. با توجه به مواردی که بیان کردیم بهترین تولید کننده درب ضد سرقت، باید تمام جوانب لازم را مورد بررسی قرار دهد  تا مشتریان بتوانند با خرید درب ضد سرقت، امنیت خود و خانواده‌شان را تضمین کنند.
 

امروزه از درب‌های ضد سرقت در ساختمان‌های نوساز و آپارتمان‌ها استفاده بسیار زیادی می‌شود. به طور کلی افراد بسیار زیادی هستند که علاقه زیادی به خرید این درب‌ها دارند. اما اگر با خصوصیات یک درب ضد سرقت مرغوب آشنا نیستند، در نتیجه نمی‌توانند انتخاب درستی داشته باشند. از طرف دیگر مراکز فروش متعددی وجود دارد که در آن‌ها این درب ها با کیفیت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. حال اگر شما با ویژگی یک درب ضد سرقت آشنا باشید، به راحتی می‌توانید محصولی مطابق با نیاز خود تهیه کنید. در ادامه همراه ما باشید تا مطالبی در این باره در اختیار شما قرار دهیم.


دلیل استفاده از درب ضد سرقت چیست؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم امروزه خرید این درب‌ها با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که از این درب‌ها در منازل و شرکت‌های مختلف استفاده می‌شوند، حفظ امنیت است. درب‌های ضد سرقت مرغوب ایرانی که در سایزهای استاندارد تولید می‌شوند، می‌توانند به خوبی امنیت ساختمان‌های شما را تضمین کنند. در نتیجه هیچ فرد غریبه‌ای نمی‌تواند به حریم خصوصی ساختمان شما تجاوز کند. به جرات می‌توانیم بیان کنیم شما با خرید این درب‌ها دیگر نگرانی بابت امنیت ساختمان خود نخواهید داشت. 
 

تولید درب ضد سرقت چوبی و فلزی


نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت 

هنگامی که شما این درب ساختمان را خریداری می‌کنید، باید به نکات بسیار مهمی توجه کنید. این نکات همراه با توضیحاتی مختصری درباره هر یک از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:


کیفیت
اولین و مهم‌ترین عواملی که در هنگام خرید این درب‌های ضد سرقت ایرانی باید به آن توجه کنید، کیفیت و متریال آن‌ها است. درب‌های ضد سرقت چوبی می‌توانند یکی از گزینه‌های ایده‌آل شما باشند. شما باید هنگام خرید درب ورودی منزل خود به طراحی و دیزاین ساختمان خود نیز دقت کنید. اما درب ضد سرقت فلزی نیز یکی دیگر از انواع درب ضد سرقت است. این درب می‌تواند در سایر ساختمان‌ها با طراحی منحصر به فردی استفاده شود. جالب است بدانید این درب‌ها نسبت به درب‌های چوبی، امنیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند. به همین دلیل در اغلب مراکز دولتی و شرکت‌ها از این نوع در ضد سرقت استفاده می‌شود. 


ضد اسید
بهتر است بدانید یکی از روش‌هایی که سارقان می‌توانند درب‌های ضد سرقت را باز کنند، استفاده از اسید است. این مسئله موجب شده است تا کارخانه‌های تولید کننده این درب‌های ضد سرقت ضد اسید را تولید کنند. شما با خرید یک درب ضد سرقت ضد اسید، مطمئن خواهید شد که درب به شما با استفاده از اسید نیز باز نخواهد شد. 


اندازه و ضخامت درب
توجه به اندازه و ضخامت درب ضد سرقت یکی دیگر از عوامل مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه بسیار زیادی کنید. زیرا هر چه این درب ضخیم‌تر باشند، امنیت آن بیشتر خواهد بود. هنگام خرید این در باید توجه کنید که ضخامت آن با ورودی ساختمان شما متناسب باشد. اندازه درب ضد سرقت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و باید آن را متناسب با ابعاد ورودی منزل یا محل کار خود انتخاب کنید. 


چهارچوب
هنگام خرید درب ضد سرقت، به چارچوب آن توجه کنید. متاسفانه برخی از افراد هنگام خرید به این موضوع توجه نمی‌کنند، از این رو انتخاب خوبی نخواهند داشت؛ زیرا هر چه چهار چوب این درب ها ایمن‌تر و مستحکم‌تر باشند، ایمنی ساختمان افزایش می‌یابد و دیگر افراد نمی‌توانند به صورت غیرقانونی وارد ساختمان شما شوند. البته اتصال یک چهار چوب به تخصص بسیار زیادی نیاز دارد؛ از این رو توصیه می‌کنیم که نصب آن را به افراد متخصص بسپارید. متخصصین ما در این زمینه در خدمت شما هستند. 


ضد رطوبت
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های درب‌های ضد سرقت ایرانی، این است که آن‌ها به صورت کاملاً ضد رطوبت تولید می‌شوند. در نهایت شما می‌توانید با خیالی آسوده آن‌ها را خریداری کنید. درب‌هایی که فاقد این ویژگی هستند پس از مدتی کیفیت خود را از دست می‌دهند، در نتیجه شما مجبور خواهید شد تا هزینه زیادی را صرف تعمیر آن‌ها کنید یا آن که آن‌ها را به شکل کامل تعویض نمایید. در نتیجه شما می‌توانید با خرید درب ضد سرقت ضد رطوبت، از این مشکل احتمالی در آینده پیشگیری کنید و در مخارج احتمالی خود در آینده نیز صرفه‌جویی نمایید.

تولید درب ضد سرقت امنیتی


فروش درب ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب 

درب‌های ضد سرقت که در بازار به فروش می‌رسند دارای ویژگی‌های متعدد و بسیار خوبی هستند که می‌توانند یک محصول ایده‌آل و عالی برای ساختمان شما باشند. اگر امنیت ساختمان شما برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد و به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و جدید هستید، پیشنهاد ما به شما خرید درب ضد سرقت است. شما می‌توانید با توجه به مطالبی که بیان کردیم یک درب ضد سرقت با کیفیت و مناسب تهیه کنید و امنیت را برای ساختمان خود به ارمغان آورید.
 

درب‌های ضد سرقت، درب‌های بسیار پرطرف‌داری هستند که تقریباً جای درب‌های معمولی را گرفته‌اند و هرکسی دوست دارد تا این درب‌ها را در خانه یا شرکت خود داشته باشد. البته باید به این نکته توجه داشت که درب‌های ضدسرقت نیز انواع مختلفی دارند و هرکسی برای خرید این درب‌ها باید به مواردی توجه داشته باشد.


درب‌های ضد سرقت در مقابل هرگونه فشار، آتش‌سوزی، برش و در یک عبارت کلی در برابر هر نوع دست‌کاری، ایمنی بالایی دارند. قفل این درب‌ها بسیار قدرتمند است و تقریباً هیچ سارقی نمی‌تواند این درب‌ها را باز کند. 
درب‌های ضد سرقت در برابر گرما و سرما نیز بسیار خوب عمل می‌کنند و عایق صدای خوبی نیز هستند. در بازار ایران معمولاً درب‌های ضد سرقت ترکیه، چینی و ایرانی به فروش می‌رسد که معمولاً درب‌های ترکیه و ایرانی بالاترین کیفیت را دارند. 


با همه این توضیحات، باز هم در خرید درب ضد سرقت باید به مواردی توجه داشت و افراد باتوجه‌به موقعیت مکان خود باید دربی را خریداری کنند که از ساختار خوبی بهره‌مند است. 
به‌عنوان‌مثال افرادی که می‌خواهند برای خانه خود درب ضد سرقت خریداری کنند، می‌توانند از یک درب ساده فلزی که از دولایه ورق 1 میلی‌متری و یک‌لایه عایق صدا و گرما ساخته شده است، استفاده کنند؛ اما این درب برای خانه‌های ویلایی یا کارگاه مناسب نیست. 


در خانه‌های ویلایی یا کارگاه‌های دور از شهر، سارقین فرصت بیشتری برای تخریب درب دارند؛ بنابراین بهتر است که ساختار درب بسیار قدرتمندتر باشد. درواقع فرد باید دربی خریداری کند که ضخامت لایه‌های فلزی بیشتر است و در داخل درب یک شبکه فولادی قرار دارد. 
این درب‌ها با موادی که ضد برش، ضد مته، ضد اسید و... هستند، پر می‌شوند؛ بنابراین سارقین نمی‌توانند این درب را تخریب کرده و وارد محیط شوند. 


جهت خرید درب ضد سرقت با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.


اطلاعات تماس کارخانه درب ضد سرقت هاسكا دُر


مدیریت : خانم خسروی 
تلفن تماس: 02166906893
موبایل: 09123996958


وب سایت: https://haskadoor.com/
فروشگاه اینترنتی :  https://darbturk.com/
پست الکترونیکی: info@haskadoor.com


اینستاگرام: https://www.instagram.com/haska_door/
تلگرام: https://t.me/saba_786
واتس اپ: https://wa.me/989123996958

توسط: ادمین

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید