پنج شنبه 30 فروردین 1403، 18 April 2024

تبلیغات
کارخانه صابون با ارزانترین قیمت
کارخانه صابون با ارزانترین قیمت
  • 1 سال و 2 ماه قبل - 4 اسفند 1401 ساعت 13:30
  • تعداد بازدید: 6162

کارخانه صابون با ارزانترین قیمت

کارخانه صابون با ارزانترین قیمت


کارخانه تولید صابون ارزان

کارخانه محلی برای تولید محصول نهایی می باشد که شامل بخش هایی برای تولید می باشد.که هر کدام از این بخش ها به صورت مجزا و کاملا تخصصی  وظایفی را که به آنها  محول شده را به خوبی انجام می دهند، تابتوانند محصول نهایی را که با رعایت تمامی اصول تولید شده را به دست مشتری برسانند.تا  رضایت خاطر آنها را جلب کنند.

کارخانه ای که در تولید کالاهای شوینده و مخصوصا صابون دارای بهره وری بیشتری باشد این امکان را دارد که بتواند محصول نهایی خود را با قیمت پایین تری نسبت به رقبا به مشتریان ارائه نماید.

عرضه انواع صابون با قیمت پایین تر می تواند به جذب بیشتر خریدارن کمک شایانی نماید. بدین صورت که مهمترین بحث جذب مشتریان بیشتر را می شود در گزینه داشتن قیمت مناسب تعیین نمود.


راه های ارتباطی کارخانه مواد شوینده پاکال :
تلفن :  02144683276
مدیر فروش : 09193884918
مدیریت : 09125813403

وبسایت :  https://paakall.com/
وبسایت : https://ishooiande.ir
واتساپ : https://wa.me/989125813403
آدرس : تهران شهرک اکباتان خیابان نفیسی نبش کوچه یاس پلاک 7


صابون چیست؟

از نظر علم شیمی صابون نمک اسید چرب است. از نگاه عمومی  هم صابون مواد شوینده و بهداشتی است که برای تمیز کنندگی و پاک کنندگی پوست از صابون استفاده می‌شود. صابون ها از نظر شکل و اندازه مختلف هستند. خصوصیات صابون خوب این است که شکل مناسبی داشته باشد و در وزن و اندازه ی مناسبی باشد که در دست به راحتی قرار بگیرد و به سهولت قابل استفاده باشد.وکف فراوان داشته باشد و در نهایت عطر و بوی خوبی داشته باشد و اسانس عالی و فوق العاده داشته باشد.


 صابون نوعی روان کننده است که در کارخانه های  ریسندگی هم از آن استفاده می‌شود.  و همینطور برای دستگاه‌هایی که نیاز به لغزندگی روی هم دارند از خرده ها و ضایعات صابون استفاده می‌شود.

به نوعی می شود از صابون به عنوان قدیمی ترین شوینده در طول تاریخ بشر نام برد که برای تمیزی و نظافت انسان های هزاران سال پیش استفاده میشده است.

تاریخچه صابون مطابق نوشته های تاریخ دانان باز می گردد به مردمان کشور باستانی مصر و چین که مردم در حدود 2 هزار سال پیش با مخلوط خاکستر چوب و پیه گاوی اقدام به تولید صابون های ابتدایی می کردند که تولید ان نیز فقط در حد مصرف خانواده صورت می گرفت.
 

کارخانه صابون با ارزانترین قیمت


انواع صابون

صابون انواع مختلفی دارد:  نوع اول صابون مایع یا مایع دستشویی که در بین عموم مردم جا افتاده و رایج است. از این مایع که اکثرا در سرویس های بهداشتی استفاده میشود. و از نظر بهداشتی هم بسیار تاکید شده است. نوع دوم  صابون جامد می باشد. که خود این  صابون جامد هم در انواع مختلف تولید میشود؛ *صابون حمام *صابون دست و صورت *صابون رختشویی که در اینجا به صورت اجمالی در مورد همه این صابونوها توضیحاتی خواهیم داد تا شما بتوانید براحتی با این صابون ها آشنایی پیدا کنید.صابون دست و صورت بیشتر برای پاک کردن پوست صورت استفاده می‌شود اما در گذشته که مایع دستشویی کمتر رواج داشت از این صابون ها برای شستن دست ها هم استفاده می‌شد. نوع دیگر، صابون مخصوص حمام است  که در شست و شو پوست بدن در هنگام دوش گرفتن در حمام استفاده می شود. و تمامی چربی ها و آلودگی های پوست بدن را پاک می‌کند.


مواد تشکیل دهنده صابون

پایه اصلی صابون از روغن است و از حل کردن روغن های حیوانی یا گیاهی یا چربی هادر مواد قلیایی تولید می‌شود.دو نوع فرمول صابون وجود دارد که صابون سخت یا نرم که هردو را توصیح خواهیم داد تا آشنایی کاملی از آنها پیدا کنید. صابون سخت با کاستیک یا سودا که همان سدیم هیدروکسید است تولید می‌شود. و نوع نرم آن از مخلوط پتاس تولید می‌شود. و مابقی از اسانس ها و عطرها و رنگ های دلپذیری به این ترکیب اضافه می‌شود.و صابونی باکیفیت تولید می‌شود.
 

کارخانه صابون با ارزانترین قیمت


کارخانه صابون پاکال

کارخانه پاکال یکی از بزرگترین تولید کنندگان‌ و عرضه کننده بهترین محصولات در ایران است که در شرق کشور واقع شده است.این شرکت بزرگ تولیدی برای تولید محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده میکند.تا در بازار بتواند با برندهای خارجی رقابت کند. این شرکت بزرگ تولیدی  علاوه بر  ارسال کالاها به تمامی نقاط کشور بهترین بازار فروش را در خارج از کشور دارد و محصولات تولیدی خود را به کشورهای همسایه ارسال می‌کند. و توانسته است مشتریان وفاداری را برای خود بدست آورد. صادرات این محصولات به کشورهای عراق، ارمنستان، روسیه، افغانستان ، ترکمنستان ، قزاقستان و ازبکستان   آذربایجان است.

 

چگونگی فروش صابون

هر شرکتی برای فروش خود روال کاری را در نظر می‌گیرد تا فروشها بخ صورت منظم انجام شود. شرکت پاکال هم از این امر مستثنی نبوده و روال کاری خود را به مشتریان اعلام می‌دارد. به این ترتیب که مشتریان با چندین روش می‌توانند خرید های خود را انجام دهند. روش اول به صورت سنتی است وخریداران می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی فروش سفارش خود را اعلام کنند و خرید های خود را انجام دهند. که امروزه با توجه به مشعله های زیاری که افراد دچار آن هستند روش مناسبی نیست و عده کمی این روش را انتخاب می‌کنند. روش دوم این است که با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند و ثبت سفارش کنند. و کارشناسان ما در کمال ادب و احترام پاسخگوی آنها هستند و سفارش را به خط تولید اعلام می‌کنند تا بار در اسرع وقت برای این خریداران عمده ارسال شود. روش سوم و راحترین روش و سریعترین روش این است که با مراجعه به سایت فروش شرکت پاکال ثبت سفارش مجازی کنند تا به صورت آنلاین سفارش به خط تولید اعلام شود.

 

فروش ویژه و آفر های آخر سال صابون

شرکت پاکال برای خریداران و مشتریان عزیزی که با شرکت در طی سال روابط تنگاتنگی در امر خریدو فروش داشته اند آفرهای ویژه ای را در نظر می‌گیرد. و همینطور برای خریدارانی که برای بازار شب عید خریدهای عمده داشته باشند هدایای ویژه و در خور آنها در نظر می‌گیرد تا در سال های آینده این روابط کاری منسجم و به طور منظم انجام گیرد. و آنها را به جمع شرکای تجاری خود اضافه کنند.
 

کارخانه صابون با ارزانترین قیمت


کاربرد صابون

صابون ها انواع مختلفی دارند به همین دلیل کاربرد مختلفی هم دارند. به طور مثال صابون های رختشویی برای شستشوی لباس و ملافه ها استفاده می شود وعلاوه بر آن بعضی از قالیشویی ها هم از آن برای براقیت بیشتر فرش ها از آن استفاده می‌کنند. و در کارگاه‌های مس و کارگاه‌های تولید ظروف روحی و ... برای براقیت و جلا دادن این ظروف از آن استفاده می کنند.یک کاربرد مهم صابون در  برخی شرکت های تولیدی پودر های رختشویی می باشد  که البته این شرکت ها صابون را به صورت رشته ای و پودر شده در فرایند تولید مصرف می‌کنند.خصوصیات صابون خوب حلالیت بالای آن در آب است. چون تنها حلالیت صابون آب یا H2o است،و اگر در آب به راحتی حل شد نشان دهنده ی این است که در تولید پودر رختشویی از آن استفاده شده است.

 

بازار فروش صابون کجاست؟

شرکت پاکال با وجود بازارهای فروش در سراسر کشور در  بازارهای صادراتی در خارج از کشور مثلا در کشور های همسایه هم فعالیت خود را آغاز کرده است و در این کشورها هم بسیار موفق عمل کرده است. و این هم به لطف  محصولات باکیفیتی است که  تولید می‌کند و برای صادرات ارسال می کند.

حاشیه سود محصولات این شرکت بسیار بالاست و افرادی که با شرکت ما کارکرده باشند با این موضوع آشنایی کامل دارند، و این خود باعث می‌شود که تاجران و خریداران مواد شوینده رو به این سمت بیاورند و همکاری خود را با شرکت هرچه بیشتر و محکمتر کنند‌.

هر جایی که مردم به آن مکان برای خرید مایحتاج خود مراجعه نمایند بازار اطلاق می شود. و مکانی که در آن خرید و فروش صابون صورت می گیرد بازار صابون گفته می شود.


شرکت پاکال نیز برای توسعه بازار فروش صابون در کل کشور اقدامات جدید و نویی را تدارم دیده است که مطابق بند های زیر مشغول انجام انها می باشد:

  1. تاسیس نمایندگی های فروش استانی در کل استانهای کشور
  2. تبلیغات صوتی و تصویری در رسانه های کشور
  3. چاپ و توزیع بروشورهای رایگان در فروشگا ها
  4. اهدای جوایز و هدایا به خریدارن


در کنار این اقدامات که از جانب تیم فروش و بازاریابی شرکت در حال انجام هست تیم دیگری بنام تیم تحقیق بازار برای ششناخت بهتر از بازار فروش و مصرف صابون در ایران مشغول جمع آوری اطلاعات و آمارها در خصوص نوع مصرف و میزان مصرف صابون انجام می دهند. کار این گروه این است که در بازار فروش صابون در کل ایران حضور فعال داشته باشند و مشاهدات خود را در مورد اینکه بیشتر مردم چه نوع صابونی را بهتر می پسندند و میزان خرید و فروش کدام نوع صابون از سایرین بیشتر است.

 

صابون مراغه

یکی از صابون هایی که در بازار خرید و فروش می‌شود صابون مراغه است.صابون مراغه از دو مواد اصلی تهیه و تولید می‌شود.

۱- پیه گوسفندی

۲- سود سوز آور

و مابقی هم اسانس و رنگ و دیگر مواردی که با آن تولید می‌شود و صابون پخته می‌شود.


صابون مراغه خاصیت فراوانی دارد و به این دلیل طرفداران زیادی دارند و از قدیم الایام مورد استفاده قرار می‌گرفت و هم اکنون هم مشتریان خود را دارد. این محصول به صورت بسیار آسان تولید می‌شود و حتی بسیاری از مردم می توانند در منزل هم این کار را انجام دهند. امروزه این صابون ها بیشتر در عطاری ها و فروشگاه‌ها و مغازه های کوچک و قدیمی یافت می‌شود. پس برای خرید از این محصولات با شرکت پاکال در تماس باشید.

توسط: ادمین

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر