سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024

تبلیغات
بزرگترین کارخانه پودر لباسشویی ایران
بزرگترین کارخانه پودر لباسشویی ایران
  • 1 سال قبل - 4 اسفند 1401 ساعت 11:58
  • تعداد بازدید: 1459

بزرگترین کارخانه پودر لباسشویی ایران

بزرگترین کارخانه پودر لباسشویی ایران


بهترین کارخانه پودر لباسشویی ایران

عرضه پودر لباسشویی از بزرگترین کارخانه پودر لباسشویی در ایران با افتخار از طرف شرکت پاکال در حال انجام هست. خرید از این کارخانه از الویت های اصلی تاجران و عمده فروشان داخلی و تاجران خارجی برای صادرات می باشد.


مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
تلفن :  02144683276
مدیر فروش : 09193884918
مدیریت : 09125813403

وبسایت :  https://paakall.com/
وبسایت : https://ishooiande.ir
واتساپ : https://wa.me/989125813403
آدرس : تهران شهرک اکباتان خیابان نفیسی نبش کوچه یاس پلاک 7


درباره پودر لباسشویی

پودر لباسشویی ماده ای جامد و پودری هست برای شستشوی لباس یا هر کالایی که از جنس پارچه. پودر لباسشویی را در اصطلاح عامیانه تاید می گویند.

تاید از قدیمی های موجود در بازار بوده که سالیان پیش در ایران خرید و فروش آن رایج بوده است.

تاید برند مطرحی در کل دنیا می باشد که با توجه به تولید انواع پودر های لباسشویی در داخل ایران دیگر تاجران رغبتی به واردات آن از خود نشان ندادند و بیشتر به توزیع پودرهای لباسشویی ایرانی بسنده نموده اند.


مواد لباسشویی در دو رده پودر لباسشویی و مایع لباسشویی دسته بندی می شود.

البته مصرف پودر لباسشویی در مقایسه با مایع لباسشویی دارای حجم دو برابری می باشد. یعنی اگر سالانه یک میلیون تن در جهان مایع لباسشویی مصرف شود میزان مصرف پودر لباسشویی دو میلیون تن در حال هست.

از لحاظ ارزش کالایی در سال ۲۰۲۰ میلادی میزان ارزش مادی این شوینده در بازار جهانی به میزان حدود ۱۲۰ میلیارد دلار تخمین زده شده بود.

پودر لباسشویی از لحاظ قدمت، قدمت زیادی در زندگی بشر ندارد و مانند انواع صابونی که تولید و مصرف آن به هزاران سال قبل باز می گردد تقریبا بر می‌گردد به حدود ۲۰۰ سال قبل.

هر چند شوینده پودر لباسشویی کالای پاک کننده ای جدید محسوب می شود ولی جهش ها و پیشرفت های بسیار بزرگی در زمینه کیفیت و کمیت این محصول رخ داده است.

شایان ذکر است که قبل از اختراع و تولید ابتدایی پودر لباسشویی شستشوی لباس توسط صابونهای لباسشویی انجام می‌شده. هر چند شستشو با انواع صابون لباسشویی شستشوی خوب و کاملی را انجام می داد اما زمان شستن لباس ها مدت زمان بیشتری را از افراد می گرفت.

 

انواع مدل های پودر لباسشویی

زمانی در حدود ۲۰۰ سال قبل که پودر لباسشویی در نوع ابتدایی این شوینده توسط اجداد ما انسانها اختراع و ساخته شد پودر لباسشویی فقط در نوع دستی بود.

پودر لباسشویی دستی یعنی شوینده پودری که برای شستشوی لباس ها اختراع شد و توسط دست افراد انجام می‌شده.

در قدیم چون دستگاه های ماشین لباسشویی در دنیا وجود نداشت به همین خاطر هنوز ایده اختراع ماشین لباسشویی به فکر بشر خطور نکرده بود. به همین دلیل فقط پودر لباسشویی دستی در بازار دنیا وجود داشت و شستشوی دستی راهکار مناسب برای تمیزی لباس ها به شمار می رفت.


همزمان با پیشرفت دانش و توسعه تکنولوژی انواع دستگاههای اتومات توسط انسان ها ایده‌پردازی و به مرحله تولید رسید که یکی از این دستگاه ها مربوط می شود به ماشین لباسشویی اتوماتیک.

همزمان به ایده تولید این دستگاه ایده تولید پودر لباسشویی ماشینی نیز توسط صاحب نظران و صاحبان فکر و ایده پرورش یافت و در همان سالها پودر لباسشویی نوع ماشینی نیز ساخته و به صورت انبوه به بازار ها روانه شد.

از همان زمان پودر لباسشویی در دو مدل پودر لباسشویی دستی و پودر لباسشویی ماشینی از جانب کارخانه های شوینده تولید و عرضه شد‌.

پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی خود در زیر بخش های دیگر نیز رده بندی می شود. در ادامه به انواع آنها اشاره خواهیم نمود.
 

بزرگترین کارخانه پودر لباسشویی ایران


کارخانه پودر لباسشویی پاکال

همانگونه که اشاره شد همزمان با فراگیر شدن استفاده از پودر لباسشویی ماشینی به جهت استفاده از ماشین لباسشویی که سرعت و کیفیت شستشو را در پی داشت تولید انواع مختلف پودر های شوینده با موارد زیر ادامه یافت:

۱. پودر لباسشویی دستی ۵۰۰ گرم

۲. پودر لباسشویی دستی ۱.۵ کیلو

۳. پودر لباسشویی دستی ۳ کیلو

۴. پودر لباسشویی دستی ۵کیلو

۵. پودر لباسشویی دستی ۱۰ کیلو

۶. پودر لباسشویی دستی ۲۰ کیلو

۷.پودر لباسشویی ماشینی ۵۰۰ گرم

۸. پودر لباسشویی ماشینی ۱.۵ کیلو

۹. پودر لباسشویی ماشینی ۳ کیلو

۱۰. پودر لباسشویی ماشینی ۵ کیلو

۱۱. پودر لباسشویی ماشینی ۱۰ کیلو

۱۲. پودر لباسشویی ماشینی ۲۰ کیلو


همانطور که مشاهده می کنید در اینجا ۱۲ نوع پودر لباسشویی در انواع دستی و ماشینی در سایزها و وزن ها و نیز بسته بندی های جعبه ای و سلفونی طراحی و تولید شده است. به همین جهت می توان شرکت شوینده پاکال را به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدی پودر لباسشویی در ایران نامید.

البته این مورد را نیز باید افزود که علاوه بر انواع تولیدات فوق الذکر این شرکت تولیدی برای صادرات این شوینده به دیگر کشورها انواع دیگر پودر های لباسشویی را در دستور ساخت مجموعه خود دارد.


معمولا تاجران کشورهای دیگر با توجه به سلیقه مردم در نوع مصرف پودر های لباسشویی را در سایزهای مد نظر هر کشوری به کارخانه پاکال سفارش می دهند‌. در اینگونه سفارشات کارخانه پاکال با توجه به گزینه های درخواستی و سفارش تاجران پودر لباسشویی با مشخصات زیر را برای تاجران خارجی تولید می نماید:

۱. اکتیو های مد نظر تاجران از اکتیو ۶ تا ۱۶

) اکتیو پودر نشان دهنده کیفیت و قدرت شویندگی آن هست)

۲. بسته بندی در وزن دلخواه مشتریان خارجی

۳. بسته بندی در سلفونهایی با طرح مد نظر مشتریان صادراتی

۴. تولید پودر لباسشویی با رنگ دلخواه خریداران خارجی و‌‌...

 

تفاوت پودر لباسشویی دستی و ماشینی

آیا تفاوت پودر لباسشویی دستی و ماشینی را می دانید؟

البته که می‌دانیم با پودر لباسشویی دستی لباسها  با دست شسته می شود و با پودر ماشینی لباسها با ماشین لباسشویی شسته می‌شود. این حالت کلی تفاوت این دو نوع پودر شوینده هست ولی تفاوت های دیگری نیز خواهند داشت که در زیر اشاره می کنیم:

۱. میزان کف پودر دستی بیشتر از پودر ماشینی هست

۲. قدرت شویندگی و پاک کنندگی در پودر ماشینی بیشتر و قوی تر از پودر دستی هست
 

بزرگترین کارخانه پودر لباسشویی ایران


لیست قیمت پودر لباسشویی

برای اینکه میزان و حجم فروش هر کالایی مشخص شود باید قیمت آن کالا معین باشد تا مشتریان عمده و مصرف کنندگان نهایی با بررسی آن نسبت به تعداد کالای خریداری شده تصمیم بگیرند، شایان ذکر است که نوع و میزان فروش پودر لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست و طبق همین قانون به فروش می رسد‌.

مطابق قانونی که در بازار خرید و فروش کالاها وجود دارد هر کالایی که دارای قیمت پایین تری باشد میزان تقاضای آن به همان نسبت افزایش خواهد داشت و در نتیجه حجم فروش زیاد خواهد شد‌. در این خصوص نیز شرکت تولیدی و صنعتی پاکال برای طبعیت از این قانون در بازار نسبت به قیمت گذاری منصفانه در دفتر مرکزی اقدام نموده و با رصد بازار نوع فروش و حجم آن را نیز بصورت ماهانه رصد می کند.


در ادامه به عنوان مثال به چند مورد از پودر های لباسشویی در شرکت پاکال اشاره می کنیم:

۱‌. پودر لباسشویی دستی ۵۰۰ گرم قیمت هر عدد ۹۰۰۰ تومان

۲. پودر لباسشویی ماشینی ۵۰۰ گرم قیمت هر عدد ۱۱۴۰۰ تومان

۳. پودر لباسشویی دستی ۱۰ کیلویی قیمت هر کیسه ۱۲۰هزار تومان

۴. پودر لباسشویی ماشینی ۱۰ کیلو قیمت هر کیسه ۱۴هزار تومان

البته باید توجه داشت که قیمت ها همواره در حال تغییر و تحول و نوسان هستند و بهتر است در هر زمانی که قصد خرید عمده داشتید با تماسی که با مشاوران فروش شرکت پاکال خواهید داشت از قیمتهای آنلاین و روز انواع پودرهای تولیدی شرکت اطلاع یابید.

با عنایت به اینکه ما در مجموعه تولیدی پاکال مواد اولیه مورد نیاز و نیز جعبه ها و کیسه های پودر لباسشویی را تولید می کنیم، در نتیجه بسیاری از هزینه های مازاد مانند قیمت های سرسام آور مواد اولیه و نیز کرایه حمل و نقل از بین خواهد رفت و قطعا محصول نهایی با قیمت تمام شده پایین تری تولید و در نهایت امر کالای شوینده با نره نازل تری به دست مصرف کننده نهایی خواهد رسید.

 

فروش صادراتی پودر لباسشویی فله

شرکت پاکال علاوه بر داشتن استراتژی و هدف در خصوص دستیابی به حجم مشخصی از بازار فروش پودر های لباسشویی در داخل کشور برنامه هایی نیز برای توسعه بازار فروش در صادرات و خارج از کشور تدارک دیده و تدوین نموده است.

پودر لباسشویی در هر شهر و کشوری با در نظر گرفتن سلیقه مصرف آن منطق متفاوت خواهد بود. بطوری که به عنوان مثال در کشور عراق بیشتر مردم طبق عادتی که در مصرف پودر شوینده دارند بیشتر حجم خریدشان مربوط می شود به کیسه های ۱۰ و ۲۰ کیلویی.

شاید یکی از علت‌هایی که باعث خرید این کالا با این وزن باشد داشتن قیمت ارزانتر نسبت به بسته های نیم کیلویی باشد‌.

دلایل خرید پودر لباسشویی با وزن ۱۰ و ۲۰ کیلویی در کشور  عراق:

۱. داشتن قیمت ارزانتر

۲. یکبار خرید به جای چندین با خرید

۳. همگام بودن با سلیقه مردم آن کشور

۴. معقول و پسندیده بودن خرید کالا با مقدار زیاد از نظر مردم عراق


چرا در اینجا بیشتر به کشور عراق اشاره شد؟

به این خاطر که با توجه به اینکه در اطراف ایران حدود ۲۰ کشور وجود دارند و می شود که بازار خوبی برای صادرات پودر لباسشویی به آن کشورها باشد ولی بطور میانگین نیمی از صادرات پودر های لباسشویی از ایران به کشور عراق صادر می شود.

از همین رو شرایط و میزان این صادرات هم برای مدیران کارخانه ها مهم هست و نیز برای مسئولین نیز بخاطر ارزآوری به ایران دارای اهمیت می باشد.


البته باید به خاطر داشت که برای اینکه پودر لباسشویی از ایران به دیگر کشورها صادر شود باید موضوعاتی را کارخانه ها رعایت نمایند و مطابق آن کالای تولیدی خود را به صادرات برسانند:

۱. داشتن مجوز های استاندارد ملی و بین المللی

۲. داشتن پروانه ساخت کارخانه

۳‌ داشتن پروانه بهداشتی که مورد قبول کشور ثالث هست

۴. داشتن نوشته به زبان کشور مقصد

۵. درج ترکیبات پودر لباسشویی به زبان آن کشور و به زبان انگلیسی

توسط: ادمین

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید