پنج شنبه 30 فروردین 1403، 18 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 4373

تجهیزات پزشکی و دیابت مهرشهر

فروشگاه دیجی دیابت فروش آنلاین تجهیزات پزشکی و محصولات دیابت البرز کرج دستگاه تست قند خون دیابت مهرشهر کرج اشتهارد طالقان ساوجبلاغ هشتگرد نظر آباد فردیس ملارد مهرشهر مهرویلا عظیمیه گلشهر گرمدره

نام و نام خانوادگی:

خانم وحیدی

موقعیت:

کرج

تاریخ ارسال:

20 مهر 1397 ساعت 10:28

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

02633308400

موبایل:

09125615001

پست الکترونیکی:

info@digidiabetiran.com

آدرس:

شعبه 1. کرج.مهرشهر. سر خیابان رسولی روبروی درب باغ سیب.حنب شیرینی فروشی ارم.تجهیزات پزشکی دیابت مهرشهر شعبه 2. کرج.پل فردیس.جاده ملارد.ایستگاه پیک.جنب داروخانه دکتر منتظری. تجهیزات دیابت صوفی

متن آگهی

فروشگاه اینترنتی سلامت و دیابت دیجی دیابت ایران

اولین مجری طرح سلامت در کرج
عرضه کننده محصولات دیابتی و رژیمی درب منزل و محل کار
دستگاه تست قند خون ، فشار سنج ، کفش طبی و...
مرکز فروش کفش طبی ، فروش ژل و بوتاکس . فروش مستقیم دستگاه‌های پوست و زیبایی

سایت فروشگاه اینترنتی دیجی دیابت به عنوان یکی از سایت های فروش تخصصی در زمینه تجهیزات پزشکی، مراقبتی و بیمارستانی است که مجموعه گسترده ای از ابزار و کالاهای پزشکی را برای فروش به صورت آنلاین و حضوری عرضه می کند.


فروشگاه تجهیزات پزشکی دیابت کرج

با ایجاد دسترسی عمومی آسان به ابزار و تجهیزات پزشکی با کیفیت که مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی ایران نیز می باشند، با تعداد زیادی از تولیدکنندگان و واردکنندگان معتبر کالاهای پزشکی همکاری کرده و طیف گسترده ای از محصولات و ابزارآلات پزشکی را به صورت مستقیم و بدون واسطه، با قیمتی مناسب در فروشگاه آنلاین خود عرضه می کند.


محصولات این فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی ، مجموعه ای از تجهیزات اتاق عمل، تجهیزات آزمایشگاهی، ابزار جراحی، تجهیزات هتلینگ بیمارستانی، تجهیزات پزشکی عمومی و خانگی، دستگاه های استریلیزاسون و لندری بیمارستانی، تجهیزات تخصصی زنان و زایمان، دستگاه ها و تجهیزات تصویربرداری پزشکی، محصولات فیزیوتراپی، توانبخشی و کاردرمانی، لوازم مصرفی پزشکی و بیمارستانی را در یک فروشگاه آنلاین گرد هم آورده تا خریدار با مشاهده ی کالای پزشکی مورد نیاز خود، اطلاعات لازم در رابطه با کالا (شامل قیمت، توضیحات کلی و مشخصات فنی کالا، کشور تولید کننده و رزومه ی برند مورد نظر و همچنین عکس و ویدیوی کالای پزشکی و مراقبتی) را دریافت و با مقایسه ی آن در بازار رقابتی حاضر، راحتی و اطمینان در خرید را با ما تجربه کند.


کاربران و خریداران محترم می توانند به راحتی در هر زمان و از هر مکان به صورت آنلاین به فروشگاهی بزرگ با طیف گسترده ای از محصولات و اطلاعات مربوط به هر محصول دسترسی داشته و به واسطه ی ما از تخفیفات برندها و شرکت ها بهره مند گردند. کالای خریداری شده نیز در سریع ترین زمان ممکن پس از ثبت خرید به به آدرس مربوطه ارسال می گردد.


شرکت های تأمین کننده تجهیزات پزشکی نیز به واسطه ی ما می توانند محصولات و کالاهای خود را به صورت رایگان به عموم افراد معرفی کنند تا در بازار برندینگ، در کنار برندهای معتبر و شناخته شده که بیشترین رسانه ها را در اختیار دارند، کالاهای آنها نیز به اعتبار کیفیت و کارایی بالایشان به رقابت بپردازند.

بدین ترتیب تولـیدکنندگان و واردکــنندگــان وســایل و تجـهـیزات پزشــکی، با ورود به کــسـب و کار آنـــلاین، به آسانی از مزایــــای فروش سریع تر و آسـان تر کالاها، حذف هزینه های بازاریابی و تبلیغات در فروش، دریافت امتیاز از مشتریان پیشین خود و کسب اعتبار، امکان خدمات رسانی به تمامی نقاط کشور بهره مند می گردند.


دیجی دیابت با پیروی از یک روند انتخاب دقیق، خود را در جایگاه خریدار قرار داده و یک راهکار مطلوب برای هر دو طرف فروشنده و خریدار ارائه می نماید. رویکرد شرکت در این زمینه؛ رعایت اصول اخلاقی در بازار، حراست و نگهداری از اطلاعات دریافتی از متقاضیان محترم است که در این راستا بالاترین سطح اعتماد، صداقت و یکپارچگی در ارائه خدمات را تضمین می نماید.

خرید خود را اینترنتی ثبت کنید تا برای شما رایگان ارسال کنیم...


محصولات پزشکی و دیابتی ارزان کرج و مهرشهر

دسته های محصولات
آرنج بند
بالشت بارداری
بالشت طبی
بخور
بدون دسته‌بندی
پشتی طبی
تب سنج دیجیتال پیشانی
تب سنج دیجیتال گوش
ترازو
جعبه کمک های اولیه
دستگاه قند خون
زانو بند
شکم بند
صندل طبی
فشار سنج
قوز بند
کپسول اکسیژن
کتف بند
کفش چرم
کفش طبی
کفش طبی تبریز
کمر بند
کیسه آب
گن و شکم بند لاغری
ماساژور
مچ بند


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02122088428

مرکز لیزر سعادت آباد

09197728191

سالن زیبایی و اپیلاس...

------

کلینیک تخصصی لیزر مش...

------

کلینیک آرمان الهیه