پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 3893

اپیلاسیون گلبهار

اولین و تنها سالن تخصصی اپیلاسیون گلبهار و انجام پارافین درمانی اپلاسیون کل بدن با بهترین مواد درجه یک بیوتی ایمیج اسپانیا

نام و نام خانوادگی:

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

12 اردیبهشت 1398 ساعت 20:00

تاریخ انقضا:

31 خرداد 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

گلبهار

متن آگهی

بهترین سالن اپیلاسیون گلبهار 

✔️بابهترین کیفیت با 10 درصد تخفیف

✅ ¦ در خدمت شما بانوانی که به وپوستتان اهمیت میدهید باشند

✅ ¦ خدمات اپلاسیون
✅ ¦ موم بیوتی ایمیج

✔️بدون ضرب و کبودی با بیحسی
✅ ¦ پاکسازی پوست
✅ ¦ با میکرودرم
✅ ¦ وماسک
✅ ¦ واسکراپ  

✅ ¦ وخدمات پارافین تراپی با مواد بیوتی ایمیج معطر

✅ ¦ دست
✅ ¦ پاها
✅ ¦ زیربغل
✅ ¦ زانو
✅ ¦ ویتامینه مو
✅ ¦ وکس صورت با
✅ ¦ اصلاح و لوسیون بعدشمع
✅ ¦ اصلاح همراه رنگ ابرو

✔️تا وقت هست عجله کنید
✔️بامعرفی هر نفر به ما تخفیف ویژه دریافت کنید

فواید اپیلاسیون به‌وسیله‌ی موم برای پوست

اپیلاسیون روشی مطمئن و آسان برای از بین بردن موقتی موهای بدن است. با هر بار اپیلاسیون از 4 تا 6 هفته از شر موهای زائد بدن خلاص می شوید. حتی می توانید این کار را با استفاده از موم در خانه انجام دهید. اپیلاسیون با موم معمولا به دو روش انجام می شود، یکی با موم سرد و دیگری با موم گرم. در روش اول، موم مستقیم روی پوست قرار می گیرد و سپس با استفاده از کاغذ یا پارچه از پوست جدا می شود. اما در روش موم داغ، به موم تا جایی که آب شود حرارت می دهند و سپس آن را روی پوست می مالند و قبل از اینکه کاملا سرد شود با استفاده از کاغذ یا پارچه آن را جدا می کنند.

هر دوی این روش ها برای پوست مفید است. در کل می توان گفت اپیلاسیون نسبت به دیگر روش های موقتی از بین بردن مو های زائد فواید زیادی دارد. مثلا اینکه ارزانتر و ساده تر است. شاید کمی زمان بر باشد اما روش مفیدی است. در ادامه می توانید دیگر فواید اپیلاسیون موهای زائد با استفاده از موم را از نظر بگذرانید.

بافت پوست
پوست پس از اپیلاسیون با موم لطیف تر می شود. این، یکی از بهترین فواید استفاده از موم است. وقتی موم روی پوست قرار می گیرد به سرعت شروع به خشک شدن می کند و در فاصله خشک شدن موم تا جدا کردن آن، سلول های خشک شده و مرده ی پوست به موم می چسبند و همراه آن جدا می شوند، در حالی که وقتی از تیغ یا کرم های موبر استفاده می کنید این اتفاق به این شکل رخ نمی دهد. در برخی موم ها برای ایجاد خاصیت مرطوب کنندگی از آلوئه ورا یا کره نیز استفاده می شود. پس اپیلاسیون با موم بافت پوست را تقویت می کند و در نتیجه پوست زیباتر می شود.

حساسیت و خارش ایجاد نمی کند
اپیلاسیون با موم به ندرت به خارش یا حساسیت پوستی منجر می شود. در حالی که کرم های موبر در بسیاری از موارد حساسیت زا هستند. در این نوع اپیلاسیون از موم استفاده می شود و مواد شیمیایی کمی در این فرایند درگیر هستند. این نوع اپیلاسیون به خارش منجر نمی شود و اگر این کار را به درستی انجام دهید حتی جوش های ریز قرمزی که در سایر موارد روی پوست‌تان می بینید هم ظاهر نخواهد شد.

نه بریدگی و نه زخم
در فراینداپیلاسیون از هیچ نوع ماده یا وسیله ای استفاده نمی شود که به ایجاد بریدگی یا زخم شدن پوست بیانجامد، در صورتی که اگر از روش اصلاح استفاده کنید امکان بریدگی بسیار بالاست.

پوستی صاف و بی مو
اپیلاسیون با موم تمام موها را کاملا از پوست جدا می کند. حتی کوچکترین و نازک ترین موها هم با استفاده از این روش از پوست جدا می شوند در حالی که در روش های دیگر مثل اصلاح بسیاری از موهای نازک و کوچک دست نخورده باقی می مانند و کار نیمه تمام انجام می شود.

سرعت رشد مو را کاهش می دهد
اما بزرگ ترین فایده ی اپیلاسیون با موم این است که پس از استفاده از این روش، سرعت رشد موهای زائد تا حد زیادی کاهش می یابد. به این ترتیب مو از ریشه از پوست خارج می شود و در نتیجه فرایند رشد مو دیرتر آغاز می شود و با سرعت کمتری پیشرفت می کند. مو پس از یک بار اپیلاسیون، حداقل به مدت سه تا چهار هفته رشد محسوسی نمی کند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09179587990

عرضه مستقیم ادکلن و ...

09179587990

فروشگاه عطر و ادکلن ...

09128665696

مرکز تخصصی گیتا

------

کلوپ زیبایی تیراژه