جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2113

فروش شیر خشک گلدن گات 1 و 2 و 3

فروش شیرخشک گلدن گات Golden goat فروشگاه گلدن گات یک دو سه فروش شیر خشک گلدن گات نیوزلند و ترکیه در تهران کرج شیراز کرمان بوشهر هرمزگان بندرعباس میناب قشم بندر لنگه کیش بندر کنگ جاسک خمیر درگهان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

بندرعباس

تاریخ ارسال:

22 مرداد 1401 ساعت 16:33

تاریخ انقضا:

31 مرداد 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروشگاه اینترنتی شیر خشک گلدن گات

شرکت گلدن گات برای اولین بار در سال 1998 با بررسی‌های دقیق تغذیه نوزادان با شیر بز رو مورد بررسی قرار داده؛ این شرکت سعی کرده با پروتئین‌های طبیعی شیر کامل بز، محصول مرغوبی رو برای نوزادان تولید کنه. شیر خشک بز گلدن گات 2 علاوه بر خواص شیر بز و عدم ایجاد مشکلات گوارشی با ویتامین‌های C، A، D، گروه B، فولیک اسید، زینک، آهن، کلسیم و فسفر غنی شده و میتونه باعث آرامش خاطر مامان و باباها بشه. 
 

گلدن گات
گلدن گات یکی از معروف ترین برند های نیوزلند است
ساخته شده بر اساس فرمولاسیون شیر بز
مناسب برای کودکان دارای حساسیت به پروتئین گاوی و لاکتوز
مناسب ترین شیر برای کودکان حساس به شیر گاو
این شیر بر اساس فرمولاسیون خاص خود نزدیک ترین فرمول را به شیر مادر دارد .
تقویت سیستم ایمنی بدن نوزاد
با دارا بودن کلسیم فراوان و مواد مغذی مناسب برای رشد استخوان ها و دندان های کودک بسیار مفید است.


شیر خشک گلدن گات یک golden goat 1

برای نوزادان تا 6 ماهگی تولید شده است که حاوی شیر بز مغذی و خوشمزه که برای رشد کودک شما کمک میکند. شیر بز با توجه به ساختار پروتئینی ویژه بز برای هضم آسان آن موجب خواهد شد که شما هیچ گونه نگرانی درباره نوزاد دلبندتان نداشته باشید. این شیر خشک گلدن گات بار آلرژیک کمتری دارد. این محصول برای کودکانی که مشکلات گوارشی یا به شیر گاو حساسیت دارند بسیار مناسب است. شیر بز سرشار از پروتئین است و پربی کمتری دارد. همپنین از هر خوراکی دیگری به شیر مادر شباهت دارد.


* 400 گرمی
* مناسب برای کودکان از 0 تا 6 ماهگی
* مناسب برای کودکان حساس به پروتئین شیر گاو و لاکتوز
* تنظیم کننده دستگاه گوارش (رفع اسهال و یبوست)
* مناسب برای کودکانی که مشکلات گوارشی و حساسیت به شیر گاو دارند
* دارای انواع ویتامین و پروتئین مورد نیاز کودک
* هضم آسان


شیر خشک بز گلدن گات دو  goldengoat 2

مناسب برای کودکان ۶ ماه به بالا
مخصوص کودکان حساس به پروتئین گاوی و لاکتوز
تنظیم کننده دستگاه گوارش(اسهال و یبوست)
هضم آسان
نزدیک ترین شیر به شیر مادر
دارای انواع ویتامین های مورد نیاز کودک


شیر بز بدلیل داشتن لاکتوز کمتر نسبت به شیر گاو و همچنین زنجیره کوتاه و متوسط اسیدهای چرب،نسبت به شیر گاو هضم راحت تری خواهد داشت.شیر بز سرشار از پروتئین است.چربی کمتری دارد و بیشتر از هر خوراکی دیگر به شیر مادر شباهت دارد.شرکت گلدن گات نیز با در نظر داشتن همه این موارد و با توجه به ویتامین های موجود در شیر طبیعی بز اقدام به تولید محصولی بسیار بی نظیر کرده است که میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای فرزندان شما محصوب شود.


شیر خشک نوعی فراورده لبنی است که در آن شیر تبخیر شده و به یک مادهٔ خشک تبدیل می‌شود. هدف از تولید پودر شیر حفظ بهتر آن است، عمر مفید پودر شیر به مراتب طولانی‌تر از شیر مایع است و به علت کم بودن رطوبت نیازی به یخچال ندارد. یکی دیگر از اهداف تولید پودر شیر کاهش حجم آن برای صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل است.


خواص شیر خشک گلدن گات

همان طور گفته شد شیر Golden Goat از شیر بز تهیه شده و به دلیل داشتن لاکتوز کمتر برای رفع مشکلات حساسیت به پروتئین گاوی مناسب می باشد. شیر گلدن گات با فرمولاسیون خاصی که دارد نزدیک ترین شیر به شیر مادر می باشد. گلدن گات منبع کلسیم فراوان می باشد و با داشتن مواد مغذی به تقویت سیستم ایمنی و رشد استخوان ها و دندان کمک می کند.


خواص شیر بز

شیر بز بدلیل داشتن لاکتوز کمتر نسبت به شیر گاو و همچنین زنجیره کوتاه و متوسط اسیدهای چرب، نسبت به شیر گاو هضم راحت تری خواهد داشت. شیر بز سرشار از پروتئین است. چربی کمتری دارد و بیشتر از هر خوراکی دیگر به شیر مادر شباهت دارد. شرکت گلدن گات نیز با در نظر داشتن همه این موارد و با توجه به ویتامین های موجود در شیر طبیعی بز اقدام به تولید محصولی بسیار بی نظیر کرده است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای فرزندان شما محسوب شود.


شیر خشک بز گلدن گات از شیر کامل و مغذی بزهایی که تغذیه طبیعی دارن تهیه شده و برای همه نوزادان مخصوصا اون‌هایی که گوارش حساسی دارن مناسبه. خوبه درباره خواص شیر بز بدونین:


اولین ویژگی شیر بز شباهت زیادش به شیر مادر هستش حتی فرآیند ترشح شیر بز خیلی شبیه ترشح شیر انسان هستش.
شیر خشک بز گلدن گات یک جایگزین مناسب برای کودکانیه که معده‌اشون تحمل شیر گاو رو نداره.
هضم پروتئین شیر بز به نسبت شیر گاو خیلی راحت‌تره چون اسیدهای چرب شیر بز زنجیره متوسط دارن بنابراین زودتر از اسیدهای چرب شیر گاو حل میشن.
شیر بز استفاده شده در شیر خشک بز گلدن گات، پروتئین کازئین آلفا کمتری داره و میتونه روی کودکانی که به پروتئین شیر حساسیت دارن بهتر جواب بده.


نوزادان شش ماهه به مواد مغذی زیادی احتیاج دارن و مصرف شیر بز جذب مواد غذایی مثل آهن، کلسیم، منیزیم و فسفر رو افزایش میده.
شیر خشک گلدن گات با داشتن ویژگی‌های گفته شده همراه ویتامین‌ها و املاح معدنی، مواد مغذی ضروری برای رشد کودکان رو فراهم میکنه. حتی شما میتونین غذای کمکی نوزاد شش ماهه رو با شیر خشک بز شروع کنین مثلا سرلاکش رو با شیر خشک بز گلدن گات مخلوط کنین؛ اینطوری معده‌اش ساده‌تر با مواد غذایی نیمه جامد آشنا میشه.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

پیرسینگ و کاشت نگین ...

------

سالن زیبایی بانو پا...

09124876811

سالن زیبایی نیدا