سه شنبه 4 اردیبهشت 1403، 23 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 566

دستگاه تیرچه صنعتی سمنان

دستگاه تولید تیرچه صنعتی گیربکسی فروش دستگاه تیرچه استاندارد در سمنان شاهرود دامغان گرمسار مهدی شهر ایوانکی شهمیرزاد بسطام سرخه

نام و نام خانوادگی:

آزمون

موقعیت:

تهران_سمنان

تاریخ ارسال:

11 مهر 1400 ساعت 15:53

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

02176300730

موبایل:

09126105540

پست الکترونیکی:

-

ویدئو:

آدرس:

دفتر: تهران، خیابان جمهوری، مابین چهارراه استانبول و چهارراه سی تیر، پلاک ۴۳۳ طبقه دوم کارخانه: تهران، دماوند، ۴کیلومتربعد از پلیس راه گیلاوند، جاده گیلان، شهرک صنعتی دماوند۲

متن آگهی

دستگاه تیرچه صنعتی سمنان

مهم ترین ویژگی‌های یک سقف‌،‌‌ مقاومت و پایداری آن در برابر نیروهای وزن خود و بارهایی که قرار است سقف تحمل نماید که عمده ترین آن در بام بار برف است. انواع سقف‌های سازه‌ای به شرح زیر دسته بندی شده‌اند.

‌سقف طاق ضربی

‌سقف تیرچه بلوک سفالی و سیمانی و فوم

‌سقف تیرچه کرومیت

‌سقف کامپوزیت

‌سقف عرشه فولادی

‌سقف دال بتنی

‌سقف تیر دال

‌سقف قابلمه‌ای

‌سقف و دیوار کناف

 

سقف طاق ضربی

این نوع سقف‌ها در سال‌های نه چندان دور کاربرد بسیار فراوانی داشت که کاربرد آن به دلایل زیر بود.

‌سرعت اجرای بالا

‌در دسترس بودن مصالح

‌عدم نیاز به تخصص اجرای بالا

سیستم طاق ضربی یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین نوع سقف‌های رایج در کشور است. جهت اجرای این سقف بین دو تیر موازی که در اصطلاح به آن پل گفته می‌شود تیرهای فرعی به موازات هم و عمود بر پل ها نصب می‌شوند.
سیستم طاق ضربی یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین نوع سقف‌های رایج در کشور است. جهت اجرای این سقف بین دو تیر موازی که در اصطلاح به آن پل گفته می‌شود تیرهای فرعی به موازات هم و عمود بر پل ها نصب می‌شوند.

سقف تیرچه بلوک سفالی، سیمانی و فوم

یکی از متداول‌ترین و رایج‌ترین سقف‌های موجود در کشور سقف تیرچه بلوک است. در این سیستم از تیرچه‌ها به عنوان تیر فرعی استفاده می‌کنند و بلوک‌ها تنها نقش پر کننده بین تیرچه‌ها را دارند و نقش سازه‌ای ایفا نمی‌کنند.

‌تیرچه و بلوک برای پوشش سقف ساختمان‌های اسکلت آجری و اسکلت فلزی و اسکلت بتن آرمه استفاده می‌شود.

سقف تیرچه و بلوک جزء دال‌های یک طرفه به حساب می‌آید که در این نوع سقف برای کاهش بار مرده از بلوک‌های توخالی بسیار سبک (‌مجوف) بتنی یا سفالی یا فوم برای پر کردن سقف استفاده می‌شود.

در صورتی که تیرچه به یک تیرآهن منتهی می‌شود می‌بایست با استفاده از میلگرد ممان(لنگر) منفی، تیرچه به تیرآهن مهار شود تا در زمان زلزله دچار گسیختگی نشود.‌

میلگردهای ممان منفی موجب می‌شود تا سقف به صورت یکپارچه عمل کرده و ایمنی آن بسیار بالا رود. باید توجه داشت که هر تیرچه باید توسط این میلگردها به تیرآهن باربر خود متصل شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر