پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1110

صنايع فولادی آذر گستر سديد

میلگرد ساده صنعتی تولید کننده میلگرد ساده تولید کننده مقاطع فولادی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

19 مرداد 1399 ساعت 21:11

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

تولید کننده میلگرد ساده صنعتی

به نام خداوند مهر و دوستی
با عنايت به پيشرفت و توسعه تجارت فلزات و استفاده روز افزون آن در تمامي پروژه هاي صنعتی و ساختماني و اشياء‌ فلزي و..... و با توجه به نياز مبرم شركت هادر زمينه ساخت و ساز , این مجموعه با نام / شركت صنايع فولادي آذر گستر سديد در سال 1390 به بهره برداری رسیده و فعال میباشد فعالیت تولیدی این شرکت در محل کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد واقع در استان تهران می باشد. تولید/فعالیت در گروه کالایی کد ساخت اهن وفولاد اساسي(2710) ساخت فلزات اساسي(27) با مجوز پروانه بهره برداري شماره 34150 و تاریخ 23/07/1390 برای ميلگرد آهني با کد کالایی 27101234 به ظرفیت 4400 تن در خدمت صنعت کشور ایران می باشد،و مفتخر است با بيش از ۷ سال سابقه كار با صنایع ماشین سازی ، شركتهاي تولیدی خصوصي.قطعه سازان صنایع فلزی و انبارهای فروش آهن آلات آمادگي خود را جهت فروش تولیدات میلگرد ساده خود بدون واسطه به صورت کلی وجزئی اعلام ميدارد,لذا جهت سهولت در خرید و دریافت قیمت و کسب اطلاعات بیشتر مشتریان میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در سایت بهره مند شوند .

مراحل تولید میلگرد ساده با دستگاه اتوماتیک :
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.

مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند.میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده در صنایع فولادی آذر گستر سدید به طول 6 متر برش داده می شوند و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند.
استانداردهای میلگرد ساده
این نوع میلگرد براساس استانداردها میلگرد A1 و براساس استانداردهای جدید میلگرد ساده خام گفته می شود.
میلگرد ساده در صنایع فولادی آذر گستر از قطر 10 تا 40 میلی متر تولید می شود.

میلگرد ساده (A1) با تنش جاری ۲۴۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۳۶۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۲۵ درصد به عنوان میلگرد نرم یا خام شناخته شده و عمدتاً بصورت صاف و بدون آج است. این میلگرد برای آهنگری، تغییر شکل (کشش کاری)و انجام عملیات تراش و جوشکاری بر روی آن مناسب است. ‌

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

سرب، شیشه سربی، ملزو...