سه شنبه 4 اردیبهشت 1403، 23 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 695

فروشگاه سیم و کابل های برق ساختمان

مرکز خرید و فروش کابل جوشکاری لاله زار تهران بورس فروش کابل های برق ساختمان فروشنده سیم های برق ساختمان خرید عمده سیم و کابل قیمت سیم و کابل البرز و راد افشان نمایندگی سیم و کابل راد افشان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

26 آبان 1400 ساعت 17:06

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروشگاه سیم و کابل های برق ساختمان

فروشگاه سیم و کابل سامان ، فروشنده انواع سیم و کابل برق و جوشکاری در لاله زار

تولید و فروش انواع سیم و کابل افشان و مفتولی
کابل های کنترل ، شیلد و فرمان
کابل های آلومینیوم
کابل های ابزار دقیق
کابل های جوش
تولید انواع کابل تخصصی طبق سفارش
ارائه ضمانت نامه کتبی کلیه محصولات
آماده همکاری با سازندگان و انبوه سازان مسکن

گروه صنعتی سیم و کابل سامان فعالیت خود را در زمینه برق صنعتی از سال 1388 آغاز نمود. که با بهره مندی از بهترین متریال و بروز ترین تکنولوژی و فعالیت برای حفظ استاندارد های جهانی به همراه پرسنلی مجرب و ماهر در زمینه سیم و کابل های فشار قوی و ضعیف کابلهای جوش ، کنترل شیلد دار، ابزار دقیق و تلفنی و انواع تابلوهای برق صنعتی ،تجهیزات برق ،روشنایی و اتوماسیون صنعتی،توانسته تا به اینجا رضایت تمامی مشتریان را در ابعاد کاری کوچک و بسیار وسیع حفظ کند.این واحد صنفی مفتخر است بابت همکاری با تمامی شما همکاران گرامی.

فروشگاه سیم و کابل های برق ساختمان

بالاترین کیفیت سیم و کابل 

فروشگاه سامان با بیش از دو دهه تجربه فعالیت در زمینه تولید و فروش تجهیزات برق صنعتی و انواع سیم و کابل، تمام سعی خود را بر آن داشته تا اولویت اول خود را رضایت و اعتماد مشتری قرار داده و با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک در جلب رضایت مشتریان خود و نیز جذب مشتریان جدید همواره بکوشد.


مناسب ترین قیمت سیم و کابل در تهران

گروه سیم و کابل سامان با برقراری ارتباطات پایدار و بلند مدت با تامین کنندگان مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید و واردات محصولات، ضمن تضمین کیفیت محصول، پایین ترین قیمت ممکن را نیز در مقایسه با فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی کشور برای ارائه خدمات به مشتریان گرامی میسر ساخته است .


تحویل فوری سفارش انواع سیم و کابل 

کارشناسان سامان کابل با ارائه راهنمایی های لازم جهت انتخاب مناسب ترین محصول مورد نیاز شما، ضمن جلوگیری از هدر رفتن وقت، به شما کاربران و همراهان ستایش کابل این تضمین را میدهند که در سریع ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت، محصول خود را در زمان تعیین شده تحویل بگیرد. .

فروشگاه سیم و کابل های برق ساختمان


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر