سه شنبه 4 اردیبهشت 1403، 23 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 592

فروشگاه سیم و کابل صادراتی خراسان رضوی

نمایندگی کابل کرمان و سمنان و کاویان و افشان در خراسان رضوی مشهد نیشابور سبزوار تربت حیدریه کاشمر قوچان تربت جام تایباد چناران گناباد سرخس گلبهار درگز خواف بردسکن طرقبه شاندیز پخش و عرضه سیم و کابل

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-خراسان

تاریخ ارسال:

5 آذر 1400 ساعت 12:45

تاریخ انقضا:

31 خرداد 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

نمایندگی و دفتر مرکزی :

متن آگهی

تولید کننده و فروشنده انواع سیم و کابل در خراسان رضوی مشهد

✳️ شرکت سیم وکابل  به عنوان حرفه ای ترین تولیدکننده انواع سیم و کابل در ایران، مصمم است ضمن رعایت الزامات قانونی و سایر الزامات مرتبط، با تکیه بر دانش و توانمندی کارکنان متعهد و متخصص و  به خدمت گرفتن سیستم های نوین مدیریتی، بستر مناسبی را جهت رعایت استانداردها و تولید محصول با کیفیت در راستای افزایش رضایت مشتریان فراهم نماید..

✳️استفاده از بهترین و برترین مواد اولیه و قطعات موردنیاز ساخت محصولات، تهیه و تامین ماشین‌آلات کارآمد و دقیق خط تولید، برقراری نظام تامین کیفیت، اعتقاد به انجام کار صحیح و نهادینه کردن این امر در پرسنل طراحی و تولید، کلید تولیدات باکیفیت شرکت بلدن کابل  است.

✳️ شرکت بلدن کابل به عنوان تولیدکننده و عرضه کننده سیم و کابل فشار ضعیف؛ با داشتن کادر فنی متخصص و نمایندگی های فروش فنی، با ارائه خدمات پس از فروش طلایی موفق شده است رضایتمندی مشتریان را در زمینه سیم و کابل فشار ضعیف در طی سال های متوالی فراهم نماید. 

✳️مجموعه بلدن کابل ارائه دهنده انواع مختلف سیم و کابل (wire and cable)است. این موضوع باعث می‌شود نیاز مشتریان مختلف در مورد انواع کابل‌ها و سیم‌ها برآورده شود. در این مجموعه همچنین افراد متخصص و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که بر اصالت و کیفیت محصولات به صورت دقیق نظارت می‌کنند.
 

فروش انواع کابل های  فشار ضعیف ،فیبر نوری ،مخابراتی،خودنگهدار و شبکه

✳️ با وجود نیروی انسانی مستعد و دستگاهها و تجهیزات پیشرفته شرکت سیم وکابل شرکت بلدن کابل ، بستر تولید انواع کابل شبکه اعم از :

🔸 کابل شبکه کواکسیال
🔸 کابل فیبر نوری
🔸 کابل زوج سیم به هم تابیده بدون محافظ (UTP)
🔸 کابل زوج سیم به هم تابیده با محافظ (STP) فراهم گردیده است. 


تولید و پخش کابل های کنترل ساده و شیلد دار,کابل های مخابراتی هوایی و زمینی

✳️  تمام تولیدات سیم وکابل شرکت بلدن کابل قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می‌باشد.

✳️شرکت تولیدی سیم و کابل بلدن کابل با افتخار تولید سیم های مخابراتی را در دستور کار خود قرار داد و با استعانت از خداوند متعال  رضایت مندی همکاران را که همیشه به عنوان برگ برنده ای در کارنامه خود به همراه داشته است را مدنظر قرار داده است...امید است که در این راه ما را تنها نگذارید و با پیشنهادات خود ما را در کمی و کاستی ها و یا مشکلاتمان یاری رسانید....


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر