جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 720

فروشگاه سیم و کابل صادراتی سمنان

عاملیت فروش و عرضه سیم و کابل سمنان و کرمان و کاویان و افشان در سمنان شاهرود دامغان گرمسار مهدی شهر ایوانکی شهمیرزاد بسطام سرخه بازار خرید و فروش سیم و کابل در استان سمنان بورس پخش عمده سیم و کابل

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-سمنان

تاریخ ارسال:

5 آذر 1400 ساعت 19:55

تاریخ انقضا:

31 خرداد 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

نمایندگی و دفتر مرکزی :

متن آگهی

نمایندگی رسمی سیم و کابل سمنان ، فروش انواع کابل سمنان با قیمت ارزان

فروش ویژه کابل خودنگهدار آلومینیم
عرضه کننده انواع کابل برق فشار قوی
تولید کننده کابل آلومینیومی فشار متوسط
 فروش کابل مخابراتی و کواکسیال

✔️شرکت بلدن کابل در راستای نیل به خودکفائی کشور و شـکوفائی اقتصاد میهن اسلامی در زمینه تولید انواع سیم و کابل برق تاسیس گردید و به دست متخصصـان ایـرانی  به بهره برداری رسید و براساس استانداردهای ملی و بین المللی جهت برآورده ساختن نیاز بازارهای داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز نمود .

✔️این شرکت اقدام به طرح توسعه و افزایش توانمندیهای خود علی الخصوص در زمینه کابلهای تخصصی ( که عمدتاً از خارج از کشور وارد می گردید ) نمود و به بهره برداری رسید .

✔️توليد انواع سيم عايق نشده ( افشان و زميني )، انواع سيم روكش دار مسي ( افشان و زميني )، انواع سيم آلومينيومي روكش دار، انواع كابل برق افشان با كاربرد عام از جنس مس، انواع كابل انتقال برق از جنس مس حداكثر تا يك كيلو ولت ( زميني )، انواع كابل برق با كاربرد خاص از جنس مس ( غلاف سربي، ابزار دقيق، كنترل، جوش )، كابل برق صنعتي و ساختماني از جنس آلومينيوم ( مفتولي و افشان )، سيم آلومينيوم با مغز فولادي خود نگهدار هوائي، كابل آلومينيوم با مغز فولادي خود نگهدار هوائي، كابل انتقال برق از جنس مس بيشتر از يك كيلو ولت و حداكثر تا 20 كيلو ولت، كابل انتقال برق از جنس آلومينيوم بيشتر از يك كيلو ولت و حداكثر تا 20 كيلو ولت، كابل انتقال برق از جنس مس بيش از 20 كيلو ولت و حداكثر تا 63 كيلو ولت، كابل انتقال برق از جنس آلومينيوم بيش از 20 كيلو ولت و حداكثر تا 63 كيلو ولت و....

✍️چند نکته مهم و کاربردی در خرید سیم و کابل و انتخاب محصولات مورد نیاز با برند مناسب:

✔️کابل های برق فشار ضعیف در انواع مسی و آلومینیومی امروزه با تنوع برند در بازار، در دسترس مشتریان قرار دارد.
بسیاری از مشتریان برند های خاصی را جهت خرید خود انتخاب می کنند و این موضوع نشات گرفته از تجربه خوبی که از استفاده از محصولات آن برند در ذهن آنها باقی مانده است، می باشد.
✔️اما نکته قابل تامل در خصوص برند های ناشناخته ای می باشد که کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی را برای ایجاد رقابت با برند های شناخته شده عرضه می کنند که انتخاب محصولات این برند ها می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها برای مشتریان و پروژه های آنها شود.
✔️کارشناسان فروش می توانند در ارائه مشاوره های لازم به مشتریان بسیار مهم باشند و همچنین مشتریان باید یک مرکز فروش کابل معتبر را برای خرید خود انتخاب کنند.

✔️مشتری مداری برای ما یک اولویت بسیار مهم است، به همین خاطر در تلاش هستیم که بهترین و بی نقص ترین شرکت در زمینه فروش سیم و کابل و همچنین رضایت مندی مشتری باشیم.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر