شنبه 1 اردیبهشت 1403، 20 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 882

نمایندگی فروش دستگاه لیزر الکساندرایت یاسوج

شرکت واردات و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت دایود و کندلا در بویراحمد و کهگیلویه یاسوج دوگنبدان دهدشت لیکک چرام لنده باشت سی سخت سوق دنا گچساران فاریاب مارگون دیشموک قلعه رییسی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

20 آذر 1400 ساعت 00:34

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

متن آگهی

نمایندگی انحصاری و واردات و فروش دستگاه لیزر مو زائد الکساندرایت در بویراحمد و کهگیلویه یاسوج

دستگاه لیزر الکساندرایت چگونه کار می کند؟
کارکرد دستگاه های لیزر به هم شبیه است. اساس کار این دستگاه ها بر روش فوتوترمولیز هست. در فوتوترمولیز، نور یه ناحید هدف تابانده می شود و باعث ایجاد حرارت در آن ناحیه می شود. حرارت تولیدشده فقط روی فولیکول های مو اثر گذاشته و بر روی بافت پوستی اثری ندارد.

نور تولیدشده توسط دستگاه های لیزر، از یک جهت به پوست تابیده شده و باعث ایجاد گرما در ناحیه هدف می شود. انرژی گرمایی تولیدشده، به فولیکول های مو و پوست وارد می شود و بر روی رنگدانه های پوست و فولیکول های مو و رنگدانه های داخل اثر می گذارند. فولیکول های مو در اثر حرارت ایجاد شده، از بین می روند.
این طیف نوری بر روی کل قسمت های بدن از جمله صورت، زیربغل، بازو، ساعد، بیکینی، ساق پا، ران و … تاثیر می گذارد. 
 

شناخت انواع طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت

تکنولوژی Alex یا طول موج دستگاه الکساندرایت:
این تکنولوژی طول موجی755 نانومتر تولید می کند . این طول موج، انرژی و قدرتی را به پوست منتقل میکند که برای تمامی موها و پوستهای مختلف کاربرد دارد و اثزبخش می باشد.

تکنولوژی دایود طول موج دستگاه دایود:
طول موج این تکنولوژی 810 نانومتر می باشد . به دلیل پهنای این طول موج، در عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند و به راحتی فولیکول های مو را تخریب می کند.
و اینکه به علت این قابلیت مقطع بیشتری را تحت پوشش درمان قرار می دهد بنابراین سرعت بالاتری دارد.

تکنولوژی YAG:
این تکنولوژی طول موج1064 نانومتر را داراست. پر واضح است که عمیق ترین نفوذ را در پوست دارد . به همین دلیل بهترین و مناسب ترین دستگاه برای پوستهای تیره یا کسانی که سولار رفته اند یا پوست خود را برنز کرده اند.
 

حذف موهای زائد بانوان با دستگاه لیزر الکساندرایت :

یکی از مهم ترین قسمت هایی از بدن زنان که همه مردان دوست دارند و برای شان جزء جذابیت جنسی زنان محسوب می شود ، ناحیه بیکینی است. هر چقدر این ناحیه تمیز تر ، لطیف تر و عاری از موی زائد باشد ، مردان بیشتر خوششان میاید.

بنابراین یکی از اسرار و دانستنی های مهم زناشویی که هر خانمی باید بداند ، بدون مو نگه داشتن این ناحیه است.
دیگر زمان داشتن پوست زمخت و تیغ تیغی در ناحیه بیکینی به سر آمده، در عوض، توسط تکنولوژی لیزر می توانید حتی به سخت ترین و دست نیافتنی نواحی بدن نیز دست یابید. دیگر لازم نیست موهای زیر پوستی موهای ناحیه تناسلی خود را پس از ساعاتی اصلاح تحمل کنید. با لیزر بیکینی دیگر هیچ گاه این موهای زائد مزاحم را در بدن خود نخواهید دید و با اعتماد به نفسی که به شما می بخشد ، می توانید به بهبود روابط جنسی و زناشویی تان نیز کمک کنید.

یکی از معضلات خانم ها در مورد بیکینی و ژنیتال خود، تیره بودن این ناحیه از بدن است. شما به راحتی می توانید این مشکل را پشت سر بگذارید. به این صورت که لیزر موهای زائد به راحتی ریشه و قسمت های تیره زیر پوست را از بین می برد و سبب می شود تا پوست ناحیه ژنیتال شما پس از انجام جلسات لیزر موهای زايد کاملا رنگی روشن و پوستی لطیف پیدا کند. لطفات پوست به دلیل بسته شدن منافذ پوست به دلیل وجود داشتن موها زائد است.
پس از لیزر موهای زائد ژنیتال دیگر نیازی به وکس کردن، استفاده از موم و دستگاه اپلیدی نیست و برای همیشه با موهای زائد بیکینی خود خداحافظی کنید.
 

رفع موی زائد آقایان با دستگاه لیزر الکساندرایت : 

1- ریش یکی از نقاطی است که آقایان معمولا پس از جلسه اول لیزر موهای زائد تصمیم به حذف آن می گیرد.
2-  کندن موهای زائد گوش و بینی بسیار دردناک بوده و آقایان تمایل دارند که این دسته از موهای زائد را با لیزر از بین ببرند.
3- پشت بدن یا همان کمر پرکاربرد ترین نواحی است که آقایان با لیزر موهای زائد آن را از بین می برند.
4- لیزر موهای زائد ناحیه دستگاه تناسلی از دیگر مناطقی است که میتوان آن را با لیزر موهای زائد مردان از بین برد.
5- معمولا ورزشکاران برای موهای زائد پا، ران،بازو، سینه و شکم از لیزر موهای زائد مردان استفاده می کنند.

شايعاتی در مورد لیزر موهای زائد آقایان ، مبنی بر ناباروری وجود دارد . در حالیکه لیزر ۳تا ۴ میلیمتر در داخل پوست نفوذ کرده وتنها سطح پوست را گرم می کند و قدرت نفوذ به اندام داخلی بدن را ندارد و تنها توسط رنگدانه مو قابل جذب است . از جمله عوارض و نکات منفی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
١.لیزر این ناحیه نسبتا گران است .
٢.امکان سوختگی در ناحیه تناسلی بیشتر است . 
٣.نسبت به دیگر نقاط بدن درد بیشتری دارد که با کرم های بی حسی قابل کنترل است
٤.ممکن است جلسات متعددی برای دستیابی به نتایج دلخواه مورد نیاز باشد . 
٥.با توجه به حساس بودن این ناحیه از بدن بعدازلیزر ممکن است پوست کمی حساس تر و نازک تر شده و یا قرمزی و تورم ایجاد شود که با مراقبت های لازم برطرف خواهد شد .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

گالری بهناز

02122088428

مرکز لیزر سعادت آباد

09107623721

آراد اکسیدان

------

میکرونیدلینگ صورت در...

09381111710

کلینیک پوست مو و زیب...

02122860163

دندانپزشكی تخصصی دكت...