شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 976

فروشگاه لوازم یدکی مزدا گیلان

بورس خرید و فروش و توزیع لوازم یدکی اصلی و اورجینال مزدا موتور در رشت بندر انزلی لاهیجان لنگرود هشتپر طالش آستارا صومعه سرا رودسر فومن ماسال املش رودبار منجیل شفت ماسوله کیاشهر آستانه اشرفیه

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-گیلان

تاریخ ارسال:

27 خرداد 1401 ساعت 14:57

تاریخ انقضا:

31 تیر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

مرکز فروش لوازم و قطعات یدکی مزدا در رشت 

حتماً خودروهای شرکت مزدا را بسیار دیده‌اید و از رانندگی با این خودروهای ژاپنی بسیار لذت برده‌اید. محصولات مزدا همگی زیبا، باکیفیت و بادوام هستند. شاید بد نباشد که بدانید نام مزدا از نام اهورامزدا گرفته شده است. 
اهورامزدا خدای هوش و دانایی است و به دلیل اینکه با نام ماتسودا (دومین رئیس شرکت و بنیان‌گذار شرکت مزدا) تشابه آوایی داشت، انتخاب شد. در ابتدا این شرکت با تولید چوب پنبه، کار خود را آغاز کرد و سپس به تولید قطعات خودرو روی آورد. 
البته در جنگ جهانی دوم این شرکت ژاپنی تجهیزات جنگی تولید می‌کرد و دوباره بعد از آن به سمت تولید وانت‌های باری 3 چرخ رفت که همچنان این وانت‌ها در هند و چین پرطرف‌دار هستند. 
در ایران نیز وانت‌ها و سواری‌های مزدا بسیار پرطرف‌دار هستند. امروزه سواری‌های مزدا 3 در بین ایرانیان بسیار محبوب بوده و افراد زیادی به دنبال خرید این خودروهای زیبا و باکیفیت هستند. 


خرید لوازم و قطعات جانبی مزدا 

خودروهای مزدا نیز مانند هر برند دیگری به لوازم جانبی نیاز دارند. برخی از این لوازم برای بالابردن کیفیت، رفاه و زیبایی خودرو لازم هستند و برخی دیگر در مواقع سانحه یا خرابی خودرو به کار می‌آیند. 


باوجوداینکه این خودروها به‌آسانی به تعمیر نیاز ندارند و معمولاً استهلاک بسیار پایینی دارند؛ اما باز هم ممکن است در مواقعی به لوازم‌یدکی نیاز پیدا کنید؛ البته خرید لوازم و قطعات مزدا کار چندان سختی نیست و همه می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ و معتبر این لوازم را تهیه کنند؛ همچنین خرید اینترنتی این محصولات نیز وجود دارد. 
شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ و معتبر به‌صورت عمده یا تکی لوازم و قطعات اورجینال مزدا را تهیه کنید؛ البته باید توجه داشته باشید که قیمت این محصولات باتوجه‌به قیمت ارز در نوسان است؛ بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی برای این محصولات در نظر گرفت.


در صورت نیاز و جهت سفارش خرید لوازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

مفتاح رهنورد

02133912412

گروه صنعتی و بازرگان...