سه شنبه 28 فروردین 1403، 16 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1054

تعمیر و اجرای پوشش سقف سوله

تعمیر پوشش سقف سوله و سالن های صنعتی تعمیرات پوشش سقف سالن دامداری و مرغداری تعمیر و تعویض و آب بندی سقف سوله و آبرو فلزی تعمیرات سقف ورق گالوانیزه کرکره و ذوزنقه و ساندویچ پانل و ایرانیت سوله

نام و نام خانوادگی:

پاشازاده

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

18 آذر 1401 ساعت 13:33

تاریخ انقضا:

30 آذر 1410

تلفن تماس:

02188323483

موبایل:

09129277017

پست الکترونیکی:

paydarpisheh@gmail.com

آدرس:

تهران - سهروردی جنوبی - خیابان اورامان - پلاک 25 - واحد 5

متن آگهی

تعمیر و اجرای پوشش سقف سوله


تعمیرات ورق سقف سوله

پوشش سوله اصولا از چند نوع ورق مختلف تشکیل می شود :
1-ورق گالوانیزه سینوسی یا کرکره که به صورت رنگی یا ساده موجود است.
2-ورق گالوانیزه ذوزنقه که آب بندی فوق العاده ای داشته و تنوع رنگی زیادی دارد.
3-پوشش ورق گالوانیزه شادولاین که تقریبا کمترین میزان نصب را داشته و مورد استفاده زیادی ندارد.
4-ورق ساندویچ پانل با رنگبندی زیاد و عایق حرارتی و صدای فوق العاده 
5-ایرانیت سیمانی برای سوله های قدیمی و سالن های دامداری و مرغداری
6-ورق شفاف دوجداره پلی کربنات برای روشنایی برخی قسمت های سوله
 

تعمیرات هر کدام از این نوع پوشش ها مستلزم اکیپ نصب حرفه ای می باشد.
با توجه به ارتفاع سوله و خطرناک بودن تعمیرات و تعویض ورق های سقفی ، حتما باید شرکت تعمیر و نگهداری از رزومه قوی و طولانی در این امر بهره برده و سابقه کار زیادی در این موارد داشته باشد تا در حین کار از ایجاد هرگونه خطر و حادثه ای به صورت صد در صد جلوگیری به عمل آورد.
 

نکته ای که هیچوقت نصابان مختلف عنوان نمی کنند این می باشد که تمامی هزینه بیمه و خسارت حوادث در حین انجام کار بر عهده کارفرما بوده و ایشان موظف است در صورت شروع به کار بیمه نامه معتبر دریافت کرده تا در صورت بروز حادثه از بیمه کارفرما استفاده شود.
 

پس بی نهایت مهم است که قرارداد خود را با شرکتی ببندید که تمامی این مسائل را پوشش داده و با خیال راحت و آسودگی صد در صد فقط به فکر تحویل کار خود باشید.


تعویض پوشش سوله

در مواردی پوشش سقف از آب بندی می افتد که در این زمان با چسب ماستیک و سایر عایق ها می توان نسبت به تعمیر و ترمیم ورق های سقفی اقدام کرد.

اما زمانی که ورق های فلزی دچار پوسیدگی شده یا مثلا ورق های سیمانی و پلی کربنات دچار ترک خوردگی و شکستگی شده باشند باید نسبت به تعویض ورق ها اقدام کرد.
 

در زمان تعویض فاکتور تمامی اجناسی که خریداری شده تحویل کارفرما گردیده و ایشان صورتحساب جنس را پرداخت کرده و در نهایت دستمزدی که بابت تعمیرات در نظر گرفته شده را به اکیپ نصب پرداخت می نماید.
به این ترتیب کار تعمیرات پوشش سقف سوله با حداقل هزینه ممکن به اتمام می رسد.
 

شرکت ساختمانی پایدار پیشه مجری تعمیر و تعویض پوشش سوله

این شرکت با 45 سال سابقه کار تخصصی در زمینه اجرا و نصب و تعمیرات سقف سوله و سالن از رزومه قوی شخصی و دولتی برخوردار بوده و با توجه به بیمه کردن اکیپ های نصب خود خیال کارفرمایان گرامی را از لحاظ ایمنی راحت کرده است.
گارانتی و تضمین مناسب کلیه کارها از دیگر مزایای قرارداد های شرکت پایدارپیشه می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل مجددی بدون دریافت هزینه و در اسرع وقت نسبت به رفع عیوب ایجاد شده اقدام می کند.
 

کلیه افراد تیم های نصب و تعمیر از سابقه 15 الی 20 ساله در زمینه اجرای سقف شیبدار برخوردار بوده و با تمامی متریال ها و ورق های سقفی آشنایی کامل دارند.
جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 09129277017 - 02188323483  در تماس باشید و یا در تلگرام و واتساپ پیام دهید .
 

تعمیر و اجرای پوشش سقف سوله


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر