پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 570

فروش عمده خمیر دندان ارزان

مرکز خرید و فروش انواع خمیردندان هتلی 10 گرم و 70 و 130 گرم پخش عمده خمیر دندان قیمت مناسب داخلی و صادراتی کارخانه پاکال تولید کننده انواع خمیر دندان ایرانی ارزان و با کیفیت

نام و نام خانوادگی:

خانم فخاری

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

24 فروردین 1402 ساعت 12:50

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0214468326

موبایل:

0919388498

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

خرید عمده خمیر دندان پاکال 

خمیر دندان چیست؟
خمیر دندان یک ماده‌ی شوینده و  بهداشتی است که با دهان افراد در ارتباط است. این شوینده یک ماده‌ی ساینده دارد که با استعمال آن بر روی دندان ها هم میتوان باقی‌مانده‌ی غذاها و شکلات و ... را از روی دندان پاک کردو همینطور دندان ها را سفید و پاکیزه کرد.


خمیر دندان ارزان

شرکت پاکال که با تولیدات متنوع و درجه ی یک معرف حضور تمامی خریداران است. این شرکت با بهترین مواد اولیه خمیردندان های درجه یک تولید میکند و برای فروش به بازار عرضه می‌نماید. قیمت های پایه ای که برای خمیر دندان ها اعلام می شود از قیمت های بازار هم کمتر است و تمامی خریداران عمده و خرده می توانند با ثبت سفارش خمیر دندان های قیمت ارزان را تهیه کنند.


انواع خمیر دندان 

شرکت پاکال با تولید محصولات متنوع و به روز پاسخگوی تمامی افراد با سلایق مختلف است. خمیر دندان ها انواع مختلفی دارند. خمیر دندان های معمولی و هفت کاره و ذغالی که همگی در سایز ۷ و ۱۰ و ۷۰ گرمی تولید می‌شود.امروزه خمیر دندان های ذغالی طرفداران زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل ظرفیت تولید این محصول به شدت افزایش پیدا کرده است.البته تمامی خمیر دندان ها از لحاظ کارایی متفاوت هستند ولی همگی تمیزی و درخشندگی و سفید کنندگی را انجام می‌دهند. خمیر دندان های زغالی به رنگ مشکی است و خمیر دندان معمولی و هفت کاره با رنگ سفید است.


خرید و فروش خمیر دندان 

خرید و فروش خمیردندان‌از جمله حوزه هایی است که در آن رقابت کمتر است، و شرکت هایی انگشت شمار در ایران به تولید آن می پردازند.خمیر دندان های تولید شده در شرکت پاکال با تنوع و طعم های مختلف است. لازم به ذکر است که در هر سنی تنوع این محصولات  وجود دارد.در بخش بزرگسال خمیردندانهای زغالی طرفداران زیادی دارد. در بخش کودکان هم خمیردندان با طعم توت فرنگی انتخاب اول کودکان دلبندمان می باشد. شرکت پاکال با مدیریت آقای محمدرضا اعلمی شرکت موفقی بوده است و در خصوص تولید موادشوینده و بهداشتی سابقه دیرینه ای دارد. همینطور در پخش تولیدات با نظم و برنامه‌های مدون بوده است ،و به طور دقیق محصولات به دست مشتریان و خریداران  عزیز به تناسب درخواست آنها می رسد.همین نظم در ارسال و اهمیت دادن به درخواست مشتری باعث می‌شود، که تولیدات به روز و با برنامه تولید شود و قسمت اعظمی از بازار را در دست خود گیرد.


خمیر دندان تولیدی پاکال با استفاده از مواد طبیعی مانند عصاره گیاهان دارویی و نعناع، بدون فلوراید و سایر مواد شیمیایی ساخته شده است. همچنین، این خمیر دندان با تأثیرات ضد عفونی کننده و ضد التهاب قوی، به بهبود سلامت دهان و پایین آوردن رفتار باکتری ها در دهان کمک می کند.


فروش های ویژه خمیر دندان پاکال

معمولا در هر شر‌کتی در یک فصلی از سال فروش های ویژه ای در نظر گرفته می‌شود. ود آن تخفیفات نقدی و یا اشانتیون های ویژه ای برای فروش در نظر گرفته می‌شود. و شرکت خوشنام پاکال هم از این امر مستثنی نبوده و تابع همین قوانین است.


شرکت پاکال با تولیدات متنوعی که دارد توانسته انتظارات تمامی افراد را برآورده سازد.این خود سندی است که مشتریان هم دائمی شوند.و برای اینگونه مشتریان در فروش های ویژه علاوه بر تخفیفات نقدی که شامل آنها می‌شود، هدایای نفیسی هم در نظر می‌گیرد تاداین همکاری ها روز به روز مستحکم شوند. و خریدها هر روز افزایش یابد.و یا اینکه در آخر هر سال یک سری سفرهای تفریحی و زیارتی و سیاحتی برای آنها در نظر می‌گیرد.با این کارها شرکت برای مشتریان خود ارزش قائل می‌شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

سالن زیبایی بانو پا...

09124876811

سالن زیبایی نیدا

09179587990

فروشگاه اینترنتی بان...

09903678757

میکروبلیدینگ و میکرو...