جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 531

فروش عمده مایع سفید کننده

فروش و پخش عمده انواع مایع سفید کننده با قیمت ارزان و مناسب در تهران و کرج و سراسر استان های کشور با تضمین کیفیت و نشان استاندارد بازار و مرکز خرید و فروش مایع شوینده سفید کننده برای خرید و صادرات

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

7 فروردین 1402 ساعت 08:47

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0214468326

موبایل:

0912581343

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش عمده مایع سفید کننده ارزان و با کیفیت

مایع سفید کننده در دسته تمیز کنندگانی هست که برای سفید و تمیز کردن استفاده می شود. فروش این مایع تمیز کننده در فروشگاه‌های مجاز سراسر کشور براحتی در حال انجام شدن است‌.


پخش مستقیم مایع شوینده سفید کننده 
موارد مصرف مایع معجزه گر سفید کننده
سفید کننده ظروف روحی
برق انداختن شیر آلات و سینک ظرفشویی و وسایل استیل دیگر
پاک کننده لباس ملافه و پرده و پارچه های سفید
لکه بر فرش و مبل
مناسب کارواش
پاک کننده چربی روغن از لباس مکانیک و قطعات ماشین و متور ماشین
پاک کننده ذرات چربی روی کابینت و وسایل آشپزخانه 
 براق کننده ظروف مسی......
بدون حساسیت تنفسی برای کسانی که ناراحتی ریه و آسم دارند
(برای کسانی که دستشون به مواد شوینده حساس هستش موقع استفاده از دستکش استفاده کنند)


فروش به صورت عمده با قیمت کاملا مناسب
 

مایع سفید کننده چیست؟

مایعی که با عنوان علمی هیپوکلرید سدیم با فرمول شیمیایی Naclo که در عرف به وایتکس معروف است همان مایع سفید کننده می باشد.
مایع سفید کننده به مایعی گفته می شود که کار سفید کردن لباس و پارچه ها و سطوح روشن را بر عهده دارد. 
مایع سفید کننده نوعی شوینده به حساب می آید که در کنار سایر مواد شوینده امور مربوط به پاکیزگی و تمیز کردن را برعهده دارد.
مایعات سفید کننده هر چند دارای فرمول ساده و ترکیب ساده ای هستند ولی در عین حال تغییرات شگرف و بزرگی را در محیطی که استفاده می کنند بر جای خواهند گذاشت.
یکی از تغییراتی که مایع سفید کننده در مجاورت با سطوح انجام می دهد، مربوط می شود به سطوح سرامیک آشپزخانه که با تماسی که این مایع با سطح سرامیک ایجاد می کند، پس از مدتی استراحت به آن با ایجاد واکنش شیمیایی بسیار سریع شاهد سفید شدن سطح روشن سرامیک خواهیم بود. 


آیا می دانید مایع سفید کننده چگونه سطوح را سفید و روشن می کند؟

همانطور که بیان شد مایع سفید کننده از کلر و سدیم تشکیل شده است. البته مولکول اکسیژن نیز در ترکیب این شوینده مشاهده می شود. حال میخواهیم ببینیم چگونه این مایع باعث سفید شدن سطوح می شود.
وقتی مایع سفید کننده بر روی سرامیک ریخته می شود به علت داشتن ph بسیار پایینی که دارد یک محیط اسیدی در مجاورت خود ایجاد می کند. وقتی که محیطی اسیدی شکل گرفت تمامی موادی که روی سرامیک چسبیده توسط اسید حل شده و از سطح جامد جدا می شود. پس از اینکه تمامی ذرات و آلودگی ها از سطح سرامیک و یا هر سطح دیگری جدا شد، براحتی با کشیدن یک طی یا ریختن مقداری آب شاهد محیط سفید و بهداشتی خواهیم بود‌.


پس عاملی که باعث از بین رفتن کثیفی و ذرات آلوده از سطوح می شود همان ایجاد محیط اسیدی توسط هیپوکلرید سدیم یا همان مایع سفید کننده هست. 
البته همیشه باید به خاطر داشت که این مایع تمیز کننده در دسترس کودکان نباشد، چرا که در صورت تماس با دست و یا اندام کودکان موجب ایجاد مشکلات شدید پوستی خواهد گردید.


در صورت نوشیدن این مایع اسیدی بطور اتفاقی توسط کودکان بایستی فورا مورد را به بیمارستان انتقال داد تا شستشوی معده به فوریت انجام شده و آسیب های داخلی تشدید نگردد.
توجه داشته باشیم که حتما در زمان استفاده از مایع سفید کننده در و پنجره ها را باز نماییم. همچنین تهویه مکان‌ها را نیز روشن کنیم تا دچار مسمومیت تنفسی نشویم. هنگامی که مایع سفید کننده بر روی سطوح با آب واکنش می دهد بخاری بسیار سمی را ایجاد می کند که استشمام آن برای همه حتی بزرگسالان بسیار خطرناک هست.


در ایام پایانی سال و روزهای نزدیک عید نوروز تمامی خانم های خانه دار برای تمیزی منازل و البسه و ظروف از مایع سفید کننده، به مقدار بیشتری استفاده می کنند. اگر نگات ایمنی رعایت نشود صدمات جبران ناپذیری را به افراد وارد خواهد نمود. 
در این ایام با توجه به دمای مطلوب هوا که از سردی عبور نموده ایم، می توان با باز نمودن پنجره ها هوای تازه را وارد محیط نموده، و عارضه های مسمومیت را دچار نشویم.


خواص مایع سفید کننده

در مطالب مذکور اشاره شد که کار اصلی مایع سفید کننده روشن کردن سطوح و البسه می باشد. ولی در ادامه با تشریح بیشتری به این موضوع و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.


مزایای استفاده از مایع سفید کننده:
۱.از بین بردن تمامی آلودگی ها و ضد عفونی کردن اماکن و ظروف و لباسها
۲. از بین بردن کامل تمامی ذراتی که حاصل از رسوب مواد معدنی بر روی سطوح آشپزخانه و حمام ایجاد شده است
۳.با مصرف مایع سفید کننده شاهد سطوحی پاکیزه و درخشان و سفید خواهیم بود
۴.با مقداری از مایع سفید کننده سینک ظرفشویی تمیز و در عین حال بهداشتی از لحاظ نداشتن آلودگی خواهیم داشت.


هر شخص عاقلی با علم به موضوعات فوق الذکر و داشتن مقداری قوه تشخیص خواهد فهمید، که مصرف مداوم مایعات سفید کننده برای داشتن محیط زندگی عاری از آلودگی امری الزامی و ضروری هست. پس می شود به این مورد اذعان نمود که یه خانه بهداشتی بایستی همواره توسط مقدار مشخصی از مایع سفید کننده در طول سال در چندین نوبت تمیز و پاکیزه گردد.


این موضوع اهمیت استفاده از این شوینده را دوچندان خواهد نمود، که این کالا باید همواره در دسترس خانم های خانه دار باشد و توسط آن سلامتی و بهداشت را له افراد خانواده هدیه دهند. چرا که مسئول نظافت و مدیریت بهداشت هر خانه ای حتما یه خانم مسئولیت پذیر و مدیر خواهد بود.


کاربرد مایع سفید کننده:

اگر بخواهیم به کاربرد های مایع سفید کننده اشاره داشته باشیم باید موارد زیر را دنبال کنیم: 
۱. سفید کننده و ضدعفونی کننده انواع سطوح
۲. مناسب برای سطوحی که دارای شیب هستند و قصد تمیزی آنجا را داریم
۳. مناسب برای سفید کردن سطوح مختلف مانند؛ کاشی، سرامیک، موزاییک، سینک ظرفشویی، کاسه توالت و دیوارها
۴. مورد استفاده برای ظروف چینی و ملامین و پارچه های سفید رنگ


یکی از کاربرد های مایع سفید کننده در پاک کردن و از بین بردن لکه های زرد رنگ لباس، رنگ جوهر و سایر لکه های سخت می باشد.
از دغدغه های چالش برانگیز خانم های خانه دار زرد شدن پارچه ها سفید و همچنین لباسهای رنگ روشن هست، که تمیز کردن آنها فکر آنها را مشغول نموده است.


حال میخواهیم ببینیم چطور مایع سفید کننده لکه های زرد و جوهر را از روی پارچه پاک می‌کند. 
زمانی که لباس خیس می شود و مایع سفید کننده نیز در مجاورت آن قرار می گیرد، به علت آنکه ترکیبات مایع سفید کننده موجب حل شدن مولکول‌های لکه و جوهر می شود، با استفاده از سایز شوینده ها براحتی این لکه ها از روی لباس و پارچه جدا شده و همراه آب از آن مکان خواهد رفت.


باید دقت نمود که از استفاده همزمان مایع سفید کننده و مواد شوینده مانند پودر لباسشویی یا مایع لباسشویی جدا خودداری نمود. به علت آنکه در زمان استفاده همزمان از این دو محصول باعث ایجاد گازهای سمی و خطرناک می شود که برای تنفس خطرناک می باشد. 


حال سوالی که پیش می آید اینکه پس باید چکار کنیم و چگونه لکه ها را از بین ببریم؟ 
بهتر است ابتدا با استفاده از مایع سفید کننده موجب حل شد لکه ها و جدا شدن آنها شویم، سپس با سایر شوینده های لباسشویی موجبات تکمیل فرایند شستشو را فراهم نماییم. اینگونه شاهد تمیزی بهتر و کاملتری برای انواع لباسها خواهیم بود.


انواع سفید کننده ها

تا ایجا مطالب خوب و مفیدی را در مورد مایع سفید کننده آموخته ایم. پیشنهاد می کنیم برای اینکه از هر محصولی بطور بهینه استفاده کنیم باید آن را کاملا بشناسیم، تا در مورد آن و مصرفش درست تصمیم گیری کنیم.
از آنجایی که محصول مایع سفید کننده جزء شوینده های اسیدی هست بهتر است با دقت و وسواس آن را مورد استفاده قرار داد.


مایعات سفید کننده در انواع زیر هست:
۱. مایع سفید کننده رقیق
۲. مایع سفید کننده غلیظ


کاربرد هر کدام از این مواد را در ادامه خواهیم داشت.
ابتدا درباره هر کدام تعریفی داشته باشیم، مایع سفید کننده رقیق فقط می تواند کار سفید کردن لباس و سطوح مختلف را بر عهده داشته باشد.
ولی کار سفید کننده غلیظ کاملتر از رقیق می باشد، به نوعی که همزمان با درخشان و سفید کردن موجب جدا شدن و از بین رفتن رسوب خواهد شد. پس می توان گفت که مایع سفید کننده رقیق و غلیظ هر کدام را در شرایط مختلفی باید استفاده کرد.


همچنین سفید کننده ها را با توجه به نوع کارکرد و مصرفشان و با توجه به سلیقه مردم در داخل بسته بندی های گوناگونی پر می کنند.
مایعات سفید کننده از بطری های کوچک گرفته تا بشکه های بزرگ بسته بندی می شود. در ادامه به انواع بسته بندی های این مایع اشاره می شود:
۱. مایع سفید کننده ۵۰۰ گرم 
۲. مایع سفید کننده ۷۰۰ گرم
۳. مایع سفید کننده ۸۰۰ گرم
۴. مایع سفید کننده ۱ لیتری
۵. مایع سفید کننده ۳ لیتری
۶. مایع سفید کننده ۴ لیتری
۷. مایع سفید کننده ۱۰ لیتری
۸. مایع سفید کننده ۲۰ لیتری
۹. مایع سفید کننده ۲۰۰ لیتری بشکه ای


فروش مایع سفید کننده

تا اینجا طی مطالعاتی که داشتیم متوجه اهمیت استفاده از مایع سفید کننده، در امور نظافت و بهداشت محیط زندگی انسان‌ها شدیم. در ادامه می پردازیم به تولید کنندگان این کالای تمیز کننده، که با بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد توسط کارخانه ها صورت خواهد گرفت.


هنگامی که استفاده از کالایی در جامعه فراگیر شد و ضرورت مصرف آن برای افراد به ثبت رسید، میرسیم به چرخه تولید محصول که توسط کارخانه های شوینده انجام خواهد شد.
در کارخانه دو موضوع اصلی انجام می شود ابتدا پروسه دشوار تولید را پیش رو خواهیم داشت، و در مرحله بعدی کار دشوارتر فروش را خواهیم داشت‌. 
اگر کارخانه ای در هر کدام از این دو موضوع ضعیف عمل کرده و مشکل داشته باشد کار کارخانه با کندی و مشکل مواجه خواهد شد. چرا که کارخانه ای که مایع سفید کننده را در حجم انبوه تولید نماید، ولی نتواند تمامی تولیدات را بصورت روتین به بازار بفروشد مطمئنا با مشکل تامین نقدینگی و ادامه روند تولید مواجه خواهد شد.


پس دو موضوع تولید و فروش را باید بصورت ویژه و خاص مورد بررسی و کنکاش قرار داد. اگر تولید و فروش را یک چرخه ۱۰۰ درصدی بدانیم باید ببینیم کدام عامل مهمتری در این چرخه می باشد.
طی آمارهای بدست آمده کار تولید ۲۰ درصد از چرخه کار کارخانه را به خود اختصاص داده و پس از آن می رسیم به امور مربوط به بازاریابی و فروش، که دارای فضایی گسترده و بسیار وسیع هست که پشت این موضوع بایستی تفکر عمیق و حساب شده ای باشد. فروش عمده مایع سفید کننده از کارخانه مزایای بسیاری دارد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09146773766

ادکلن اصلی پیرانشهر

09179587990

فروشگاه عطر و ادکلن ...