یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 180

سرویس و تعمیر آسانسور مرزداران

بهترین گروه سرویسکار و تعمیرکار آسانسور در بلوار مرزداران تهران 09125376268 شرکت قدیمی معتبر تعمیرات تضمینی آسانسور و پله برقی در محدوده مرزداران تعمیر انواع قطعات آسانسور فوری و شبانه روزی

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

8 مهر 1402 ساعت 05:13

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

سرویسکار و تعمیرات آسانسور مرزداران تهران

آیا به دنبال یک شرکت امین و قابل اعتماد برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسور خود در منطقه مرزداران تهران هستید؟ با ما همراه شوید و از خدمات حرفه ای کیهان گستر مانا بهره ببرید.

کیهان گستر مانا با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات آسانسور، بهترین توانمندی ها و تجهیزات برای شما به ارمغان می آورد. تیم متخصص و مجرب ما برای رفع هرگونه نیاز و مشکل آسانسور شما در خدمت است و بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی می باشد. 


مزایای خدمات ما عبارتند از:
۱. سرعت عمل بالا و واکنش فوری به درخواست ها
۲. حرفه ای بودن و آگاهی کامل از طراحی و عملکرد انواع آسانسورها
۳. استفاده از قطعات اصلی و معتبر جهت تعمیر و نگهداری
۴. قیمت مناسب و رقابتی
۵. تعمیرات معمولی و اضطراری در اسرع وقت


در کیهان گستر مانا، مشتریان ما اولویت اول ما هستند. ما به ارائه خدماتی رضایت بخش و ایجاد اعتماد بین مشتری و خودمان افتخار می کنیم. ما از رضایت شما هدفمان قرار داریم و قادر هستیم شما را در همه جنبه های سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسوری یاری کنیم.

پس بهترین تصمیم را برای آسانسور خود بگیرید و با تماس با ما از خدمات حرفه ای کیهان گستر مانا بهره مند شوید. با ما همراه شوید و آسانسور خود را در دست حرفه ای ها قرار دهید.


تعمیرات برد و تابلو فرمان آسانسور در محدوده مرزداران تهران

اگر شما در محدوده مرزداران تهران به دنبال مرکزی معتبر برای تعمیر بردها و تابلو فرمان آسانسور خود هستید بهترین گزینه برای شما، "کیهان گستر مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور" است.


کیهان گستر با تجربه ای بیش از 15 سال در زمینه تعمیر و نگهداری آسانسورها، به عنوان یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین مراکز تعمیر بردها و تابلو فرمان آسانسورها در تهران شناخته می شود. تیم متخصص و مجربی از فنی و مهندسی ما، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال، هرگونه مشکل فنی را در بردها و تابلو فرمان آسانسورها رفع کرده و آنها را به حالت اولیه خود بازمی گرداند.


با کیهان گستر، می توانیم تضمین کنیم که تابلو فرمان آسانسور شما به بهترین شکل ممکن به حالت عملکرد قبلی خود برگردد. علاوه بر این، ارائه خدمات تعمیری سریع و قابل اعتماد نیز از ویژگی های برجسته ماست.

در کیهان گستر، همواره بهترین کیفیت و رضایت شما را در اولویت قرار می دهیم. مشتاقانه منتظر شما هستیم تا با کیهان گستر همکاری کنید و از خدمات حرفه ای و با کیفیت ما بهره مند شوید.

کیهان گستر، شریکی که همیشه در کنار شماست!


مسئولیت مدیر ساختمان در برابر حداث آسانسور

مالکین و مدیران ساختمان شما در قبال حوادث آسانسورها مسئولید!

اگر مالک یا مدیر ساختمان هستید بهتر است  بدانید که؛ در صورت عدم انجام سرويس و نگهداري مستمر و بازرسي ادواري ساليانه ، مسئوليت مستقيم حوادث و سوانح احتمالي بر عهده شماست و با توجه به اطلاع رسانی مناسب سازمان ملی استاندارد ایران به عموم مردم و دستگاه های قضایی ، توجیهی برای شما در محاکم قضایی  وجود نخواهد داشت .


طبق استاندارد ملي 1-6303 و دستورالعملهاي جاري ، گواهي ايمني و كيفيت صادره توسط  شركتهاي بازرسي فني تاييد صلاحيت شده و تاييديه هاي صادره بر مبناي آن توسط ادارات كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استاني، داراي اعتبار يكساله مي باشد و لازم است آسانسورها حين بهره برداري  تحت سرويس و نگهداري مستمر قرار گرفته و بعلاوه به منظور حصول اطمينان از برقراري شرايط استاندارد، بصورت ساليانه توسط شركتهاي بازرسي فني تاييد صلاحيت شده بازرسي ادواري شوند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر