پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 925

دستگاه تیرچه صنعتی خوزستان

دستگاه تولید تیرچه صنعتی گیربکسی فروش دستگاه تیرچه استاندارد در اهواز آبادان ماهشهر دزفول خرمشهر اندیمشک ایذه بهبهان مسجد سلیمان رامهرمز شوشتر

نام و نام خانوادگی:

آزمون

موقعیت:

تهران_خوزستان

تاریخ ارسال:

11 مهر 1400 ساعت 13:54

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

02176300730

موبایل:

09126105540

پست الکترونیکی:

-

ویدئو:

آدرس:

دفتر: تهران، خیابان جمهوری، مابین چهارراه استانبول و چهارراه سی تیر، پلاک ۴۳۳ طبقه دوم کارخانه: تهران، دماوند، ۴کیلومتربعد از پلیس راه گیلاوند، جاده گیلان، شهرک صنعتی دماوند۲

متن آگهی

دستگاه تیرچه صنعتی

تیرچه‌های سفالی و بتنی تا بیش از ۴۰ درصد ارزانتر می باشد . هم اکنون در کشورهای اروپایی و آمریکایی به دلیل کمبود فولاد و صرفه جویی اقتصادی استفاده از تیرچه‌های پیش تنیده رواج بیشتری دارد.

کاهش مصرف بتن تا ۴۰ درصد کمتر از تیرچه‌های کرومیت و سفالی : با توجه به پرشدن جان تیرچه های پیش تنیده در کارخانه ، در هنگام بتن ریزی سقف ها در محل پروژه در حدود ۴۰ درصد مصرف بتن کاهش می یابد .

کاهش قیمت بلوک های مصرفی در تیرچه های پیش تنیده : به علت ارتفاع کمتر تیرچه‌های پیش تنیده نسبت به تیرچه کرومیت و تیرچه‌سفالی که در حدود ۱۳ و ۱۵ سانتیمتر می باشد به جای استفاده از بلوک هایی با ارتفاع ۲۵ سانتیمتر ، می توان از بلوک هایی با ارتفاع کمتر ( به شرط فشردگی و استحکام بیشتر بلوک یونولیت در هنگام بتن ریزی ) استفاده نمود.

کاهش وزن فولاد فونداسیون و سازه : با در نظر گرفتن وزن کمتر سقف های اجرا شده بوسیله تیرچه‌های پیش تنیده ، در زمان طراحی و محاسبات از مصرف فولاد در سازه کاسته می شود .

سقف تیرچه کرومیت

سیستم سقف کرومیت از تیرچه‌های فولادی با جان باز در ترکیب با بتن استفاده می‌شود. در ساخت تیرچه‌های مذکور از یک تسمه، در بال تحتانی و نیز یک میلگرد خم شده در جان استفاده می‌شود. برای پرکردن فضای خالی بین تیرچه‌ها از قالب‌های ثابت مانند بلوک‌های سیمانی، پلی استایرن، طاق ضربی ، قالب‌های موقت فولادی (کامپوزیت‌) و یا هر پرکننده سبک استفاده می‌شود.

سقف کامپوزیت‌

این نوع سقف صرفاً در اسکلت فلزی قابل اجرا است. اجزای تشکیل دهنده آن شامل تیرهای فرعی ( لانه زنبوری-پروفیل) برشگیر، بتن و آرماتورحرارتی است. از آنجایی که برای اجرای سقف کامپوزیت به شمع بندی نیازی نیست این امکان وجود دارد که چند سقف به طور همزمان بتن ریزی نمود که تخته‌ها یا ورق‌های قالب بندی را نباید به هیچ وجه زودتر از زمان موعد باز کرد.

سقف عرشه فولادی‌

این نوع سقف در سال‌های اخیر رواج زیادی در ساختمان سازی پیداکرده است. دلیل اصلی این اقبال خوب سازدگان و پیمانکاران ساختمان‌، سرعت بالای اجرای آن است. اجزای تشکیل دهنده سقف عرشه فولادی شامل تیرهای فرعی، ورق گالوانیزه ذوزنقه‌ای، گل میخ، بتن و آرماتورحرراتی است. البته برخی از مهندسین طراح یک آرماتورخمشی در پایین مقطع بتنی سقف (داخل کنگره‌ی ورق عرشه فولادی‌) تعبیه می‌کنند. در واقع مهندس طراح دراین حالت از نقش ورق عرشه فولادی بعنوان المان کششی مقطع صرف نظر می‌کند وورق عرشه فولادی را صرفاً بعنوان قالب در نظر می‌گیرد. یکی دیگر از دلایل رواج سقف عرشه فولادی ایمنی قابل قبول آن درحین اجراست. چراکه پس از پخش کردن و اتصال ورق‌ها به سازه (بوسیله دستگاه میخکوب) یک عرشه فولادی گسترده ایجاد می‌شود که یک سطح ایمن را دراختیار اکیپ اجرایی قرار می‌دهد و آنها می‌توانند با اطمینان خاطر و ایمنی بالا به ادامه عملیات اجرایی سقف بپردازند.

سقف دال بتنی

این نوع سقف بدلیل وزن بالای آن و سرعت اجرای پایین و همچنین هزینه‌ی بیشتری که دارد کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما با این وجود برخی از مهندسین طراح اعتقاد بیشتری به سقف دال دارند و در طراحی‌های خود از این سقف استفاده می‌کنند. در برخی ساختمان‌ها که از اهمیت بالایی برخوردارند. مثل ساختمان‌های واقع در در نیروگاه‌ها یا مراکز صنعتی بزرگ از سیستم سقف دال بتنی استفاده می‌شود. اجزای تشکیل دهند. این سقف آرماتور و بتن است. آنچه که در مورد سقف دال بتنی لازم به ذکر است اینست که دال اصولاً به دو دسته‌ی دال یک طرفه و دو طرفه تقسیم می‌شود و تفاوت این دو نوع دال درمقدار و جهت قرارگیری آرماتورهای آنهاست. عاملی که باعث تمایز دال یک طرفه از دال دوطرفه می‌شود نسبت اندازه طول به عرض آن است.
سقف تیر- دال ‌
این سقف شبیه به سقف کامپوزیت است با این تفاوت که تیرهای فرعی آن بتنی هستند. سقف تیر ودال در اسکلت بتنی بصورت درجا و در اسکلت فلزی بصورت پیش ساخته اجرا می‌شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر